Bentley Mulsanne si-a facut debutul european la Frankfurt

Publicat marţi, 15.09.2009 15:03 de Sebastian Toma

Inlocuitorul lui Bentley Arnage, noul Mulsanne, a debutat in Europa in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Modelul dezvolta 505 CP si 1020 Nm.

Cel mai nou membru al familiei Bentley, modelul Mulsanne, a debutat astazi la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul Mulsanne are rolul de a il inlocui pe Arnage in gama producatorului britanic de lux fara a ii pierde caracterul in timp ce il pregateste pentru viitor. Astfel, inginerii Bentley au pastrat legendarul motor V8 de 6.75 litri si i-au adaugat numeroase tehnologii pentru a il face mai eficient si mai puternic. Consumul de carburant si emisiile de CO2 au fost reduse cu 15 procente.

Noul Bentley Mulsanne dezvolta 505 CP si ofera un cuplu de 1020 Nm. Cuplul motor maxim este oferit inca de la 1.800 rpm, ceea ce constituie o imbunatatire dramatica la acest capitol si este unul dintre elementele cheie ale noului model. Propulsorul V8 bi-turbo al lui Mulsanne este cuplat unei transmisii ZF automate cu opt trepte, care poate fi comandata si prin intermediul padelelor de pe volan. Tractiunea este realizata exclusiv prin intermediul rotilor din spate.

Modelul Mulsanne are un nou sistem de control al dinamicii condusului, care poate schimba modul in care raspunde directia, suspensia, motorul si franele. Astfel, noul Mulsanne are trei moduri de functionare – Bentley, Sport si Comfort, precum si un mod preferential, ajustabil in orice moment in functie de preferintele clientului. Bentley Mulsanne este astfel un model care imbina performanta si rafinamentul intr-un sigur vehicul si evoca filozofia Bentley de a construi cele mai bune GT-uri din lume.

Via | Bentley

  • BMW_CS, marţi, 15.09.2009 15:35

    parca e o fata de prost care rade(fata masinii)

  • bentley_speed, marţi, 15.09.2009 15:40
    Surprinzator...

    Arata super, chiar dk e mai ciudata fata... interiorul...nici nu mai vorbim... O miscare buna din partea Bentley...

  • Corina, marţi, 15.09.2009 16:45
    BMW_CS

    Ma tu lectiile cand le faci? Toata ziua esti pe net. Vezi ca o sun pe maica-ta si sa vezi ce bataita iti iei.

  • BMW_CS, marţi, 15.09.2009 17:10
    @Corina

    ce amuzanta ai fost :(

  • TZENU BMW, marţi, 15.09.2009 17:54
    ha ha ha

    din fata arnage-ul este mult mai frumos dar in rest asta castiga

  • Dutzu, marţi, 15.09.2009 18:30
    hmm...

    Din fata dupa parerea mea aduce umpic a Rollce-Royce. Si daca tot veni vorba de Rollce-Royce cred ca modelul Ghost va avea priza mai mare la public decat acest Bentley (desi ii o masina foarte buna,nimic de contestat)

  • danieluu01, miercuri, 16.09.2009 00:49
    ^_^

    copia lui rolls royce ghost...cum spune si Dutzu, ghost o sa aiba succes mai mare...

  • catalinux, miercuri, 16.09.2009 08:20
    Rolls & Bentley

    @Dutzu si @danieluu01, inainte sa deschideti gura informativa despre istoria Rolls si Benley. Spun eu ca este normal sa aiba identitati estetice asemanatoare (chiar daca Ghost si Mulsanne au linii de design diferite)! De ce? Asta va las pe voi sa descoperiti, ca se presupune ca stiti sa folositi internetul si intr-un mod folositor.

  • BurningFlame, miercuri, 16.09.2009 15:18
    jenant

    de hidos!

  • Dutzu, miercuri, 16.09.2009 22:58
    @Catawindows

    Avand in vedere faptul ca fiecare dintre ele se afla in portofoliul unor marci diferite (Bmw-Rollce) respectiv VAG -Bentley, cred totusi ca ar trebui sa respeccte traditia insa sa aiba si niste particularitati chiar daca odata a fost ceva intre ele.Totusi "botul" masini putea fi mai aratos la banii aceia.La Phantom ii mult mai reusit, si nu este un model chiar nou. Multumesc de observatii Catawindows ,asa ca lasa-ne.