Ferrari F8 Tributo: înlocuitorul lui 488 GTB are motor turbo V8 de 3.9 litri și 720 de cai putere și ajunge la 100 km/h în 2.9 secunde
Ferrari F8 Tributo va înlocui 488 GTB în gama de modele și împrumută motorul turbo V8 de 3.9 litri și 720 de cai putere care a debutat pe 488 Pista. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 2.9 secunde.
Ferrari a publicat joi primele imagini și informații tehnice despre noul model F8 Tributo, care înlocuiește 488 GTB în gama de modele devoltate pentru circuit echipate cu motor V8 amplasat central.
Noul F8 Tributo beneficiază de noutăți minore de design și preia sistemul de propulsie care a debutat pe 488 Pista
Ferrari F8 Tributo: date esențiale:
● Noul F8 Tributo a fost desenat de Centrul de Design Ferrari și are o lungime de 4611 mm, o lățime de 1979 mm și o înălțime de 1206 mm;
● Principala noutate de design este S-Duct. Introdus inițial pe 488 Pista, sistemul S-Duct este inspirat din Formula 1 și permite aerului să treacă printr-o conductă aerodinamică și să genereze forță de apăsare aerodinamică deasupra axului frontal. În cazul lui F8 Tributo, sistemul S-Duct a fost îmbunătățit pentru a permite o creștere a forței de apăsare aerodinamică cu 15%;
● Farurile LED sunt mai compacte și au permis inginerilor să îmbunătățească circulația aerului, pentru a face față astfel unui sistem de propulsie îmbunătățit;
● Centrul de greutate este mai coborât;
● La interior, Ferrari a păstrat cockpit-ul orientat spre șofer, însă o serie de elemente ale planșei de bord au fost restilizate, iar gurile de ventilație sunt acum rotunde;
● Volanul a primit de asemenea o serie de îmbunătățiri de design, în timp ce pasagerul are la dispoziție un ecran touch cu diagonala de 7 inch;
● Din punct de vedere tehnic, F8 Tributo preia cel mai puternic motor dezvoltat vreodată de Ferrari, care a debutat în urmă cu exact un an pe 488 Pista. Astfel, F8 Tributo mizează pe un motor turbo V8 de 3.9 litri care generează 720 de cai putere la 8.000 rpm și un cuplu maxim de 770 Nm disponibil la 3.250 rpm;
● Modelul dedicat circuitului ajunge de la 0 la 100 km/h în 2.9 secunde și la 200 km/h în 7.8 secunde, în timp ce viteza maximă este de 340 km/h;
● Ferrari susține că nu există niciun fel de turbo lag în exploatarea unității de propulsie;
● Ferrari F8 Tributo va debuta în fața publicului în 5 martie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Via Ferrari
Meravigliosa creatura , certamente...