BMW X4 - imagini oficiale cu fratele mai mic al lui X6
BMW a prezentat imaginile oficiale ale noului BMW X4. Modelul este un Sports Activity Coupe şi este fratele mai mic al lui X6, construit pe platforma lui X3.
BMW X4 este cel mai nou membru al familiei X a mărcii germane. El este descris ca un "SAC", acronimul "inventat" de BMW pentru "Sports Activity Coupe" şi este construit pe platforma tehnică a lui BMW X3. În esenţă, este fratele mai mic al lui BMW X6 şi se mândreşte cu o serie de elemente care-i conferă un plus de sportivitate faţă de un X3.
O altă diferenţă între BMW X4 şi X3 este înălţimea la care sunt aşezaţi pasagerii din faţă, SAC-ul având o poziţie cu 20 de milimetri mai joasă, pentru a accentua sentimentul de coupe. Spre deosebire de un coupe convenţional, X4 asigură suficient loc pentru cinci persoane şi se mândreşte cu o banchetă spate fracţionată 40:20:40.
MOTOARE
Noul BMW X4 are şase motorizări în ofertă, care livrează între 184 şi 313 CP. Toate propulsoarele sunt oferite doar cu tracţiune integrală, versiunile cu tracţiune spate anunţate anterior nefiind încă prezentate. Cea mai rapidă versiune a lui BMW X4 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, fiind vorba despre motorizarea xDrive35d. Cu excepţia motorizării xDrive20d, echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte în standard, toate propulsoarele din oferta X4 au o transmisie automată Steptronic cu opt trepte în standard.
Pe partea de eficienţă, diesel-ul 20d în compania transmisiei automate cu opt trepte oferă cea mai economică versiune a lui BMW X4, cu un consum mixt declarat de numai 5.2 litri la sută (în compania anvelopelor şi jantelor standard). Cu transmisia manuală, consumul mediu al acestei versiuni urcă la 5.4 litri la sută. Cea mai puţin economică motorizare din oferta BMW X4 este unitatea numită xDrive35i, de 306 şi 2.979 centimetri cubi, care anunţă un consum mediu de 8.3 litri l sută.
INTERIOR
Habitaclul lui BMW X4 nu vine cu diferenţe majore faţă de cel al lui BMW X3. Se păstrează configuraţia cu cinci locuri, materialele şi design-ul general al bordului. În plus, , deci X4 beneficiază fix de elementele proaspete aduse în gama de la care şi-a preluat platforma. După cum subliniam şi în introducere, diferenţa dintre X3 şi X4 la interior este marcată de o poziţie mai joasă la volan, diferită cu 20 de milimetri. Materialele şi dotările oferite nu sunt diferite de cele găsite la bordul noului X3 facelift, la fel cum este cazul atunci când vorbim despre tehnologiile şi dotările puse la dispoziţia clienţilor.
Daca nu avea sigla BMW pe bot puteam zice cu siguranta ca e un SsangYong Actyon.