Kia Optima a primit o generație nouă, gata să-l înfrunte pe Volkswagen Passat
Pe lângă noul Sportage, Kia a venit la Salonul Auto de la Frankfurt cu noua generație a lui Optima. Modelul coreean va primi și o variantă sportivă, numită Optima GT.
Kia Optima, unul dintre rivalii coreeni ai lui Volkswagen Passat și Ford Mondeo, a primit o nouă generație. Producătorul coreean a prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt varianta europeană a lui Optima, noua generație a modelului fiind un model cu același design la nivel global, dar cu mici adaptări diferite de la un continent la altul.
Debutul comercial al noii generații Optima pe Bătrânul Continent va avea loc în cel de-al patrulea sfert al anului curent. Până la momentul lansării pe piață, Kia va introduce și un break în gama Optima, al cărui design a fost anticipat de conceptul Sportspace prezentat în acest an la Salonul Auto de la Geneva. În plus față de generația precedentă, cei de la Kia anunță o gamă de motorizări mai eficiente, un nivel crescut de rafinament, o ținută de drum mai bună și păstrarea imaginii sportive.
Odată cu prezentarea noii generații a lui Optima, coreenii au confirmat oficial lansarea unei variante sportive a acestui model, numită Optima GT, care va debuta în 2016 cu o suspensie sport, un șasiu sport, o motorizare 2.0 Turbo cu injecție directă de 245 CP, și cu un kit de caroserie sportiv. Kia a prezentat o variantă prototip a viitoarei Optima GT, al doilea model de acest tip din portofoliul companiei, după variantele sportive "GT" ale lui Cee'd și pro_cee'd, lansate pe piața din Europa în 2013. Potrivit primelor informații, Kia Optima GT are un timp 0-100 km/h de 7.4 secunde, o viteză maximă de 240 km/h și un consum mixt de 8.2 litri la sută. Varianta GT a lui Optima are o transmisie automată cu șase trepte, care angrenează roțile din față.
Via Kia
-
abc, marţi, 15.09.2015 15:09
Nu inteleg de ce insista sa puna sigla pe capota.Arata aiurea.
-
mishazaitev, marţi, 15.09.2015 15:14
Cel putin vizual, mi se pare ca este peste Passat!
-
., marţi, 15.09.2015 16:07
Parerea mea e ca arata mai bine si decat Renault Talisman.
-
Designeru, marţi, 15.09.2015 17:01
Nu pot sa zic, decat ca Kia face niste masini chitchoase, comparativ cu Hyundai care arata mult mai bine si sunt mult mai elegante. Kia sunt un fel de VW inzorzonate la extrem, nu degeaba fostul designer de la VW e acuma la KIA.
-
vlad, marţi, 15.09.2015 18:14
chicioasa rau !!
-
bbb, marţi, 15.09.2015 20:58
Un model reusit care chiar se ridica peste nivelul Passat si Mondeo. Insa sub noul Renault Talisman, avand in vedere ca acesta are sistemul 4Control, o dotare existenta in segmentul premium pe clasa de lux.
-
lorinczi.thomas, marţi, 15.09.2015 21:03
pentru mine pare facelift toata ziua, talisman arata mai bine.
-
Mda, marţi, 15.09.2015 23:48
Chicioasa tipic. Daca asta este peste Passat si Mondeo , paralelismul este in floare.
-
Scorpionul_negru, marţi, 15.09.2015 23:51
Nu stiu cate mai scot. Din 2011 tot au scos modele noi de Optima. Mi se par toate la fel. Nu prea sunt mari diferente decat tehnice. Ce sa zic....e ok masina. Imi place mai mult ca Passat. L-as sacrifica pe VW pt. o Kia . Acum chiar merita sa cumperi de la ei. S-au pus la punct cu totul fata de inceputurile Kia. Bvo lor ca evolueaza.
-
@Mda, miercuri, 16.09.2015 00:20
Corect ! Daca si Optima este peste Passat la probleme grave de fiabilitate, atunci nu-i prea bine......... TE DE IU-l e in floare ....cu 'I-ul'' rosu ca-i la moda
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 00:32
Ce treaba are designul despre care vorbim noi cu sistemul 4Control? PS: ala e un sistem pe care il avea si SAAB acum aproape 15 ani. Asa ca nu e ceva iesit din comun sa-l pui pe o marca de volum aproape 15 ani mai tarziu.
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 01:08
@@bbb, ai dreptate amice. La fel cum nu ar fi fost greu nici pt BMW seria 3, Mercedes C class sa puna cu toate ca sunt 100% premium fata de Talisman care are doar veleitati de premium, in schimb are tehnologii care gasesti doar pe clasa de lux sau executive . Acest sistem 4control e disponibil numai pe seria 7, S class, Seria 5, Lexus GS , etc etc. Stiu si eu ca avea Saab. Dar Saab e o marca premium, nu de volum. Si mai stiu ca acest sistem a fost inventat de Honda, si aparut in 1987 pe Prelude, de altfel prima masina cu 4-wheel steering la acea vreme.
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 01:13
Asdar, cum zici tu..... Nu-i iesit din comun. Iesit din comun este faptul ca Talisman il ofera , pe cand Passat, Mondeo, Optima si chiar si marcile premium de segment nu-l ofera. Sa repet inca odata sa intelegi ?
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 01:14
Ar mai fii un lucru , Megane din segment C ofera si el, asta in cazul in care un Seria 1 sau A class nu ofera
-
Andy, miercuri, 16.09.2015 01:21
Passat-ul e batranesc si sters (doar CC-ul e in general mai rasarit) in timp ce Optima din imagine imi da impresia ca e prea inzorzonata...ca sa nu zic mai de prost gust. Noroc cu Mazda 6, Talisman si Mondeo :-P
-
gigi_frana, miercuri, 16.09.2015 12:43
da, foarte inzorzonata intr-adevar, se vad de la o posta cele 7 stergatoare fata, 5 in spate, 2 volane, etc...
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 13:28
Pai daca a fost inventat de Honda si lansat in 1987 (cum bine spui, dar am zis sa nu merg atat de departe), iar Renault se lauda in 2015 (sau ma rog, tu) ca il au pe Megane, mie mi se pare si mai putin inovativ. La fel cum nu este inovativ nici Head Up Display care a aparut acum mai bine de 10 ani prima data la Chevrolet si apoi la BMW. Tu nu faci deosebirea intre inovativ (inovativ a fost de exemplu ce a facut Honda in anii '80) si o dotare care este disponibila in industria auto de peste 10 ani si ajunge intr-un anumit segment. Este ca si cum s-ar fi laudat constructorii ca si-au pus ABS in anii '80 dupa ce Mercedes a pus in '78 si deodata au inventat apa calda. Adevarul este ca pana acum toti constructorii au fost incompetenti ca nu au oferit aceste doua sisteme despre care se stia ca exista si evident si cum functioneaza. Te-ai gandit ca poate nu sunt suficient de utile incat se gasesc atat de rar pe masini. S-a trezit acum Renault sa ii lumineze pe posibilii clineti. Multumim!
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 15:37
Tu nu intelegi logica amice. Ai ramas blocat pe sistemul ''a fost inventat de mult si pus pe masini''. Eii uite ca BMW, Audi si Mercedes Benz nu ofera acest sistem decat pe modelele superioare ale gamei adica cele care incep de la 70 mii de euro, adica cele din clasa mare sau luxury. Talisaman este de clasa medie, Megane de clasa compacta. Ce creier de gaina sa aia incat sa crezi ca ''nu-s atat de utile de nu s-au pus pe masini'' . Pai de asta are Bentley Bentayga, Audi Q7 si clasa de lux acest sistem, probabil l-au pus doar asa sa se afle in treaba. Acest sistem 4Control sporeste siguranta si capacitatile dinamice ale masinii, asta intr-un singur cuvant. Adica ca sa-ti traduc : Megane echipat cu acest sistem este mai dinamic pana si decat un A45AMG sau S3 sau M235i ( masini compacte dar premium )
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 15:47
Ai auzit de noul Opel Astra care vine dotat cu scaune reglabil electric pe 16 directiii+masaj+ventilatie in 3 trepte ? Iar Astra este un model compact non-premium, si ofera dotari demne de segment superior. Practic un Seria 1 , A class si A3 nu ofera acest confort pt pretul mult mai mare, si mai sunt si premium . Pai cum facem ? Cumparam doar LOGO-ul de pe capota ? Producatorii de volum au inceput sa cam muste din terenul producatorilor premium, incat ajungem la concluzia ca nu mai renteaza sa dai foarte multi bani pe o masina premium nou de acceasi clasa cu una de volum, deodata ce ofera dotari ''mai low'' sau ''low-tech'' fata de cea de volum, asta e ideea, insa e greu sa o intelega oricine. Nu unul ca tine !
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 16:17
"Producatorii de volum au inceput sa cam muste din terenul producatorilor premium, incat ajungem la concluzia ca nu mai RENTEAZA sa dai foarte multi bani pe o masina premium nou de acceasi clasa cu una de volum, deodata ce ofera dotari ''mai low'' sau ''low-tech'' fata de cea de volum, asta e ideea, insa e greu sa o intelega oricine. Nu unul ca tine !" Daca tu crezi ca diferenta dintre o masina de volum si una premium o fac dotarile, oricat de hi tech sunt ele eu imi retrag comentariile pentru ca efectiv nu avem ce sa discutam despre masini.
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 16:38
Ah, inca ceva: fosta generatie Megane si toata gama Renault de pana acum, ca si ceilalti constructori, aveau o manevrabilitate foarte slaba pentru ca nu aveau acest sistem 4Contr. Nu cred ca ai condus o Clasa E sau S, dar in ciuda gabaritului mai mare sunt cam la fel de manevrabile ca un Clio sau Megane (3). Fara 4Control. Ori conform gandirii tale, cam toti constructorii au creier de gaina pentru ca nu ofera (sau ofera pe cateva modele) sistemul asta. Apropo, pe Espace se va pune? Eu nu am auzit. No, uite cine are "creier de gaina". Chiar Renault.
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 19:42
Ai creier de gaina, m-am lamurit. Dotarile unei masini se refera si la ansamble/subansable sau parti tehnice. Constructorii nu au creier de gaina, pur si simplu tu ai fiindca nu pricepi faptul ca ei nu pun pe cateva modele datorita costurilor destul de mari. Vezi tu, asta este avantajul Renault ca ofera un raport/performante/calitate imbatabil fata de restul marcilor de volum si le musca din felie pana si constructorilor premium. Un A class nu va fii atat de dinamic precum un Megane echipat cu acest performant sistem. Nici Seria 1 fiindca astea nu ofera acest lucru. Cat despre dotari, DA, ele fac o masina sa para premium. Dotari precum Magic Body Control, BLIS, Camere 360 grade, HUD, scaune cu masaj si chiar reglate pe 16 directii, astea sunt dotari pe care le gasesti numai pe masini premium, insa si acolo doar in variante medii sau de varf. Spre exemplu Mercedes E class are scaune cu masaj, Lexus GS are scaune reglabile pe 18 directii apropiate la numar cu Astra, 4Control sistem disponibil doar pe clasa de lux sau executive in zona premium . Vezi Bentayga masina de 15 ori mai scumpa ca Megane foloseste acelasi sistem, sau noul Audi q7 .
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 19:51
Stiu ca ti-am ''atins'' marca ta favorita Kia cu care iti place sa critici marcile europene domnule Ivanoff sau cate nick-uri oi mai avea. Dar raspunsul e clar : Nici o alta compacta de la vreo marca de volum sau premium nu are sistem 4Control , la fel cum nici un alt sedan de clasa D precum Talisman de la orice marca de volum sau premium nu are 4Control de virare a ''puntii spate''. La fel cum nici o alta compacta precu Astra nu are reglaj electric pe 16 directi, nici macar concurenta premum a acestei clase nu are. Stiu ca te-am atins, dar Toyota ta iubita , pardon Legzuz CT ala compact premium nu dispune de asa ceva. Poti sa-ti retragi mai bn definitiv comentariile de pe acest site oricum nu-s prea bune, asta ca sa fiu finut si sa nu zic grosolane.
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 20:45
@Amice, esti dus rau. In primul rand Kia nu este marca mea preferata. Nici pe departe. :)) Nu conteaza ce imi place si ce nu. Nu despre asta e vorba. Daca tu te-ai atacat ca s-au adus in discutie masinile coreene (care intre noi fie vorba, Renault nu e chiar asa strain de ce se intampla pe acea piata) si inegalabila ta marca Renault, imi pare rau pentru tine. Aici vorbim de o chestie generala, nu care marca "e mai tare din parcare". Imi pare rau pentru tine, dar jignirile nu ma caracterizeaza, asa cum vad ca iti plac in continuare tie de ani de zile, mai Carlos. Apropo, ce diferentiaza o masina premium de una de volum sunt sasiul, trenul de rulare, calitatea materialelor din interior, imbinarile, modul cum se simt la atingere, feeling-ul pe care ti-l da acea masina, insonorizarea, modul cum sunt imbinate sau chiar alese materialele etc. Nu neaparat fiabilitatea sau performantele dinamice. Un Seria 1 la 30000 de euro nu e la fel de totat ca un Megane. Dar ca tinuta de drum, modul cum se conduce sau sta pe viraje sa fi convins ca este peste Megane sau multe masini compacte de volum. Si este cat se poate de normal sa fie asa. Oricum mai toti constructorii sunt niste dobitoci ca nu au pus acest 4Control pe masinile lor. A trebuit sa vina Renault sa le deschida ochii. Dupa ce si Renault i-a avut inchisi din '87 de cand a aparut sistemul asta. dar cum iti explici tu ca Espace, care este o masina mult mai mare ca Megane, nu are asa ceva. Pentru ca fiind mai mare este logic ca ar ajuta mai mult la manevrabilitate acest sistem. PS: ce spui tu, cum ca are Bentley asa ceva... Megane nu se compara nici cu roata unui Bentley. Asa cum si Logan are navigatie si nu se compara decat in visele proprietarilor cu un Golf 7 cu navigatie. Ca deh, au amandoua navigatie. Deci asta cum ca sunt dotari de clasa superioara si premium... degeaba daca masina este de clasa compacta si de volum. Nu prea tine la astia mai rasariti in ale masinilor. Decat la cei care iti calca showroom-ul. Da, stiu. E un comentariu grosolan. Sa-mi fie rusine ca te-am atins la orgoliu de fan Renault.
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 21:19
Ce ciudat, dar ticul asta il avea si Ivanoff gen : ''esti dus'' sau alte apelative grosolane. Stiu ca nu suferi Renault, dar deja dai in penibil iar baiatule. Sasiul, trenul de rulare, calitatea materialelor din interior, imbinarile, modul cum se simt la atingere, feeling-ul pe care ti-l da acea masina, insonorizarea, modul cum sunt imbinate sau chiar alese materialele asta diferentiaza o marca premium de una de volum . Deci chiar tu ai spus-o, asta inseamna ca imi dai dreptate. De acord, Megane ofera un feeling , o tinuta de drum si o dinamica pe viraje net superioara unui Seria 1 si asta datorita sitemului 4Control, care vireaza pt a mentine masina ca pe trasa intelegi ? O alta aberatie : ''marca Ivanoff'' , stiu ca esti un hater care te dai de partea oricarei marci numai sa critici ce-ti convine tie, dar ai ti-ai mai raspuns la o intrebare cu rza asta > '': ce spui tu, cum ca are Bentley asa ceva... Megane nu se compara nici cu roata unui Bentley.'' .Pai vezi tu, asta e diferenta dintre Megane si o marca de ultra lux > pretul mult mai mic. Renault ofera echipamente tehnice premium, pe care altii precum Bentley le ofera la supra pret ( probabil peste 200 mii euro ). Esti cam plictisitor cand ''aperi germanele'' , al japonezelor era mai incitant . Cat despre ''navigatia la Logan VS Golf''.Pai de cand Logan este masina compacta ca si Golful ? Comparatia e irelevanta. Te-ai facut iar de ras mai Ivanoff, mai da-ti manute verzi in 4 secunde :))))
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 21:34
Apropo : premium mai poate insemna ca ai un produs facut cu resurse mai scumpe sau, teoretic, ai un produs targetat pentru o anumita nisa definita by default ca premium. De exemplu la marcilor premium, in cazul in care sunt pe o nisa considerata premium, produsul poate fi si o combinatie de calitate cu low (sau doar low), exact cum se califica un seria 1, mult iubitul tau Lexus CT sau A class pe langa Megane . Practic ofera un ansamblu tehnic low cost, adica cu lipsuri, pe cand Megan ofera un ansamblu tehnic premium mult mai complex fata de cele premium enumerate , iar pretul e si el unul corect . Daca tu crezi ca fiabilitatea si performantele dinamice nu fac parte din gena unei masini premium atunci te inseli. Nimeni nu-i nebun sa dea 150 de mii de euro (cum ii s-a intampalt unui corean cu un S63AMG ) si sa-l lase in drum de 3 ori , masina fiind nou. Deja daca cu o masina noua scumpa ai probleme atunci la SH la ce sa te mai astepti ? Iar performantele dinamice, ma intreb cine ar da 200 mii pe un Panamera si acesta sa aiba performante de ''low cost'' nu ? Nu stiu care-i mai dus, dar tu esti , si nu numai eu zic asta Ivanoafe draga :)))))
-
Tony_LPP, miercuri, 16.09.2015 22:31
@bbb > Domnule draga, am vrut sa fac rabat la o polemica inflamata la acest subiect, dar m-am convins ca esti putin dezinformat cu privire la ''calitatile premium'' ale lui Megane si Talisman. Sunt premium, nu contesta nimeni lucrul asta. Dar te-ai gandit cat de premium sunt ele intr-o configuratie de baza pe langa asa-zisele seria 1 si seria 3 sau CT si IS ? Observ ca depui o obsesie pentru lucrul asta, dar scapi aspectul esential. Un model de volum indiferent de clasa sau brand este premium ( daca il putem numi asa ) doar in varianta de varf . In cazul lui Megane, doar GT si RS vor fi echipate cu 4Control, un sistem destul de util, nu neg lucrul asta, dar care este oferit in variante superioare pentru a demonstra schimbarile majore fata de generatia precedenta, nimic mai mult. Sa nu crezi ca Megane a oferit acest sistem doar pentru a fii prima compacta cu asa ceva, sau pentru a se etala mai premium decat un Seria 1 sau CT ,etc. Si tin sa cred ca Renault a depus mult efort pt lansarea noii generatii Megane si Talisman, niste modele absolut reusite si care cred ca vor face ''priza'' la public. Cu consideratie,
-
Tony_LPP, miercuri, 16.09.2015 22:33
Imi cer scuze pentru ''off topic'' .
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 22:42
Deci cu alte cuvinte, oameni buni, renuntati la BMW, Mercedes, Audi, Lexus, Volvo, Jaguar si cumparati-va Renault pentru ca nici nu stiti ce calitati premium la super pret obtineti. Daca tu crezi ca punand niste dotari de masini de peste 30 000 de euro pe una care costa dotata asemanator sub 20000 de euro, o faci premium sau cu tendinta premium, nu pot spune decat ca va doresc sa visati frumos in continuare. Voi nu puteti sa intelegeti ca premium nu inseamna dotari multe si de masini scumpe. Si apropo de Talisman. Domnul designer spunea ca spera sa se ridica la nivelul lui Passat. Si conform spuselor voastre, ca Talisman e premium, inseamna ca Passat este cu siguranta premium fiind laudat chiar de un om de la Renault. Carlos (Santana), esti atat de obsedat de Renault si de niste useri de pe-aici incat faci confuzii de-a dreptul penibile. Apropo, eu cand sunt racit nu imi pun vata in nas ca sa nu-mi curga mucii pe tastatura. Dar bine, fie ca tine. :))
-
bbb, miercuri, 16.09.2015 23:15
Esti atat de obsedat incat vad ca ai intrat si cu nick-ul "Tony" .Da ce face o masina premium sau cu tendinta premium , doar sigla de pe capota si prestigiul ? Pai scuza-ma dar Lexus nu prea are prestigiu, e o marca mai tanara ca Renault, iar Bmw are cam aceeasi "varsta" ca Renault.Mai repet odata ca nu ai inteles vad . Premium insemna ca ai un produs facut cu resurse mai scumpe sau, teoretic, ai un produs targetat pentru o anumita nisa definita by default ca premium. De exemplu la marcilor premium, in cazul in care sunt pe o nisa considerata premium, produsul poate fi si o combinatie de calitate cu low (sau doar low), exact cum se califica un seria 1, mult iubitul tau Lexus CT sau A class pe langa Megane . Practic ofera un ansamblu tehnic low cost, adica cu lipsuri, pe cand Megan ofera un ansamblu tehnic premium mult mai complex fata de cele premium enumerate , iar pretul e si el unul corect . Stii ce are in plus Megane fata de un premium din aceeasi clasa ? Tren de rulare mult mai complex, asta fiind de ordin tehnic deci tot ca o dotare esentiala. Spui ca dotarile masinilor nu le fac sa fie premium ? De asta pe fiecare generatie de S class tot apar noi dotari ca nu e premium nu ? :))))) Premium inseamna sa oferi ceva superior si de calitate asta inseamna premium , iar asta se traduce prin dotari tehnice ( transmisie , siguranta , dinamica ) dotari premium ( sisteme de asistenta si comunicare pt sofer)
-
@bbb, miercuri, 16.09.2015 23:42
Nu, ca tu esti obsedat. Omule, am spus eu ceva de Lexus? L-am dat exemplu ca fiind o marca premium asa cum sunt si altele. Imi pare rau, dar tu nu prea intelegi ce inseamna o masina premium si cam pui egal intre o masina premium si una de volum. Iar asta e o problema cam grava. Atunci ia lumineaza-ma tu de ce sa dau 35000 de euro pe o compacta premium cand imi pot lua un Megane. Eu ti-as spus de ce. Explica-mi tu concret de ce nu ar fi o alegere la fel de buna.
-
vianu, joi, 17.09.2015 02:01
BMW serie 8 in 1989 - sistem de virare a puntii spate Honda Prelude in 1987 - sitem de virare a puntii spate va dati seama ca va contrati pe niste dotari atat de vechi ca ati si uitat de ele (sau mai rau nici nu ati stiut de ele). Dotari care pana la urma par (zic par) sa se fi dovedit mai mult marketing.
-
@vianu, joi, 17.09.2015 02:16
Asta incerc sa spun si eu dar nu am cu cine. Acest sistem, daca s-ar fi dovedit a fi atat de util, poate ca in zilele noastre l-ar fi avut mult mai multe masini. Dar na, cand un om crede ca daca ei o masina de volum, ii pui niste dotari de segment premium si automat acea masina devine premium, nu cred ca mai are rost sa vorbesti cu acea persoana despre masini.
-
Vali, joi, 17.09.2015 08:25
Nu va lasati pacaliti, ivanoff a scris ultimele 10 comentarii. Deja atinge noi culmi, a inceput sa isi faca autocritica, se ataca singur, doar doar ne convinge ca Renault si Kia sunt marci mai bune ca cele premium, cele germane in special. Nebunie pura!
-
:)), joi, 17.09.2015 09:58
Da, Carlos. Ai dreptate sunt "Ivanoff". Hai sa-ti demonstrez ca vorbesti prostii. Si fii atent ca nu e prima oara in acesti ani de cand intri pe acest site, initial "ca Carlos" si apoi cu Alex, Andrei, Cristi... ma rog, insignifiant. Oare cum de stiu de tine dinainte ce @mafia, ivanoff, madalagescu" sa intre pe am.ro? Gandeste-te logic. Daca poti. Hai, pa!
-
bbb, joi, 17.09.2015 10:31
@Vali > si eu cred acelasi lucru ca-i Iavanouv in persoana, doar ca cu o alta fata evident. Ma intreb acum eu personal, ce creier de gaina sa aiba individul asta incat sa spuna ca '' Acest sistem, daca s-ar fi dovedit a fi atat de util, poate ca in zilele noastre l-ar fi avut mult mai multe masini''. Pai nu se traduce decat ca inginerii care au creat Bentayga si careia i-au adaugat acest sistem sunt toti niste Terchea Berchea la fel si cei care au adaugat pe noul Q7 acest sistem sau pe Seria 7 sau chiar pe iubitul lui Lexus GS si LS......doar ca astea ai preturi mult mai mari, iar aici apare avantajul Renault > pretul raportat la calitate > performante > dinamism. Asadar repet iarasi > Acest sistem de pe Megane si Talisman este de pe segment premium. Mai baga niste burete in nas Ivanoafe ca iar nu incepi sa gandesti limpede :)))))
-
Vali, joi, 17.09.2015 10:36
Carlos Sacalul! Eu zic sa mai vb tu putin singur, poti sa introduci chiar si un al 3-lea personaj sa fie mai interesant. El ar putea vb de pilda despre Mazda 6 si va tot certati asa inca vreo 2 zile.
-
bbb, joi, 17.09.2015 11:20
Posesori de Mercedes S class si Bentayga sau Lexus GS > Fiti siguri ca nici masinile dvs nu sunt premium chiar daca aceastea au dotari si tren de rulare ''premium'' , practic ele sunt de volum nu premium dupa mintea lui Ivanoff . Iar pretul mai mare se datoreaza doar siglei si motorului mai puternic nimic altceva.
-
@bbb, joi, 17.09.2015 11:26
Doamne fereste si apara! Unde am spus eu ca imi place Lexus? De ce sa vorbesc de Mazda6? Care e legatura ei cu stirea asta? Ce treaba are Lexus cu acest sistem? Ah, ca am dat exemplu ca este premium intr-un comentariu de ieri? Pai atunci inseamna ca sunt fan BMW, Mercedes, Audi, Volvo, Jaguar si Lexus. Hai, fie si Lincoln si Cadillac... Hai, mai spuneti si voi ca vad ca stiti ce-mi place si ce nu mai mult decat imi place mie. Nu poti sa intelegi ca acest sistem este oferit atat de putin si pentru ca nu e foarte util. Este cam acelasi lucru cu parcarea automata pe care foarte putini soferi o folosesc, desi o au pe masina. Pe principiul se poate trai si fara ea. In plus este si un sistem mai complex dpdv tehnic. La Bentley ar fi un motiv in plus sa se amortizeze costul si intretinerea sistemului, dat fiind si pretul masinii. Repet. Daca acest sistem este chiar atat de bun, de ce pana acum nu a fost pus pe nici un Renault (sau nu neaparat Renaut... de ce nu l-au folosit PSA, Fiat, Opel, Ford etc.), chiar mai mare ca Megane (vezi de exemplu Espace, Latitude, in trecut Velsatis sau chiar Avantime care era o masina foarte bine gandita pentru timpurile viitoare)? Tu nu poti sa treci peste acest lucru pentru ca in mintea ta tot ce face Renault este sfant. Si tu imi spui mie de aberatii cum ca sunt fan marca x sau y. Apropo, ca sa te linistesti. Nu sunt fan al unei marci anume. De exemplu din clasa compacta imi place A3, din clasa medie imi place Avensis si Alfa Romeo Giulia, din clasa mare, Clasa E, dintre SUV-urile compacte imi place CX-5, iar din clasa masinilor sport imi place Porsche 911, din clasa mica imi plac Honda Jazz si Ford Fiesta. Deci cand e vorba de ce imi place, imi plac corciturile. Nu o singura marca, pentru ca toate au si slabiciuni. Si inca ceva, apropo de raportul tau "fenomenal" la Renault, uite aici niste minciuni. http://www.automarket.ro/stiri/studiu-de-fiabilitate-in-marea-britanie-skoda-kia-si-suzuki-in-frunte-65685.html Bine, nu m-as mira sa spui acum ca sunt si fan Skoda. :))
-
bbb, joi, 17.09.2015 12:08
Iar ai intrat paranoiule Ivanouve ? Pun pariu ca nici modurile ''sport/ sport+ si /confort nu sunt demne de vehicule premium. Practic apesi pe un buton si masina se schimba radical. Deci si asta ar trebui scos de pe masini ca e inutil precum ''parcarea automata''. Ma intreb ce o avea parcarea automata cu sistemul de care vorbim noi, adica de ordin tehnic, care e capabil sa creasca mult capacitatile de raspuns si dinamica a masinii. Ti-am raspuns mai sus de ce altii nu au pus acest sistem. Nu au pus fiindca costa foarte mult , iar cum altii sunt disperati dupa bani ( asa cum esti tu disperat dupa Lexus, Kia toyota ) , asa si alti constructori. Intr-adevar se gaseste mai mult pe cele premium pt a justifica totusi pretul mare, asta ca sa fiu de acord cu fraza ta ''La Bentley ar fi un motiv in plus sa se amortizeze costul si intretinerea sistemului, dat fiind si pretul masinii'' , adica asta e avantajul Renault ca ofera mult mai mult la un pret corect, iar asta rezulta vanzari care vor face ca costurile de implementare ale acestui sistem sa fie scazute, ba chiar vor iesii in castig . Nu ma intereseaza fiabilitatea , Renault ofera 5 ani garantie, dupa o poti schimba. Mai baga un burete in nas acum :)))))
-
@bbb, joi, 17.09.2015 12:44
Carlos, iti mai explic o singura data. Daca intelegi bine, daca nu poti sa mergi cu pluta in continuare. In primul rand, o masina care nu este premium si nu este pozitionata pe piata in segmentul premium, NU O POTI FACE PREMIUM PUNAND PE EA NISTE DOTARI, FIE ELE SI DE SEGMENT PREMIUM. Asta nu vrei tu sa intelegi. Premium nu inseamna dotari multe sau de clasa superioara. Premium inseamna si dpdv tehnic, nu doar al dotarilor. Amigo, motorul de 0.9 TCe care este pe Dacia si Renault cam este diferit fata de ce este pe Clasa A, in sensul ca ii sunt schimbate cateva zeci de componente. Deci motorul este facut de Renault, DAR este adaptat de cei de la Mercedes atunci cand il folosesc. Si nu vorbim de schimbarea unor cabluri de exemplu, ci de chestii mult mai complexe si mai importante.. Daca tu crezi ca punand sistemul asta 4Control pe Megane + alte dotari optionale... adica il faci full option si il duci la 26-27000 de euro sa zice, le vei rade in nas celor care au Clasa A care au versiune mai slab echipata la 30-32000, ca Meganul tau e mai smecher, n-ai decat. Dar daca te-ai pricepe la masini nu ai face-o. Renault nu face decat sa ia un sistem care este pe masinile premium si sa-l puna pe o compacta. Atata tot. Nu reinventeaza Renault clasa compacta cu un sistem care exista de aproape 20 de ani pe piata. Asta incerc sa spun dar vad ca nu am cu cine. NU am spus ca parcarea automata este un sistem inutil, ci ca este unul foarte putin folosit (spre deloc) de cei care il au pe masini. Este o chestie mai mult de marketing. Daca ajunge o masina sa parcheze in locul tau, poate ca ar fi bine sa te lasi de soferie. Oricum, Carlos draga, sunt convins ca nici de data asta nu ai inteles nimic. Te folosesti de orice argument stupid care nu are legatura cu subiectul ca sa te faci mai interesant, gen ca sunt obsedatul de Ivanoff care in afara de masini japoneze nu stie nimic. Pai daca la un imbecil ati ramas setat, gen Ivanoff. Vad ca acum m-ai facut si fan Toyota. Defapt in plac toate in afara de Renault. :)))
-
bbb, joi, 17.09.2015 13:17
Da Ivanoff cu doi ''f'' de la frustrat. Tot nu pricepi nimic, pur si simplu asa esti tu. Nu trebuie sa ne spui cine esti, cu totii stim.Vezi ca ai uitat sa-ti dai singur manute verzi in 3 secunde. Ca sa iti usurez treaba , uite imi dau un dislike eu singur ca sa fii multumit. Dar mi-e mila de tine sa te lasa in halul asta de degradare a ''culturii auto'' cum spui tu. Tie iti lipseste. Sa spui bazaconiile astea gen : '' NU O POTI FACE PREMIUM PUNAND PE EA NISTE DOTARI, FIE ELE SI DE SEGMENT PREMIUM ''. Dar mai bine zi-ne cum ''POTI TRANSFORMA O MASINA PREMIUM IN UNA DE VOLUM'' punand pe ea motoare Renaul diesel si alte componente interioare ( cutie de viteze, manere ale usilor, parasolare, lmina plafoniera, comutatoarele geamurilor si chiar semnalizatoarele ) stii la ce ma refer. Motorul Renaul a fost adaptat doar sa corespunda kitului de abreiaj si cutiei de la Mercedes nimic mai mult, motorul este 100% Renaul , la fel cum e si cel de pe Logan. Dar tu ai fii in stare sa zici ca motorul Renault de pe Logan e mai low cost decat la Renaul, atat esti de disperat. Alta bazaconie mai e asta > ''Premium inseamna si dpdv tehnic, nu doar al dotarilor'', vad ca nici logica nu-ti functioneaza Ivanoafe tata. Pai Sistemul 4Control nu-i ma de ordin tehnic ce dreaq crezi ca e , de ordin interior ?
-
@bbb (Carlos), joi, 17.09.2015 13:38
Omule, m-am convins. Nu ai inteles o iota. O sustii pe-a ta cu Ivanoff in continuare. Bine, continua. Nu are rost sa-ti raspund ca oricum scriu pentru pereti. Ce ai spus mai sus ti-am tot demonstrat si explicat. Sa pui egal intre o masina premium si una de volum nu are rost sa mai dezvolte nici un fel de discutie cu tine. Pur si simplu...
-
bbb, joi, 17.09.2015 13:44
orice ai zice , este adevarat ca un Megan cu acest sistem va sta pe viraje ca pe trasa in comparatie cu un Seria 1 premium pricepi ? Asta inseamna premium dpdv tehnic asa cum ai zis tu. Dar e bn ca ai recunoscut mai sus ca esti un imbecil. Nota 10
-
bbb, joi, 17.09.2015 13:52
Era sa uit. Chiar ma intreb ce fata va face un posesor de Lexus GS cand va vedea ca un altul de Megane echipat cu sistemul activ de directie all weel drive se va comporta dinamic ca si sedanul lui premium japonez mult mai scum si ''mai superior'' ( cum spui tu ) cu cateva clase :))))
-
Pana, joi, 17.09.2015 13:53
Nu, imbecil esti tu iar ai inteles pe dos. Ca deobicei. Na, te-ai luminat acum? Deci oameni buni, nu fiti fraieri sa dai 30000 de euro pe un Seria 1 sau Clasa C. Fiti destepti si dati 16-17000 de euro pe un Megane, ca tot aia e. Bravo, cavalere! Tine-o tot asa. :))) Carlitos, dar ai grija ca nu e prima data cand te face de rahat chiar cineva de la Renault avand tupeul sa-ti contrazica prostiile pe care le debitezi de ani de zile pe-aici. Asa ca da-mi voie sa-ti dau un 10+ si o coronita. Hai, pa!
-
bbb, joi, 17.09.2015 14:10
Daca tu crezi ca Megane echipat cu asa ceva va costa 16-17 mii te inseli Ivanoafe, vad ca ti-ai intrat in petic cu alt nick-name , e ceva natural pentru un troll ca tine. Inainte era mafia, acum Ivanoff, Pana, sam93, vianu, mishazaitev, tonylpp, andreirn, atatea nick-nameuri ? Mie mi-ar fi rusine de asa gest sincer. Mai repet odata : Lexus CT si Seria 1 si care or mai fii sunt de clasa premium C. Iar de clasa de volum C este Megane da ? Ce nu ai inteles tu este ca Megane care-i de aceeasi clasa dar de volum ofera un ansamblu tehnic premium fata de insasi ce-i premium , ai inteles ? Adica un Megane sau un Talisman de volum dar clase inferioare unui GS se va comporta dinamic pe viraje exact ca el care costa mult mai mult si care-i premium, si care-i cu 2 clase peste Megan si cu una peste Talisman, DA ? Stiu ti-am necajit marca ta Lexus favorita. Oricum Auris , Golf si care or mai fii sunt sub Renault Megane in clasa de volum C .
-
John, joi, 17.09.2015 14:18
Sa compari Kia Optima sau porcaria de A class cu motor diesel de Logan cu Megane si Talisman care sunt de lux, numai un Loganist putea . Mai mult de un Logan nu pot avea astia. Si o Solenza poate fii premium daca o prepari si tot costa mai putin . Ii rigidizezi caroseria, interiorul il imbraci in piele la un salon de tapiterii scump de cea mai buna calitate, toate elementele din plastic din piele de buna calitate, cromate , ii pui un sistem de sunet premium, il antifonezi, un sistem de franare de la Ferodo sau Brembo, ii schimbi transmisia,motorul, galvanizezi caroseria, ii pui sisteme moderne pe ea si ai facut-o premium ce-i asa greu ?
-
John, joi, 17.09.2015 14:23
II poti face pana si elemente din interior la comanda din lemn/furnir chiar aici : https://www.google.ro/search?q=aplicare+furnir+auto&rlz=1C1CAFB_enRO615RO615&espv=2&biw=1152&bih=773&tbm=isch&imgil=jT_X1Ui34h7xQM%253A%253BMjfPdV7R7eZPdM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fm.ghidul.ro%25252F84923%25252Fproduse-servicii%25252Ftapiterie-auto-99520%25252Faplicare-furnir-lemn-natural-mahon-177867&source=iu&pf=m&fir=jT_X1Ui34h7xQM%253A%252CMjfPdV7R7eZPdM%252C_&usg=__i7-g97cie4z0wwG3E20q99s2QqQ%3D&ved=0CD4QyjdqFQoTCI3kivj5_ccCFQoFLAodS8sNOg&ei=TKL6VY2OOoqKsAHLlrfQAw#imgrc=jT_X1Ui34h7xQM%3A&usg=__i7-g97cie4z0wwG3E20q99s2QqQ%3D
-
John, joi, 17.09.2015 14:25
https://www.behance.net/gallery/2128582/Kituri-interioare-auto-cu-lemn
-
bbb, joi, 17.09.2015 14:36
@John lasa-l in pace. Se vede de la o posta invidia lui . Probabil e invidios ca nu are si el un Renault sau macar o masina atat de premium precum Renault. Nu cred ca are Logan, auzisem la un moment dat ceva de o Nubira 1 sau 2 sau Chevrolet , nu stau acum sa caut . E clar ca nu se compara nici macar cu un Megane 1 masinuta lui si asta fiindca Renault a facut masini premium de la bun inceput , vezi : VelSatis, Laguna v6, si altele , iar el compara Lexus CT care-i mai chel tehnic ca un Megane in dotare full sau un seria 1 , sau cu A class cu 1.5 Dci de pe o marca low-cost ca Dacia. Nici Citroen nu-i brand premium, asa ca poate mi-ar explica el mie cum de DS are dotari de pe clase premium si e numit premium ?
-
bbb, joi, 17.09.2015 14:51
Si ar mai fii cateva exemple : Cum de Land Cruiser 200 de la marca lui iubita Toyota, este considerat un model premium ? Dar tu stiai de ''Initiale Paris'' ca va fii divizie premium la Renault ? Sau cum de varianta Vignale a lui Mondeo este considerata drept o divizie premium, deodata ce mondeo nu vine decat cu niste dotari premium si o calitate de executie cv mai premium la interior , asta cum poate fii premium ? Ca ai zis ca nu dotarile o fac ? Pai Mondeo Vignale nu are in plus decat piele Nappa, cateva dotari premium, bord cusut cu piele si o motorizare cv mai potenta cam atat .
-
Pana, joi, 17.09.2015 16:23
Da, Carlos. Ai dreptate. De ce sa-ti iei Infiniti cand exista Nissan full options, de ce sa-ti iei Audi cand exista VW sau Skoda full options, de ce sa-ti iei Alfa Romeo cand exista Fiat full options, de ce sa-ti iei Lexus cand exista Toyota full options, de ce sa-ti iei Range Rover cand exista Land Rover full options, in State, de ce sa-ti iei Lincoln cand exista Ford Full options, de ce sa-ti iei Cadillac cand exista Chevrolet full options? Apoi, Initiale Paris va fi divizia CONSIDERATA premium la Renault... de vreo 2 ani. E o diferenta intre a fi si a fi considerat. Macar Ford a facut ceva in acest sens si divizia Vignale exista. DS nu este divizia premium de la Citroen, oricat s-ar supara acum fanii. Deci luati-va voi echipari Initiale Paris, Vignale sau ori e full options si puteti sa le radeti in nas celor car au Mercedes ca au aruncat banii pe geam cand puteau sa-si ia un renault sau Ford. Ca tot aia e :)) Chiar asa, probabil ca intr-un comparativ un Mercedes se face de mare cacao in fata unui Ford sau Renault. Una e sa lasi impresia de premium, sa dai tendinta sau sa fi considerat premium (da, cam asta inseamna Vignale, Initiale Paris sau gama DS) si alta e sa fi premium. Din cauza asta marcile premium sunt vazute si considerate pe buna dreptate tot premium de muuulti ani. Altfel nu s-ar justifica diferentele de pret de zeci de mii de euro fata de un echivalent din aceiasi clasa, insa de volum. Dar greu la deal cu boii mici.
-
bbb, joi, 17.09.2015 17:35
Diferentele de pret de zeci de mii de euro fata de echivalenta de volum de acceasi clasa o face doar sigla si atat. Ca si la haine. Sunt haine ''Nike'' care dupa o zi de purtare put a sintetic mai rau ca unele de la o marca non-consacrated. Esti putin cam prostut. DS , Vignale si Initiale Paris sunt considerate PREMIUM chiar de constructori. Nici sa citesti stirile nu stii. Uite aici : http://www.automarket.ro/stiri/citroen-ds-divizia-premium-a-marcii-frantuzesti-a-avut-o-scadere-de-21-57340.html Dar nu mi-ai raspuns: Ce il face pe Mondeo Vignale sa fie mai premium decat un Mondeo simplu ? Nu tot dotarile ? Asta face o masina sa para premium : tren de rulare, antifonare, calitate interioara, sisteme de siguranta active-pasive, dotari inteligente de asistenta. Asa ca draga Ivanoff alias Pana si care oi mai fii, eu in locul matale mi-as cumpara un LC200 ca-i tot premium ca si un LX 570 ( FRATE DE PLATFORMA ) dar in acelasi timp mult mai accesibil ca pret cu cateva zeci de mii de euro. Acum intelegi ce inseamna premium ?
-
bbb, joi, 17.09.2015 17:41
Apropo cred ca ai uitat de Latitude care avea climatizare cu parfum exact ca la Maybach sau S class, inca o dotare premium, sau o sa zici ca Maybach e low cost chiar daca are aceasta eleganta dotare?
-
Pana, joi, 17.09.2015 18:33
"Ce il face pe Mondeo Vignale sa fie mai premium decat un Mondeo simplu ? Nu tot dotarile ?" Nimic nu il face. Pentru ca Mondeo nu este o masina premium. Sau tu daca il pui langa Clasa C sau Seria 3, e acelasi lucru. Nu ma mir. Atata poti. Poate ca si Renault daca facea masini premium faceai ceva pe Mondeo. "Diferentele de pret de zeci de mii de euro fata de echivalenta de volum de acceasi clasa o face DOAR SIGLA SI ATAT. Ca si la haine. Sunt haine ''Nike'' care dupa o zi de purtare put a sintetic mai rau ca unele de la o marca non-consacrated. " Fals! Si referitor la Nike, o pereche originala de adidasi de 100 de euro te poate tine si cativa ani, comparativ cu o pereche simpla de 50 de euro. Nu trebuie sa ai doua facultati sa-ti dai seama. Cu siguranta intelegi, insa nu vrei sa ccepti. "Apropo cred ca ai uitat de Latitude care avea climatizare cu parfum exact ca la Maybach sau S class, inca o dotare premium, sau o sa zici ca Maybach e low cost chiar daca are aceasta eleganta dotare?" :))) Chestia asta a avut-o si Peugeot 207 dinainte de Latitude. Deci si ala are aere de premium. Bravo. :))) Asa ca noapte buna si vise placute on continuare.
-
bbb, joi, 17.09.2015 20:44
Mondeo nu este o masina premium ? Nu te duce capul > Mondeo Vignale este 100% premium asa cum insusi constructorul a zis. Vignale este divizia premium in Europa a celor de la Ford. Iar Mondeo Vignale nu are decat dotari de clasa premium, practic astea il fac premium, si evident pielea Nappa si finisaje mai bune. La fel cum este Ds pt Citroen, adica DS este un Citron cu dotari premium asta inseamna de fat. Auris ce inseamna Ivane pt tine ? Un Lexus low cost :))))))
-
Pana, joi, 17.09.2015 22:15
Constructorii spun multe. Inclusiv ca masinile lor sunt cele mai bune. Doar nu ai vrea sa spuna altceva. Concluzia ta e simpla si de-a dreptul amuzanta: nu are rost sa cumperi o masina premium cand poti sa iei una de volum, ii tragi niste dotari optionale de top si ai facut-o premium. Cam cum faci un Latitude sau un Peugeot 207 daca le iei cu climatizare cu parfum. O asemenea dotare poate face dintr-o masina de volum, una premium. La fel si 4Control. Deci marcile premium pot sa dea faliment ca nu isi au rostul. Bravo, cavalere! Oricum confuzia ta cu alti useri (probabil din frustrarile anterioare avute cu ei) spune multe despre tine.
-
bbb, joi, 17.09.2015 23:01
Pai exact de asta se cumpara alea premium, ca spun multe unii ca voi si ii cred. Ce ai vrea sa creada ? Evident aberatii
Citeste si
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | vineri, 18 septembrieBowers&Wilkins a lansat la Frankfurt primul sistem audio cu tweetere din diamantEnglezii de la Bowers&Wilkins au lansat primul sistem audio cu tweetere din diamant. Acesta este oferit opțional pe noua generație BMW Seria 7 și are 16 difuzoare în total. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | vineri, 18 septembrieDupă viitorul Q6 electric, Audi mai pregătește un model cu zero emisiiUn oficial Audi a anunțat că producătorul german are în plan două modele complet electrice. Primul este viitorul Q6, anticipat de conceptul e-tron quattro, iar al doilea ar urma să sosească ulterior, după 2020. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieDacia: ”Nu vom ținti cinci stele EuroNCAP și nici nu vom oferi sisteme de siguranță de ultimă generație”Într-o conferință de presă desfășurată la Salonul de la Frankfurt, un oficial Dacia a declarat că brandul nu va ținti punctajul maxim în cadrul testelor EuroNCAP. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieCutia de viteze automată Easy-R va fi folosită și pe modele din gama RenaultDacia a lansat versiuni cu cutie automată Easy-R pentru modelele Sandero și Logan, dar acest tip de transmisie ar putea fi introdus și pe modele din gama Renault. Citeste tot
-
SALONUL AUTO FRANKFURT 2015 | joi, 17 septembrieRolls-Royce va lansa un SUV în 2018: CullinanRolls-Royce a venit la Frankfurt cu noul Dawn. La scurtă vreme după prezentarea decapotabilei, oficialii mărcii au confirmat lansarea primului SUV Rolls-Royce în 2018. El se va numi Cullinan. Citeste tot
Avand in vedere ca Optima este mai grea decat Passat, dar in acelasi timp mult mai spatioasa intrand lejer in segmentul E , pot spune ca performantele sunt uluitoare, apropiate cu Passat B8 2.0TSI 220 CP care obtine un timp de 6,8 sec pana la la 100 , deci diferenta dintre cele doua fiind insesizabila ( 0,6 sec ). Ar fi cazul ca Kia sa ofere pe Optima si motorizarea turbo-benzina tot de 2.0 dar de 274CP care accelereaza in 6,1 sec.