Mercedes-Benz C-Klasse primeşte o nouă variantă entry-level: C160 de 129 CP

Publicat luni, 06.04.2015 13:03 de Sebastian Toma

Mercedes-Benz va oferi o nouă variantă entry-level a lui C-Klasse, numită C160. Aceasta va fi disponibilă atât în configuraţiile berlină, cât şi Estate.

Mercedes-Benz C-Klasse va fi oferit în compania unei noi motorizări entry-level, botezată C160. Aceasta dezvoltă 129 CP şi este oferită exclusiv alături de o transmisie manuală cu şase trepte. Producătorul german va oferi această variantă a modelului său de clasă medie atât în compania caroseriei berline, cât şi în compania caroseriei Estate. Primele livrări ale versiunii C160 vor debuta în luna iunie a anului curent. Specificaţiile tehnice complete ale acestei variante vor fi anunţate în curând.

Preţuri Mercedes-Benz C-Klasse în România: start de la 34.100 euro

Versiunea de bază are climatizare automată pe o singură zonă în standard, în timp ce fraţii săi mai mari beneficiază de climatizare automată pe două zone încă de la dotarea de bază. Printre elementele standard interesante în dotarea lui C-Klasse se numără airbag-ul pentru genunchii şoferului, sistemul de monitorizare a detectării gradului de oboseală a şoferului ”Attention Assist”, capotă activă pentru protecţia pietonilor, geamuri cu tentă de culoare, elemente LED pentru blocurile optice faţă şi spate, ornamente interioare piano black, volan îmbrăcat în piele şi altele.

Mercedes-Benz Clasa C: informaţiile şi fotografiile oficiale

Pe lângă echiparea de bază, Mercedes-Benz C-Klasse este oferit în compania a trei linii de echipare: Avantgarde, Exclusive şi Sport AMG. Acestea pot fi diferenţiate cu uşurinţă încă de la grila radiatorului, versiunea

Via Mercedes-Benz Passion

  • Tembelus Rex, luni, 06.04.2015 13:28

    Sa vedeti acum cum unii specialisti ne vor explica noua ca de fapt un C160 de 129 CP nu este premium si incep iar comparatiile cu marci de volum care se ridica ....si incepe circul......(Nu pup in fund producatorii nemti si nici nu "sterg" cu ei pe jos....incerc sa fiu cat mai impartial posibil si sa-mi vad lungul nasului si GOLICIUNEA buzunarului......)

  • S, luni, 06.04.2015 13:39

    Sincer nu inteleg cum sa iei un C cu 129cp ? E benzinar din cate imi dau seama mai mult ca sigur. Pai te face un nervos cu un logan 16v 105cp o sa zica unii, inclusiv eu :)). Puterea este foarte importanta la o masina, te ajuta mult sa te relaxezi o masina puternica, iau un C eu nu l-as lua fara 170cp.

  • Catalin, luni, 06.04.2015 13:47

    ati auzit de plafonul maxim de emisie noxe acceptat pe cap de producator auto ? daca am cumpara toti (sic !) numai S-500 si AMG-GT, atunci Daimler ar inchide portile in curand

  • lorus42, luni, 06.04.2015 14:29

    Sa va spun ca este un motor de la renault , sau ati uitat alianta mercedes - renault - nissan .

  • Scorpionul.negru, luni, 06.04.2015 15:16

    Eu am spus ADIO Mercedes (in afara de AMG GT, S600 Maybach si S coupe). Nu mai fac masini cum facea inainte. Pacat......

  • mishazaitev, luni, 06.04.2015 15:23

    @S Eu as fi mai curand mai curand de aceeasi parere cu Iorus42 ... Cred ca e vorba de o motorizare diesel de la Renault ... Totusi ... un 1.5 dci pe un Mercedes si mie mi se pare un pic cam mult, pentru ca inteleg ca, cel putin pana acum, Renault nu a furnizat nemtilor si dieselul de 1.6 .... Legat de puterea pe care ti se pare insuficienta si BMW vinde Seria 3 cu motor de 1.6 benzina cu motor de 136 cp (diferenta nefiind foarte mare) si abia in 2o15 a oprit fabricatia lui 316 D cu motor de 116 cp.

  • vianu, luni, 06.04.2015 15:40

    ce sa'i faci, pentru unii istoria auto incepe cu ei insisi http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_Compact http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Baureihe_202

  • Codrut, luni, 06.04.2015 16:07

    "Printre elementele standard interesante în dotarea lui C-Klasse se numără airbag-ul pentru genunchii şoferului" si Golf 6 are in dotarea standard airbag genunchi pentru sofer

  • S, luni, 06.04.2015 16:42

    In articol e vorba de benzinar. Dieselul 1.6dci e deja pe Mercedes in 2 trepte de putere si mi-ar placea sa am varianta de 136cp 1.6dci, adica ar fi la limita multumirilor mele. Dar un benzinar de 129cp pe un C class e cam ... PRTZZZ daca ne gandim ca exista AMG.

  • merc, luni, 06.04.2015 16:48

    Este benzinar toata ziua, 4 cil, 1.6/1.8.

  • Arhotic, luni, 06.04.2015 17:01

    Misto! Cand ma gandesc ca puterea asta o gasesti pe masini de volum compacte entry-level, nicidecum pe o clasa medie. Dar partea mai ''misto'' e varianta de 116 cp diesel tot pe C class :))))). Deci premium sau non-premium? Pau cum facem domnule ''Smiuf Pentz Haitz'' ? :)))))

  • numai cunoscatori, luni, 06.04.2015 17:01

    Nu inteleg ce au 136 cp? Va stau in gat? inainte puteati conduce masini vechi de o tona jumate si pana in 100 cai . Acum 136 sunt putini. Mai face si ala dinainta mea comparatie ca vine unu nervos cu logan 1.6 si te face. Te face doar in mintea ta bolovanule eu p-astia de isi cumpara mercedes nu-i vad sa faca liniute cum fac disperatii cu logan si pisicute. Masina asta si in varianta de 136 cp o conduci linistit din punctul A in punctul B. O masina in care simti luxul nu liniutele . Pana la urma pocnitori sunt si restul de masini de la BMW sau Mercedes dupa voi daca nu scot suta in sub 5 secunde de parca toti am fi disperati de in cat timp ia suta. O vreau eu asa cu 136 cp si sa ma faca un nervos cu logan de 1.6 . Stii vorba aia sau reclama? Ca astia nervosi de liniute o au mica?

  • @numai cunoscatori, luni, 06.04.2015 17:18

    Cunoscatoruleeee, in primul rand are 129 de cai nu 136,. In al doilea rand ia-ti tu cunoscatorule Mercedes de 129 de cai, sau poate vrei 116 cai la peste 3j de mii de euro ( pret nesimtit ca deobicei si umflat cu pompa ) . Daca dieselul de 116 cai costa 34 de mii , atunci asta de 129 va fi aproape 4j de mii . In al treilea rand cunoscatorulee, lumea a mai evoluat ( tu nu ), si vezi tu, in secolul 21 sa ai 129 de cai pe o masina premium si de ''prestigiu'' ca Mercedes e o problema cam grava , intelegi naucule ? Asta pe langa faptul ca te face un Logan 1,6 16 valve la semafor cum a zis cel de sus.

  • P1, luni, 06.04.2015 17:29

    @Automarket Ma intreb cand o sa publicati si voi informatii si imagini cu noul Cadillac CT6 si noul Malibu?? Le-am vazut cam pe toate site-urile auto,mai putin aici. Aveam pretentii de la voi...

  • S, luni, 06.04.2015 17:36

    E cam urat sa dai cel putin 34.000 si sa treaca pe langa tine un golan de 8000. Ca sa nu mai zic de entry levelul dci 1.6 care costa peste 37.000 si sa te faca un logan de 90cp dci care e mai usor si costa 9000. Daca dai un ban, macar sa fi peste low-costurile producatorilor, ca 40.000 nu-s de colo.

  • numai cunoscatori, luni, 06.04.2015 17:38

    Nu mai puteam da edit. A scris cineva ceva de 136 cp si am incurcat borcanele putin. Pai tocmai asta am si spus ca mi-as lua numai asa eu sa merg in mercedes cu 129 de cai si sa ma faca altul cu loganul lui cu 16 v. Oare care o iesi mai castigat? Eu ca merg frumos si linistit, in siguranta si confort acasa sau ala cu loganu ca se grabeste la Belu? Aveti mentalitate de copii de clasa a 5-a care se cearta ca a mea e mai tare sau mai mare. Crede-ma ca un om de peste 50-60 de ani pe care ii vezi in trafic de obicei sau unul de-l intalnesti duminca si nu se grabeste deloc( vb aia soferi de duminica) si-ar lua un asemenea mercedes. Poate le e lor adresata aceasta motorizare. Astfel Bunicul face si economie( ca nah bunicii nu sunt asa risipitori) . Eu un lucru nu inteleg. In pm oamenii aia cu studii si ani grei in spate de marketing care lucreaza pentru cele mai mari firme auto si sunt cei mai experti dintre experti considera ca pot scoate asa ceva si veniti voi care n-aveti 8 clase si va dati cu parerea. Mai urmeaza sa spargeti seminte si sa beti o bere atunci cand dezbateti astfel de subiecte. Mentalitate mai cretina de atat n-am intalnit. Cum faceti voi comparatii de toata jena. Ca daca e clasa premium nu-ti poti permite sa te faca un logan. Pai asa o luam mai departe daca esti clasa Premium nu poti avea nici 150 cp nici 160 nici 170 ca te face o toyota sau orice alta marca. Deh...tipic! Romanul atat stie, seminte, bere si multiiii cai putereee ca pt el o masina doar atat inseamna cu cat mai multi cu atat mai bine nu?

  • pt S, luni, 06.04.2015 17:40

    prietene si daca dai 100.000 pe un Bmw seria 5 tot poate trece pe langa tine un Golf seria 5 un Renault Clio RS sau mai stiu eu ce masini. Nu inteleg relevanta la astfel de comparatii. Sa intleg ca toti cei care au masini Bmw , Mercedes, Audi cu motoare de pana in 3000 sa le fie rusine ca oricand pot fi facuti de ''baietasi'' la semafor cu cazane?

  • tot eu, luni, 06.04.2015 17:51

    si ca sa mai completez ceva astora de va stau in gat 129 cp. Pai smecherii lui peste cate exemple sa va dau de masini care au si 180 cp sa nu mai zic si de 200 cp si scot suta destul de prost, mai prost fata de un Mercedes cu 30 cp mai putini. Conteaza foarte mult si cum pui 129 cp aia jos .

  • vianu, luni, 06.04.2015 18:26

    @@numai cunoscatori @S am pus un link mai sus. Sper din tot sufletul sa va fii uitat peste el.Daca nu l-ati citit (adevarat ca unul e engleza si unul in germana) sper macar cifrele sa le fii inteles. Ele au acelasi sens indiferent de limba vorbita. In fine am sa traduc pentru voi, pe romaneste. Acum 25 de ani si Mercedes si BMW si Audi aveau oferte cu motorizari foarte mici. Astea "micile" erau la nivel mediu pentru marcile de volum - se invarteau puterile pe atunci cam la 105-115Cp cam cum sunt acum motorizarile de cel putin 125Cp. Adica....oferta asta se inscrie in acelasi trend ca si acum 25 de ani: marca premium cu motorizari "microscopice" pentru cei care imaginea este importanta mai putin putirinta de sub capota. Nu s-a schimbat nimic ci doar nivelul minimal de putere. Si atunci si acum aceste 3 marci erau la fel de considerate ca fiind premium.

  • S, luni, 06.04.2015 18:43

    Clio RS sau un Golf 5 R32 este alta poveste. Eu nu concep sa dau 40.000 pe o masina, iar dupa ce o incarc sa se taraie pe drum ca una din anii 90 si sa treaca pe langa mine toate low-costurile. Daca ai putere poti merge elegant si in siguranta. Cand conduc o masina de 80cp pe benzina aspirata mereu sunt stresat cand fac o depasire pe drumurile astea inguste si nesigure, iar depasirea sunt nevoit sa o fac pentru ca sunt multe tiruri care merg haotic, sunt multi soferi care in curbe mai ca se opresc pe loc si cand sa ii depasesti pe drept accelereaza ca nebunii, am intalnit zeci de specimene din astea. Cu o masina puternica ajungi mai relaxat la destinatie, poti sa depasesti usor, esti mai in siguranta, motorul merge mai relaxat, ai turatie mai mica la viteza mai mare, iar atata timp cat nu abuzezi de puterea oferita sa te bagi in depasiri la limita sau sa mergi cu viteze exorbitante totul e in regula.

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 19:30

    Mda.....am citit comurile tuturor meseriasilor de aici. Arta pura tata pe Automarket, cel mai TARE site din Romanika. Ce nu BAGA la MANSARDA obsedatii masturbati dupa acest brand ''chicios'' care nu mai e de mult ce a fost odata, vorba cantecului ( Pusca si cureaua lata- Ceee baarbatt eram odata ) , asa si Marsadas Bantz. Si acum sa revin. Orice om cu cultura automobilistica bogata isi da seama, ca o astfel de masina scoate o putere echivalenta cu un sedan compact ''de volum'' sau chiar mai mica decat un sedan compact de volum ( care e mai usor decat clasa medie ). Exemplu ar fi : Hyundai Elantra 1.6 132 CP, sau Honda Civic sedan 1.8 142CP. Asadar nu-s nici ''premium'' ca target ( cu toate ca aspira in variante de top ), sunt si dintr-o clasa inferioara clasei medii, si in plus mai usoare. Si nu, nu aduc in discutie aceasta varianta de 129CP care e cv mai ''decenta'' , ci jalnicul motor entry-level diesel de 116 CP , care unul dintre cele mai nepotrivite motoare chiar si pe un model compact premium, dar mite clasa medie premium ? Clasa mediie premium, ar fi trebuit sa demonstreze ca o astfel de limuzina poate depasi usor un sedan mediu de volum, dar nu o face, deci ii mai putem spune premium ? Conform teologiei constipate, multi zic DA, insa conform aspectului de ordin tehnic , raspunsul cel mai plauzibil e NU. Inteleg ca pe multi ii frustreaza rau chestia asta cu feedback-ul negativ adus acestei motorizari, cu comentarii cretine gen : '' nu fac depasiri'', ''merg linistit in deplin confort '' . Prietene, cand oi iesi pe autostrada si motorisca asta de 116 cai se va tura ca o martoaga pt a transporta caroseria ( deloc usoara) + 4 pasageri si bagaje, nu te vei mai simti deloc ''CONFORTABIL'' si ''LINISTIT'' si in deplina ''SIGURANTA'', cand vor venii tembelii de tiristi pe autostrada si iti dau flash-uri ca mergi cu 80-90 la ora, va trebui sa te lecui si sa calci acceleratia din nou la 130km/h..... asadar esti intr-un continuu disconfort. Iar intr-o masina de clasa medie mai ales premium sa fie mai slaba si mai galagioasa ca o limuzina compacta de volum, e penibil crede-ma. Eu am condus A class de 90 de cai ( inchiriat ), o masina care nu-si merita suma de 24 mii ( aberanta ), am avut ghinionul sa ma fac de ras chiar cand eram cu partenera mea in dreapta, si ghici ce ? Era un amarat de Matiz 2 1.0 64 de cai , la semafor a sters cu mine pe jos cu tot cu steaua de pe capota. Deci ? Tu te-ai simti confortabil sa ai Mercedes si sa fi si cu prietena ( care ca in mintea oricarei fete va crede ca ai o masina potent dotata avand in vedere ca-i Mercedes ).

  • zarnesteanu, luni, 06.04.2015 19:37

    @S, eu inteleg ce vei sa spui si sunt de accord. O masina, nu doar premium, se conduce mai relaxat daca are motorul mai mare. Poti face o depasire mai in siguranta, etc etc. Dar ... Ce am impresia ca uita toata lumea este un element esential al automobilului care a evoulat enorm in ultimii 20 de ani. Cutia de viteze :):) In momentul actual Mercedes are in standard 7 viteze iar una cu 9 este aproape de lansare. Nu stiu daca e fost pusa pe vreun model pana acum. Ideea este ca o cutie de viteze etajata corespunzator te ajuta foarte mult in depasiri, in croaziera, in regim urban, samd. Ganditi-va ce inseamna sa ai 7 sau 9 viteze? In primul rand poti sa tii motorul in plaja de cuplu maxim atunci cand situatia o cere. Degeaba am 300 cp daca am trei viteze si alea implementate foarte prost. Pe langa asta intervin softul si setarile cutiei de viteze. Cat de rapid schimba, cat de bine "citeste" computerul nevoia de putere la un moment dat etc. Deci chiar si cu 129 cp poti sa fii destul de sprinten si sa nu-l incurci pe colegul din spate mai nervos si mai grabit. Si inca ceva. Daca au introdus motorizarea asta in oferta, inseamna ca stiu ce fac si se bazeaza pe niste studii de fezabilitate si date statistice. Sunt tari in care mentalitatea majoritatii se multumeste cu un automobil mai putin puternic dar vor confort, siguranta, un pic de lux, etc. Placerea sofatului nu consta doar in a-l depasi pe cel in fata ta si a-l "lua" la o liniuta pe vecinul din dreapta. De multe ori daca ai cap si iti planifici un drum cum trebuie nu e nevoie sa te grabesti, te bucuri de timpul petrecut in masina, ba chiar iti acorzi luxul de a fi politicos si responsabil cu cei din traffic. Fara sa fii un melc care incurca toata lumea.

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 19:43

    Erata Am comparat Raportul putere/greutate si am ales asa : Mazda 2 1.5 75CP entry-level = 12,9 Mercedes C180 116 CP =13,3 Asadar Mazda 2 de 75 CP turuie cu C class pe jos. O masina de 11 mii de euro , deci iata un raport aproape egal. Asta daca nu are ghinionul ca soferul din C180 sa se intalneasca cu o Mazda 2 de 90 CP , fiindca asta are un raport de 10,8 kg/CP . Nu mai zic de cea de 115 CP , care parleste din start un C class de peste 130 cp sau chiar mai mult.

  • zarnesteanu, luni, 06.04.2015 19:52

    @stupidoff, Tu abia ai bani sa-ti platesti internetul, dar'mite sa bagi benzina intr-un A Class. Tu nu stii nici macar cum miroase esapamentul la un Mercedes ametitule. Stiu, internetul e atat de scump incat trebuie sa stai toata ziua online sa-ti scoti banii pe abonament.

  • zarnesteanu, luni, 06.04.2015 19:55

    @stupidoff, 7 voturi in 5 minute. Mai ai id-uri de votat?

  • LauCalin, luni, 06.04.2015 20:42

    140 CP de un Seria 3 sau Clasa C parca au mai multe vitamine comparativ cu cei 140 CP de pe o Insignia, Passat, Avensis, Mondeo etc. Cine a condus intelege la ce ma refer. In plus Mercedes avea nevoie de asa ceva pentru ca, desi pare greu de crezut, cei de la Mercedes sunt constienti ca Clasa C este totusi prea scump chiar si pentru clasa lui. Si nu stiu sigur, dar banuiesc ca acest motor isi are originile in ograda lui Renault. Ma indoiesc sa fi proiectat Mercedes motorul asta de la 0.

  • Tembelus Rex, luni, 06.04.2015 20:42

    V-am spus in primul comentariu ca va fi circ? V-am spus........ce ne mai place sa o ardem in debate-uri fara sens ...... Am o intrebare pentru "miliardarii" de pe automarket. Sunteti chiar asa de zgarciti? Chiar asa? Faceti si voi o fapta buna ....la articolul cu Laguna v-am cerut o laguna NOUA la sfarsit de cariera cea mai ieftina si cea mai slab dotata....ce-am primit? nimic!!!!! Revin ca milogul daca nu va multumeste motorizarea (si masina ca are tableta aruncata in bord si ca nu e originala ci este la scara redusa copie dupa S) FACETI FRATILOR O CHETA....e POST ....FACETI O FAPTA BUNA....... VREAU EU O MASINA DIN ASTA SA MA MISC CA UN "MELC".........haideti miliardarilor nu mai fiti asa chitrosi :))))

  • LauCalin, luni, 06.04.2015 20:44

    Acum am vazut mesajul lui Ivanoff referitor la comparataia dintre Mazda 2 si Clasa C. Nu pot spune decat =))) Ii recomand sa mearga o clasa mai sus, cel mai puternic motor de pe Mazda 2 vs cel mai mic de pe Clasa E si ai sa vezi cum esti un fraier daca alegi Mercedes. =))))

  • LauCalin, luni, 06.04.2015 20:53

    @Tembelus Rex :))) nu stiu daca iti amintesti ca acum cativa ani s-a filmat unul si a postat apoi pe youtube un mesaj in care le cerea miliardarilor planetei un milion de dolari. Pe principiul ca ei au oricum miliarde... ce mai conteaza pentru ei un milion. Si ce crezi, chiar a primit un milion de dolari de la un miliardar, pentru ca ar fi cerut frumos. Nu stiu, incearca si tu. Poate, poate. :)) Sper sa o iei ca pe o gluma, nu ca pe o jignire. Spun asta ca masura de precautie pentru ca unii de pe-aici sunt foaaarte sensibili la asa ceva.

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 20:54

    @Tembelus Rex, tocmai pt asta ai un vot pozitiv de la mine. Esti simpatic nu de alta, sper sa primesti de la toti ''miliardarii'' de pe AM :)))))) @Caline, despre ce motor de 140 Cai vorbesti ? Entry-levelul are 116 cai, deci mult mai slab ca Insiginia, Passat, Avensis, Mondeo :)))) Am dat mai sus un exemplu, si se pare ca o ''buburuza'' de 75 de cai care costa 11 mii , turuie pe jos cu C class si cu seria 3 care ce sa vezi are tot 116 entry-level ( parca s-au vorbit :)))) ). Stii ca parca am mai vorbit noi doi ca constructorii germani ( de volum ) ofera in entry-level motoare de scooter pt anul 2015, spre exemplu Polo 1.0 60 cai, Seat 1.0 60 cai,etc la compacte avem Golf 1.2 86 de cai , Leon 1.2 86 cp, etc pai cum facem Caline ? Daca ne raportam la concurenta nipona, pai ii bate : Honda Civic 1.4 100 cp, Toyota Auris 1,33 99 cai, Hyundai i30 100 cai, Mazda 3 1.5 100 cai, deci ? :)))

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 21:04

    Hai dao-n pisici:)))))))........acum am vazut ca mi-ai raspuns mai sus :)))) Pai Caline, Mazda2 1.5 115 cai, are un raport de 8,6 , asadar cat Mercedes E class de 184CP care are 8,9 :))))

  • LauCalin, luni, 06.04.2015 21:16

    Ia fi atenti aici: Golf 7 1.2 TSI 86 CP - 0-100 km/h 11,9 secunde, vit max. 179 km/h Toyota Auris 1.3 100 CP - 0-100 km/h 13,2 secunde, vit. max. 175 km/h Honda Civic 1.4 100 CP 0-100 km/h 14 secunde (!) (Beetle-ul meu de 75 CP reuseste asta in 14,5 secunde (asta asa, ca fapt divers), viteza maxima 187 km/h. Deci desi VW are cel mai slab motor (sau cum iti place tie sa spui de scooter), reuseste performante superioare motoarelor mai puternice cu vreo 14 CP de la concurenta. Raportul kg/CP de care spui tu este mai putin important decat modul cum puterea ajunge la roti si pune masina in miscare. Ori asta e o chestie care masinilor premium le reuseste mai bine decat celor de volum, cu tot cu raportul lor mai bun.

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 21:56

    @Caline.....Era 1000000 % sigur ca imi vei aduce iar in discutie acceleratiile 0-100 , nu stiu dc dar am avut asa o mare presimtire :))))) . Doar ca uiti ceva mult mai ''important'' pt un client ( evident roman care isi cauta maruntis cand alimenteaza la pompa :D ) Golf 7 1.2 TSI 86 CP, consuma de te i-a cu ameteala pe langa Toyota Auris 1.3 100 CP sau Honda Civic 1.4 100 CP. Deci pana acum avem un avantaj. Al doilea avantaj ar mai fi fiabilitatea. Al treilea avantaj ar fi ca avem ZERO LAG deci performante mai bune, al patrulea ar fi ca avem un motor mai putin chinuit, al cincilea ar fi ca avem un motor mai silentios fata de un motor cu turbina care ''cam suiera'' . Si acum sa ne legam de raportul CP/Tona, pai tu ai spus ca ''este mai putin important decat modul cum puterea ajunge la roti'', pai aici grestesti. Acest raport influenteaza nespus de mult dinamica masinii ( felul cum se misca ea in trafic, adica mai pe intelesul tau, felul in care isi cara ''grasimea'' ) I-a tu un G class 6x6 de 3 TONE si 600 cp si pune-l cu un WRX STI sa vedem :))))). Hai sa privim mai realist please . Si acum sa facem ne mai ''jucam'' iar cu cifrele. Sa vezi ca acel motor TSI 86cp nu-i chiar atat de ''performant'' pe cat crezi. Golf 7 1.2 TSI 86 CP, raport = 14,1 Toyota Auris 1.3 100 CP= 12,1 Honda Civic 1.4 100 CP= 11,9 Si acum urmeaza modelul pe care banuiesc ca ti-a fost frica sa-l aduci in discutie. : Mazda 3 1.5 100 CP care bate Golful si la acceleratie - 10,7 sec , iar raportul este de 11,9 . Asadr unde-s acele ''performante dinamice'' ? Vrei sa calculam si cuplu/masa ? Va pierde si acolo.

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 22:12

    PS: Ai zis, (ca) conteaza modul cum puterea ajunge la roti si pune masina in miscare . Dar ca sa pui masina in miscare la performante optime sau chiar mai mult, nu-i LOGIC ca ea sa aiba si masa mica? De fapt, masa mare influenteaza negativ puterea masinii inainte ca ea sa fie pusa ''pe asfalt'' . La asta presupun ca nu te-ai gandit :)))))

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 22:51

    HA-HA-HA, De rasul curcilor. Am calulat si raportul cuplu/greutate Golf 7 1.2 TSI 86 CP= in mod ''natural'' fiind turbo are un cuplu mai mare decat Honda Civic 100CP 1.4 . Deci Golf 260Nm , iar Civic 127 Nm, eii bine avand in vedere ca ''turbina'' nu face decat sa-i creasca masa Golfului, raportul pt el iese de 7,5 Nm/KG( turatia X ) iar la Civic 9,3 Nm/KG ( la turatia X ), asadar Civicul are cuplu mai bun raportat la masa, daca mai calculam si curbe de cuplu, raport aerodinamic, tot va castiga, dar astea sunt alte socoteli. Per total, nemtii nu si-au invatat lectia nici macar cu masa aia ''mica'' pe care tot o promit :)))))

  • LauCalin, luni, 06.04.2015 23:14

    Mi-am facut cruce si am trecut mai departe. Nu am ce sa-ti raspund la un asemenea comentariu. Chiar nu imi mai doresc sa o fac ca oricum o fac degeaba. Intru de ani de zile pe site-ul asta, am vorbit cu foarte multi pasionati de domeniul asta, insa o aberatie mai mare ca asta nu am mai auzit. Inginerii care lucreaza la VW si au proiectat Golful ar trebui sa-si dea demisia si sa se angajeze la Mc Donald's sau KFC ca ai calculat tu ca TSI-urile sunt de mamaliga si oricum sunt motoare extrem de proaste, de unica folosinta chiar.

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 23:20

    Inginerii aia care lucreaza la VW, o fac pt ''bani grei'' intelegi ? 1.2 TSI inseamna doar MARKETING, la un calcul mai amanuntit ( cum am precizat mai sus) , vei vedea ca nu au ''acele performante dinamice'', iar turbina nu face decat sa mai fie o ''povara'' la masa masinii + un consum urias fata de un aspirat + fiabilitate scazuta. Intelegi ? Eu cred ca nu stii ce sa mai raspunzi odata ce ti-am arata adevarul gol golut, nu ca nu vrei , recunoaste ca nu stii ce sa mai raspunzi :))))

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 23:34

    PS: Hai sa-ti mai dau un exemplu sa intelegi ca TSI inseamna MARKETING, in schimb masa masinii e infernala. Acum voi demonstra strict pe segmentul D entry-level VW Passat B8 1.2TSI 125CP= 11,0 Mazda 6 2.0 145CP = 8,9 Si asta fiindca Mazda 6 e cea mai usoara masina din acest segment, cantareste 1.300KG . Asta inseamna cu adevarat ''inovatie'' in domeniul auto in privinta maselor, nu sa speli creierii sa arunci o turbina la abureala si gata :))))

  • Ivanoff, luni, 06.04.2015 23:47

    Si acum variantele de varf : VW Passat 2.0TDI 240CP = 7,1 Mazda 6 2.5 192CP =7,0 Passatul are o masa infernal de mare..........De aici rezulta o dinamica asemanatoare, cu toate ca are cu aproximativ 50 cai mai mult, iar unul e diesel si altul e benzina. Nu s-a afisat masa la 2.0TSI 220 CP de pe Passat-ul pe benzina ( varf de gama ), dar greutatea va fi oricum peste 1.600, daca TDI-ul 2.0 240 cp are putin peste 1700KG masa e clar ))))))

  • S, marţi, 07.04.2015 00:15

    @zarnesteanul: Nu am mai citit celelalte posturi, fiindca nu am timp, iti raspund strict la ce mi-ai raspuns. Din postul tau deduc ca, daca pun pe un logan mpi o cutie cu 9 trepte de Mercedes il fac racheta si pot sa depasesc 2 tiruri odata intr-un mod extrem de relaxant. Iar la faza cu degeaba ai 300cp daca ai 3 viteze, uite ca toate masinile normale au 5 sau 6 trepte, deci nu stiu ce vrei sa demonstrezi ? E adevarat, a existat cu 4 trepte in anii 80-90 pe Ford Fiesta, Golf 1, E190, dar eu ma raportam la 2015.

  • pt ivanoff, marţi, 07.04.2015 00:27

    Ivanoff frate te faci de ras pe aici. Da-ti delete singur si lasa-ne. Aduci numai argumente stupide si de copii de clasa a 4-a.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 00:40

    Bai frustratule, mai bine argumenteaza ceva la subiect daca ai atat de multa cultura pe cat crezi. Niste cifre , calcule ceva, hai sa ne jucam putin cu cifrele. Inteleg faptul ca adevarul va cam doare, fiindca javra de TSI pierde , iar entry-levelurile sunt cele mai praf motoare. Dar hai sa ne combatem in argumente auto, sa vedem care proceseaza mai bine. Daca nu, hai sictir !

  • ivanoff baiatule, marţi, 07.04.2015 00:41

    esti cam batut in cap sincer? vorbesti de cifre dar faci comparatii intre motoare de 1.2 cu 2.0 si 2.0 cu 2.5 esti depasit rau de tot

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 00:53

    Nu stiu care-i mai ''batut in cap'' dintre noi doi, dar e clar ca tu ai o mare problema. Ma frustratule, Passat are 1.2 pe entry-level iar Mazda 6 2.0 145 cp entry-level pricepi ? Delireaza in continuare.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 00:55

    1.4 pardon * bullshit....

  • Azazel, marţi, 07.04.2015 01:55

    Omule, esti dus cu pluta rau. Pe un client nu il intereseaza prostiile pe care le debitezi tu pe-aici. Se urca in masina, accelereaza, vede ca se infige mai bine ca un Civic sau o Corola si cu asta, basta. Ce tot "zbieri" cu japonezele tale? Si nu stiu in ce masura poti spune ca unii sunt frustrati din moment ce TSI-urile sunt considerate niste exemple la categoriile lor. Nu o spun eu, o spune presa, o spun clientii, o spun vanzarile si o spune si concursul Engine of the Year. Nu e vorba de nici un marketing ci de adaptarea la cerintele pieteti. Piata vrea motoare mici, puternice, cu consum redus si performante dinamice cat mai bune. VW a fost primul din "era noastra" care a facut asta, acum mai bine de 10 ani si i-au bagat pe ininerii celorlalte companii inapoi in laboratoare ca sa proiecteze si ei asa ceva. Astfel a aparul si cel mai bun motor supraalimentat de cilindee mica: 1000 cmc de la Ford. Mazda deocamdata pastreaza trendul cu motoarele aspirate si inevitabil in 2-3 ani vor avea si ei motoare mici si supraalimentate. Este cat se poate de firesc. Nu poti sa lasi in productie ceva care desi e bun si performant, nu se cere sau se cere mai putin. Dar tu da-te cu fundul de pamant in continuare. Prin atitudinea ta demonstrezi orice in afara de om sanatos.

  • Azazel, marţi, 07.04.2015 02:06

    Mazda 5 2.0 145 CP - viteza maxima 208 km/h, o-100 km/h 9.5s, greutate 1300 kg Passat 1.4 TSI 125 CP - viteza maxima 208 km/h, 0-100 km/h 9.7s, greutate 1387 Deci Passatul desi e mai greu si are motor mai slab,are performante dinamice cel putin la fel de bune ca Mazda 6 care e mai usoara si e mai grea. Orice om intreg la cap de aici poate trage niste concluzii logice. Orice om in afara de tine.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 02:15

    Bai da mai sunteti ma multi frustrati? Greu cu logica la unii. Le spui ca TSI are masa mare si degeaba. Bai frustratule de cand o masina ca Golf cu raport 14,1 se va misca mai bine ca un Civic cu raport 11,9? Sa se infiga ? Bey esty nebun? Nu cumva esti unul din aia care umbla prin parcari sa vada cat are pe bord si cat duce ? Si ia zi cocosel unde sa se infiga? In vre un gard? Se vede ca esti paralel in domeniu. Tu nu intelegi OMULE ca degeaba accelereaza cu o secunda mai repede daca e varza la performante dinamice ? In traficul urban iti trebuie o masina agila , asta inseamna si un raport cp/kg bun . Si de cand un motor turbo mic consuma mai putin ca un aspirat esti bolnav ? No comment......delireaza in continuare.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 02:22

    ''Orice om intreg la cap'' stie ca nu sunt masini de Drag Racing ca sa accelerezi zi de zi cu ele in linie dreapta, la fel cum ''orice om intreg la cap'' nu va merge pe drumurile RO cu maxim 208km/h (cu toate ca masina poate merge mult decat scrie in cartea tehnica'', dar nah tu delirezi. Cel mai mult vei merge in oras , iar in oras va trebui sa te strecori , asta in cazul daca mergi din A in B pe treaba. Iar pt asta iti trebuiesc un raport cat mai bun, iar masa lui Passat il face sa fie lent. Intelegi ?

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 02:25

    ps: Nu mai zic de consumul de pe 1.4 TSI care te i-a cu ameteala, cu toate ca masina e mai lenta ca Mazda cu motor mare.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 02:41

    Cu totii stim ca masa este inamicul sportivitatii, iar daca te ducea capul iti dadea seama ca acceleratia nu ajunge sa definesti o masina ca fiind sport. Tocmai e asta acest raport CP/KG extrem de favorabil este secretul performantelor motocicletelor. Aceasta cifra da o informatie destul de relevanta despre performantele dinamice ale unei masini (la viteze mici si medii pentru ca apoi forta aerodinamica devine predominanta) . Asta toti specialistii din industrie zic, chiar si publicatii de pe net. http://www.autolatest.ro/editorial-auto/greutatea-omoara-performantele-masinii-analiza-raport-cp-tona-

  • pt ivanoff, marţi, 07.04.2015 09:46

    Ca se vede ca esti tare batut in cap. Vw sau zice ziceai tu ca are motor entry level 1.2 si mazda 2.0 stii de ce e asa? Hai sa-ti zic omul normal care o sa vrea sa-si cumpere o masina s-ar putea sa aleaga VW ca are motorul mai mic din numeroase motive cum sunt si cele de la noi din tara . Iar daca Mazda ar avea si ea entry level de 1.2 intre 1.2 de la Mazda si 1.2 de la VW lumea tot 1.2 de la VW o sa ia. Ma baiatule da tu chiar asa prosti ii crezi pe aia de vand si motoarel alea nu zau? Sau tu esti ala care reinventezi roata acum?

  • pt ivanoff, marţi, 07.04.2015 09:53

    "Tu nu intelegi OMULE ca degeaba accelereaza cu o secunda mai repede daca e varza la performante dinamice ?" imi vine sa rad :))) . Deci conteaza performantele dinamice dar nu conteaza ca accelereaza cu o sec mai repede. Oare nu asta face parte din performantele dinamice? Chiar mananci rahat tu vrei sa-mi zici mie ca civicu tau domne e masina de formula 1 atat de sensibila si dinamica e si passatul sau alta e o caruta atat de greu se misca. Ma faci sa rad bai baiatule. Faci niste comparatii care sunt aproape insesizabile. Doar daca ma uit pe comparatiile de agilitate stii alea in care sunt testate masinile printre jaloane si civic imi dau seama cat rahat poti sa mananci ! Comparatiile tale sunt de genul : Nu te imbraca de la Adidas ca Nike foloseste cu 1% mai mult bumbac si are culori doar pe negru si alb si mai putine marimi deci evident e mai calitativa. Asa gandesti si tu cu compartiile ca Passat are motor entry level 1.2 si mazda 2.0 dar esti batut rau in cap

  • pt ivanoff, marţi, 07.04.2015 09:53

    "Tu nu intelegi OMULE ca degeaba accelereaza cu o secunda mai repede daca e varza la performante dinamice ?" imi vine sa rad :))) . Deci conteaza performantele dinamice dar nu conteaza ca accelereaza cu o sec mai repede. Oare nu asta face parte din performantele dinamice? Chiar mananci rahat tu vrei sa-mi zici mie ca civicu tau domne e masina de formula 1 atat de sensibila si dinamica e si passatul sau alta e o caruta atat de greu se misca. Ma faci sa rad bai baiatule. Faci niste comparatii care sunt aproape insesizabile. Doar daca ma uit pe comparatiile de agilitate stii alea in care sunt testate masinile printre jaloane si civic imi dau seama cat rahat poti sa mananci ! Comparatiile tale sunt de genul : Nu te imbraca de la Adidas ca Nike foloseste cu 1% mai mult bumbac si are culori doar pe negru si alb si mai putine marimi deci evident e mai calitativa. Asa gandesti si tu cu compartiile ca Passat are motor entry level 1.2 si mazda 2.0

  • pt ivanoff, marţi, 07.04.2015 10:09

    si ca sa iti mai arat ca nu te pricepi deloc . tu doar atat stii raport kg/cp raport, raport la tine in aia consta sportivitatea masinii. Patetic omule. In caz ca nu stiai sportivitatea unei masini consta in timpul de raspuns de la volan, in supravirare sau subvirare in curbe , in faptul ca atunci cand tu o sa iei o curba stransa cu Civicu tau rotile din partea opusa directiei de mers s-ar putea sa iti cam patineze in gol( sa nu zic ca te desprinzi cativa mm de la sol cu ele) . Ia cel mai prost model de la bmw sau mercedes si o sa vezi ca sta neclintit pe curbe luate extrem de strans fata de civicul sau mazda da cu motor 2.0 entry level. Patetic. Te mai dai si mare cunoscator si ai doar o placa dupa care turui intr-una

  • Cosmin, marţi, 07.04.2015 10:59

    Nu va mai chinuiti cu Ivanoff(Marian Nedelcu). O sa ajungeti sa il ignorati la fel cum am inceput sa o fac si eu. Omul e perseverent, dar din pacate pentru el e perseverent in prostie.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 11:46

    HA-HA-HA, m-am inchinat cand am citi aberatiile de clasa a-4-a de mai sus. Dar neh, delirul e devina, te inteleg. Vad ca tot faci o obsesie la acceleratii. Dementule, tu nu intelegi ca nu-s masini de Drag Racing ? Nu vei accelera pana la 100 la ora in oras, fiindca orasul e aglomerat sau semi-aglomerat, iar daca te grabesti sa ajungi la A la B va trebui sa faci ''slalom'' printre ''soferii de duminica si de sambata'' care merg ca p*lile cu 40 la ora. Iar ca sa faci ''slalom'' iti trebuie o dinamica foarte buna, adica o masa cat mai mica. Ce au facut nemtii ? Pai au pus turbina. Ce face turbina ? Pai nu este decat o ''povara'' in plus la masa masinii, si o fiabilitate execrabila si un consum de tanc , pricepi ? Tu stii ce inseamna aia inovatie ? Sa mai reduci din ''kile'' aia inseamna inovatie. Degeaba ai sute de cai si 15 mii de turbine, daca masina ta cantareste cat un excavator. Si un tractor modern are 300 CP si se misca mai prost ca un Trabant de 29 de cai mult mult mai usor, pricepi si matale ? Supravirare sau subvirare in curbe ? Ha-Ha de cand o masina cu servodirectie electrica si feedback ZERO e sportiva? Orice om intreg la cap nu va intra cu 100 la ora in curbe cu o masina care nu-i facuta pt asa ceva ( de volum ). Iar aici nu nu intervin performantele motorului , ci performantele suspensiei, in cazul concurentei germane e pe bascula puntea spate ( ca la noul Passat in varianta entry-level :))) ca-i mai ieftin , adica ce inseamna asta ? Cea mai prosta:)))) . Pricepi ? Inca odata mai repet , vreii MANEVRABILITATE buna , alegi o masina cu un raportcp/kg cat mai bun. De exemplu Lotus Elise, la aparitia ei era o masina foarte sportiva desi nu avea multi cai si asta de ce crezi ? Pai pentru ca era era o masina usoara mai bolnaviorule, si avea un raport CP/KG ft bun, pricepi ? Stii care-i secretul performantelor unei motociclete ? Masa mica. Baga la CAP. Oricum esti dus. PS : Cat despre penibila fraza '' lumea tot 1.2 de la VW o sa ia '', bey esty nebun ? Pai tot lumea ( romanii ) l-au votat pe Ponta. Asadar ? Ce castig e ? Tu mai zi ca de ''consumul mic'' la motoarele supraalimentate, ca aici esti ''tare'' :))))) ....... delireaza acum.

  • mowgli, marţi, 07.04.2015 12:38

    nu stiu cine a postat cu numele "niste cunoscatori", dar are niste comentarii geniale. Bravo ba baiatule, big +!

  • esti penal ivanoff, marţi, 07.04.2015 12:43

    iti arat oricand motor cu turbina care consuma mai putin ca aspiratul sau egal. Nu inteleg de ce bati campii cu astfel de comparatii cand diferentele sunt infime. Ia 2.0 fsi vs 2.0 tfsi sau 2.0 tfsi vs 2.0 vtec sau ce mai vrei tu si zi-mi si mie diferentele alea enorme de care tu pomenesti. Bai tu stii ce greutate are o turbina puse pe motorasele astea? :/ tu crezi ca are 50-100 kg ca sa conteze in minteae aia a ta care viseaza numai performante dinamice?

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 12:54

    HA-HA-HA-HA , un motor TURBO consuma mai putin ca un aspirat ? Bey esty nebun? I-a baga cateva linkuri ca sa ma rad si eu, cum consuma ''un turbo mai putin'' :)))))) De aici reiese ca nu ai nici un dram de cultura in domeniu. Turbina aia nu spune nimeni ca trebuie sa aiba 50-100 kg, e de ajuns sa aiba x kile + alte y kile si se aduna la masa . Cu toate astea Golf 1.2 TSI 86CP e mai greu decat Civic, Auris si Mazda 3 . Dar tu mai abereaza ceva de consumul ''mic la turbo'', hai BAGA mare , cu cat scoti mai multi porumbei pe gura cu atat te scalzi in penibil .

  • @ivanoff, marţi, 07.04.2015 12:56

    De ce mult laudata Toyota, fidela pana nu demult motoarelor aspirate, idolatrizata in toate postarile tale de pe automarket, face treaba asta? " Toyota continuă procesul de modernizare a gamei de propulsoare ce vor sta sub capota maşinilor sale, prin introducerea noului motor turbo pe benzină 1.2T odată cu noul Auris facelift. Toyota are în plan lansarea a nu mai puţin de 14 motoare noi în perioada aprilie 2014 - decembrie 2015. Noul motor Toyota 1.2T este al doilea motor pe benzină de mic litraj oferit de niponi, după ce anul trecut noile AYGO şi Yaris au primit un propulsor în trei cilindri, de 1.0 litru. Beneficiind de un sistem modern de injecţie directă, noul motor 1.2T de la Toyota a primit şi tehnologia VVT-iW (Variable Valve Timing - intelligent Wide), care permite o şi mai mare flexibilitate atunci când vorbim de sincronizarea supapelor. Cu o capacitate cilindrică de 1.197 cmc, motorul 1.2T produce 116 CP şi 185 Nm cuplu maxim, disponibil între 1.500 şi 4.000 rpm. Montat pe noul Auris, acesta propulsează maşina de la 0 la 100 de km/h în 10.1 secunde, viteza maximă fiind de 200 de km/h. Consumul mediu de combustibil nu depăşeşte 4.7 l/100km, după spusele Toyota, ajutat fiind de sistemul Start/Stop, în standard pe noul Auris."

  • pt ivanoff cel orb, marţi, 07.04.2015 13:17

    Accord (2011-prezent) 2.0 156CP MT6 Confort Urban9.0 Extraurban5.6 Octavia (2013-prezent) 2.0TSI 220CP MT6 RS ubran Urban7.7 Extraurban5.3 Mazda 3 sedan (2013-prezent) 2.0 120CP MT6 Urban7.0 Extraurban4.8 .... la intamplare le-am luat ca motorizare . . Tine minte ca Mazda din urma are doar 1.230 kg si cu 100 cp mai putin si consuma aproximativ la fel.

  • pt ivanofffffff, marţi, 07.04.2015 13:41

    Gata nu ma mai cert cu tine , e clar :))) esti penibil. Peste tot vii cu aceeasi placa. Am ramas socat sa aflu ca dupa mintea ta nici macar motorul de 3.0 de pe Q7 nu e bun ca iar ai facut comparatii de te doare capul. uitati-l aici oameni buni cautati ivanoff si o sa va lamuriti cu ce minte de gaina avem de-a face. Ma mai ziceam prin absurd sa ai dreptate la motorul asta de aici dar vad ca dupa mintea ta toti inginerii sunt prosti :))))))) http://www.automarket.ro/stiri/preturi-audi-q7-in-romania-cel-mai-mare-suv-din-ingolstadt-pleaca-de-la-61793.html

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 14:20

    Dle Vianu, haideti sa ''ne jucam putin cu cifrele'', fiindca am vazut ca dvs sunteti artist la calcule. Sau acum va-ti dat la mintea cercului vicios de ''maestrii'' care au postat bazaconii mai sus?

  • Blower0, marţi, 07.04.2015 14:31

    New European Driving Cycle declara consumu la masini, si astia le cred....hahahahaha. Daca pui capu in miscare, si daca mai consulti proprietari de Skoda Octavia RS, iti dai seama ca in oras octavia RS consuma cam 11-12 la suta

  • mircea calin, marţi, 07.04.2015 14:37

    Din curiozitate te intreb ivanoff ce masina conduci 1.8 129 cp? cat consuma in bucuresti?

  • pt blower0, marţi, 07.04.2015 14:45

    blower asa si celelalte enumerate vor consuma si ele mai mult . nu e valabil doar pt 2.0 tfsi ci si 2.0 vtec sau 2.0 fsi-ul. Asa ca hai sa fim realisti daca tot vrem sa parem destepti. Am comparat strict datele lor. In oras la fel toate vor avea valori mai crescute cu 2-3 litri dar egalitatea se va mentine

  • vianu, marţi, 07.04.2015 14:50

    @Ivanoff... 1L, 125CP, 1300Kg, 8,5% urban (in cel mai rau caz...circulatie bara la bara, frig si oras "sub" santier). In 36.000km media 5,6% de un singur lucru ma pot plange...cuplu redus la turatii joase. Am invatat sa il ridic si odata cu asta aplicarea tehnicilor sofatului defensiv. Nu totul se reduce la cifre cu toate ca inainte de a achizitie au existat si raporturi putere/masa si cuplu/masa cu acordare de punctaj, etc. Defect profesional.... eu m-am oprit aici.

  • vianu, marţi, 07.04.2015 14:51

    erata media... 5,76%

  • Blower0, marţi, 07.04.2015 15:15

    Cu cat mai puternic motoru = cu atat mai mult consum.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 15:16

    Vianu, 10,4kg/CP este un raport mai bun decat Passat 1.4 TSI 125 CP. Dar banuiesc ca e Focus , de e asa usoara. Cat despre consum destul de ADEVARAT pt un motor turbo. Fata de cifra ''fantezista'' de 5,8 urban . Aspiratul meu cu motor de 1.8 129CP connsuma in oras la mers super-turat ( sportiv ) + A/C 9,1%....... la drum lung 5,5 % cu 3 pasageri+ bagaje , A/C off . Sa stapanesti sanatos masina fara incidente. Stima !

  • mowgli, marţi, 07.04.2015 15:18

    @Ivanoff ia ultimele 2 generatii de BMW M3 si o sa-ti dai seama cat de tare bati campii. Noul motor turbo de 6 cilindrii in linie este mai rapid, mai performant, mai dinamic, mai "verde" si mai econom decat vechiul V8. Aici e diferenta intre turbo si aspirat si de aici zic baietii sa te culci ca vorbesti avioane, pentru ca un motor turbo ofera performante mai bune la turatii mai joase dintr-o cilindree mai mica = consum mai mic. Astea-s informatii oferite de cei care au avut vechiul M3 si l-au schimbat pe modelul nou, declarand ca consuma cu vreo 20% mai putin. Asa ca lasa tu TCE-ul tau si hai sa discutam de motoare auto, nu pentru automodele. Tu ii iei pe tot de aici in... pusca, ca tu esti mare cunoscator, dar gandesti ca un copil de 6 ani: cu cat ai mai multi cai, cu atat consuma mai mult.... FALS!

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 15:19

    ps: Cu schimbari, in 4.000-4.500 rpm ( asa ca idee )

  • Blower0, marţi, 07.04.2015 15:24

    mowgli ------- tu gandesti ca un copil nu de 6 ani, da de unu de 18-20, care habar nu are de masini.

  • mowgli, marţi, 07.04.2015 17:29

    @Blower imi explici atunci cum un BMW 520i consuma mi mult decat acelasi BMW 525i ? ia zi mestere ? mare talent esti. Ai realizat ca in cazul M3-ului vorbim de 2 cilindri in minus fata de vechea generatie = greutate mai mica, mai putine piese in miscare, dar dupa tine, astea n-au importanta. Saracu de tine n-ai inteles ca un motor mai mic, pe aceeasi caroserie, depune mai mult efort si in functie de regim, da, consuma mai mult. Dar cand esti un mucos pe bancile scolii, fara masina si permis probabil, e greu sa stii lucrurile astea, ca astea nu se invata nici in NFS, nici in forum-urile de tuning extrem USA style pe care intri tu, turbosuflatule :)) Si n-ai explicat exact de ce n-am dreptate, astept sa vii sa-mi spui ca de fapt noul M3 e mai slab din orice pct de vedere, ca daca ma faci fucking stupid, inseamna ca stii tu ceva ce restul planetei nu stie. Nu ma astept sa cunosti multe masini, dar poate Logan are taticul tau, stiai ca un 1,6 16v consuma mai putin decat un 1,6 8v ? Oare care are mai multi cai ? Stiai ca motorul de 2,5 24V de pe BMW consuma cu 4 litri mai putin decat 2,5 12v, desi are cu 22 de cai mai mult ? Stiai ca 525TDS consuma mai putin decat 525TD ? diferenta fiind doar un intercooler si vreo 27 de cai ? Da stiai ca doar prin introducerea VANOS-ului, consumul a scazut cu pana la 2L/100km in regim urban, la fel si noxele, desi puterea si cuplul au ramas aceleasi ? Nu stiai ba baiatule, ca n-ai de unde, ca masinile astea nu erau in Furios si Iute si in capu tau ala sec, numa puterea conteaza. Parca esti Clarkson: "powaaaaahhhhhh" si te dai mare cunoscator la tine in sat.

  • mowgli, marţi, 07.04.2015 17:36

    On topic: din pacate inginerii ca Blower si Ivanoff nu lucreaza la Mercedes, ca aia angajeaza numa spargatori de seminte de bostan care saracii, in prostia lor, au creat masina asta pentru tinerii din Vestul Europei care vor un Mercedes dar nu-si permit un motor mare, dar mai ales e creat pentru flote. Ca daca eu sunt CEO la o companie, sigur o sa comand 500 de Mercedes-uri de 1,6, decat Mazde de 2,0 ! Dar astia is prosti, trebuie sa va puneti CV-ul la Mercedes si sa le explicati ca piata auto se invarte in jurul clientului Roman si pana Romanul nu-si da ok-ul, niciun model n-ar trebui sa mai primeasca unda verde. Uite X6-le de exemplu, ce esec comercial a fost, doar 3 bucati s-au vandut, exact cum au prezis Romanii.

  • Ivanoff, marţi, 07.04.2015 20:25

    Multi experti pe aici. Acum o dai la intors ''anonimule''. Sucesti realitatea, TCE este un motor TURBO ca toate celelate, functioneaza pe acelasi principui .MARKETING . Dar e bn ca ai inteles in comentariul meu faza cu consumul la ''turbo'' , mai multe va va explica Blower, el are mai multa rabdare cu frustratii ca voi, eu nu prea. Ce copy-paste? Vezi tu eu mai activez si pe alte site-uri acolo, lumea a inteles e mai desteapta, dar tu nu. Am dat copy-paste la comentariu de-al meu mai vechi, am zis ca poate bagi la Mecla, se pare ca a prins in cele din urma cam greu de cap esti. @mowgli, Tipule, lasa ca angajeaza Marsadas Bantz ''meseriasi'' de pe AM . Ar fi chiar traznet, asa s-ar duce de rapa mai repede :))))))