Mercedes-AMG GLC 43 4Matic facelift și AMG GLC 43 4Matic Coupe facelift au fost prezentate oficial: motor V6 de 3.0 litri cu 390 CP
Mercedes-AMG GLC 43 4Matic facelift și AMG GLC 43 4Matic Coupe facelift promit un design ceva mai agresiv, un interior croit către sportivitate și o motorizare V6 biturbo de 3.0 litri. Indiferent de modelul ales, nemții spun că sprintul 0-100 km/h are loc în 4.9 secunde.
Mercedes-AMG a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunile AMG GLC 43 4Matic facelift și AMG GLC 43 4Matic Coupe facelift. Cele două SUV-uri de performanță au primit modificări estetice și îmbunătățiri la nivelul interiorului.
Noile versiuni AMG 43 au fost dezvoltate pentru a umple golul
La interior, ambele SUV-uri din gama AMG 43 vin cu scaune sport cusute cu ață de culoare roșie, cu un volan sport cu zone perforate și cu instrumentarul digital de bord cu diagonala de 12.3 inch. Noul instrumentar pregătit de constructorul german dispune de trei teme specifice modelelor diviziei AMG, șoferii urmând să aleagă între Classic, Sport și Supersport.
De asemenea, pe noul volan, clienții vor identifica un selector pentru modurile de rulare. În cazul noilor SUV-uri din gama AMG 43, nemții au pregătit următoarele opțiuni: Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual. Intervenția sistemului ESP va putea fi și ea modificată în funcție de dorințele celui aflat la volan, nemții oferind două opțiuni: Basic și Advanced.
Sub capota versiunilor Mercedes-AMG GLC 43 4Matic facelift și AMG GLC 43 4Matic Coupe facelift se află motorul V6 biturbo de 3.0 litri. Acesta oferă 390 de cai putere (+23 CP față de vechea versiune) între 5.500 și 6.000 rpm și 520 Nm între 2.500 și 4.500 rpm. Resursele unității vor fi gestionate de o cutie automată AMG Speedshift TCT cu 9 trepte și de sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4Matic.
În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.9 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. De asemenea, constructorul german va oferi standard suspensia adaptivă AMG Ride Control+ și un sistem de direcție menit să ofere un feedback și mai generos.