BMW X1 facelift, primele imagini şi informaţii oficiale
BMW X1 a primit un facelift pentru a-şi îmbunătăţi poziţia pe piaţă. SUV-ul compact din Munchen este disponibil alături de motorizări noi, o transmisie automată cu opt trepte şi liniile de design xLine şi Sport Line, care oferă posibilităţi suplimentare de personalizare.
BMW X1, mezinul gamei de SUV-uri din Munchen, a primit un facelift subtil. Acesta include atât îmbunătăţiri la capitolul design, cât şi noutăţi tehnologice. BMW X1 facelift va debuta comercial în toamna acestui an, preţurile pentru piaţa din România urmând să fie anunţate ulterior. Până atunci, putem să admirăm modificările estetice aplicate interiorului şi exteriorului lui X1. Modelul are o parte frontală diferită, marcată de patru linii care se întâlnesc deasupra plăcuţei de înmatriculare, care formează un X. Astfel, X1 se încadrează din punct de vedere estetic în gama de SAV-uri de la BMW. Posteriorul lui X1 prezintă şi el o formă diferită, fiind modificată bara de protecţie spate.
DESIGN
Interiorul lui BMW X1 facelift vine şi el cu câteva schimbări, consola centrală fiind orientată mai mult înspre şofer, amintind de modelele mai vechi din gama BMW. Sistemul iDrive are un nou afişaj, iar întregul habitaclu se bucură de materiale noi. În ceea ce priveşte spaţiul şi dimensiunile, BMW X1 a rămas neschimbat odată cu facelift-ul. Cei de la BMW au introdus liniile de design în gama X1, o noutate pentru portofoliul lor de SAV-uri. Gama de linii de design a debutat odată cu noul Seria 1, după care a fost introdusă ulterior pe noul Seria 3. În cazul lui X1, vorbim de BMW xLine şi BMW Sport Line, pe lângă "tradiţionalul" pachet M Sport.
MOTORIZĂRI
BMW X1 facelift este oferit în compania a cinci motorizări diesel şi a trei motorizări otto. SUV-ul din Munchen dezvoltă între 116 şi 245 CP, fiind disponibil acum în compania unei noi motorizări entry-level şi a unui diesel mai puternic. Versiunea sDrive16d este noua motorizare de debut în gama X1, în timp ce versiunea xDrive23d îi face loc mai puternicului xDrive25d. Cel mai puternic diesel din gama X1, xDrive25d, este echipat tot cu două turbine şi are tot o cilindree de doi litri, dar dezvoltă mai multă putere decât versiunea precedentă, oferind 218 CP. Transmisia automată ZF cu opt trepte este oferită pentru patru motorizări din gama X1: 20i, 28i, 20d şi 25d. În raport cu versiunile precedente echipate cu transmisie automată, aceasta este cu până la 0.9 litri la sută mai economic la suta de kilometri.
TEHNOLOGIE
Pe lângă modificările aplicate sistemului iDrive, BMW X1 primeşte sistemul Auto Start-Stop şi pentru modelele echipate cu transmisia automată. Totodată, sistemul ECO PRO îşi face debutul în gama X1, acesta putând fi activat sau dezactivat prin apăsarea unui buton de pe consola centrală. Odată activat, modul ECO PRO modifică răspunsul la acceleraţie şi regimul de schimbare al transmisiei automate. Pe lângă asta, sistemul schimbă modul de funcţionare al componentelor auxiliare electrice pentru un randament maxim. Printre acestea enumerăm sistemul de climatizare, sistemul de încălzire al scaunelor şi chiar sistemul de încălzire al oglinzilor laterale. Un indicator special amplasat între ceasurile de bord îi transmite conducătorului auto cât de eficient este modul său de condus şi de autonomie a câştigat de la ultima alimentare. Linia de echipamente opţionale a lui X1 este la fel de bogată ca la început, clienţii având la dispoziţie aplicaţii pe internet, sistem audio Harman Kardon, asistent fază lungă, faruri xenon adaptive, cameră pentru marşarier şi multe altele.
Via | BMW
struto-camila inutila !