Gusturi locale în „Aventour la feminin”, livrate de tazz by eMag
Pentru că orice tur pe care îl facem are și o latură culinară importantă, anul acesta, în „Aventour la feminin” vom avea alături de noi tazz by eMag, serviciul care livrează atunci când pofta dictează.
Atunci când te pregătești de o călătorie nouă îți vin deja în minte traseul, peisajele pe care urmează să le vezi și, inevitabil, farfuriile pe care îți dorești să le ai în față. Vrei să te lași surprins nu doar de peisaje, de mașinile prezente în tur, ci și de aromele din farfurie. Prin urmare, „Aventour la feminin” va căuta să transcrie în imagini o bună parte din interacțiunile papilelor noastre cu preparatele de pe drum.
Pentru că, asemeni mașinilor, peisajelor și drumurilor, mâncarea este și ea o poveste, o vom trata ca atare. Și vom vorbi, fără perdea, despre pofte. Pentru că după un drum lung, fie el cu o electrică sau un hibrid, dragostea pentru călătorie trece prin stomac. Și cine să negocieze mai bine poftele noastre, ale drumeților, dacă nu un sol al gusturilor.
În „Aventour la feminin” vom da frâu liber poftelor, pentru că prietenii de la tazz by eMag ne promit desfrâu culinar. Vom putea testa nu doar cele cinci mașini prezente în tur, ci și o mulțime de bucătării locale sau internaționale, înnobilate în cele mai bune restaurante disponibile în aplicația tazz by eMag.
De altfel, în această perioadă, tazz by eMag tocmai ce a lansat o reclamă proaspătă, cu actori și personalități media celebre. Spotul promovează fix această flexibilitate pe care o oferă serviciul de food delivery. Modul în care a fost regizată și realizată reclama este demn de un film de acțiune.
AGREGATORUL DE POFTE
Probabil ai experimentat weekend-uri la munte cu prietenii. Știi bine că e greu să înghesui pe grătar sau în frigiderul vilei în care v-ați cazat toate preferințele culinare ale celor prezenți. Unii preferă burgerii, alții nu vor să audă de pește, iar alții sunt vegetarieni.
Într-un tur dedicat exclusiv femeilor diversitatea culinară nu putea să lipsească. În mod cert, de-a lungul celor patru zile vom avea un amalgam de gusturi și cerințe. Și cine să le satisfacă mai bine, dacă nu tazz by eMag, care oferă acces la mii de preparate în cele mai importante orașe ale țării. Implicit în orașele pe care le vom vizita pe parcurs.
Ba chiar în Brașov și Sibiu vor exista zeci de dileme pentru noi, întrucât concurența culinară e la cuțite. Ce spun eu cuțite, e o luptă la baionetă. În acest context, fetele prezente în tur vor avea la dispoziție un adevărat câmp de bătălie. Se vor întrece bucătari, se vor folosi multe ingrediente și se vor parcurge rapid mulți kilometri pentru ca poftele culinare să fie livrate la timp.
CÂND POFTA DICTEAZĂ, TAZZ LIVREAZĂ
Mașinile prezente în „Aventour la feminin”, adică Audi Q5 Sportback, Mercedes-Benz EQA, Renault Arkana, Skoda Enyaq și Mazda CX-30 promit să ne poarte confortabil pe drumurile patriei. Dar, pentru că vorbim doar despre SUV-uri, inevitabil vom mai ieși de pe asfalt, din dorința de a explora și drumuri mai puțin cunoscute. Ghidându-ne după acest principiu, multe dintre opririle programate în „Aventour la feminin” vor fi în natură.
Și vom profita de una dintre aceste opriri pentru a reinterpreta ideea de picnic cu ajutorul prietenilor de la tazz by eMag. Fiindcă au multă experiență în „food delivery” au promis că ne ajută să facem din această oprire un moment memorabil. Mai exact, au promis că vor trimite către locul nostru de picnic o echipă cu experiență în livrarea celor mai alese gusturi. Gusturi alese de actorii principali ai turului nostru. Fetele vor butona aplicația „tazz by eMag” și vor declanșa războiul restaurantelor din zona Brașov-ului. Pentru că acolo se va desfășura picnic-ul.
Din mixul de dragoste pentru salate și verdețuri, pentru creveți și alte viețuitoare marine, pentru burgeri sau cartofi prăjiți se va naște un prânz plin de personalitate. Un exemplu de diversitate și de gusturi, pe cât de diferite, pe atât de surprinzătoare. Ce a ales fiecare, cum s-au descurcat cu aplicația și cât de repede au livrat prietenii de la tazz by eMag vom afla împreună, dacă veți accesa Automarket în perioada 8-11 iunie.
***
Aventour va putea fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin va putea fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.
Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 dintre cele mai noi mașini lansate în România
8-11 iunie
Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA
Proiect prezentat de:
Parteneri: