Mercedes-Benz S-Klasse - imagini neoficiale ale noii generaţii
Aspectul exterior al noii generaţii Mercedes-Benz S-Klasse a fost deconspirat pe internet înainte de prezentarea oficială. Primele imagini oficiale ale modelului vin peste două săptămâni.
Mercedes-Benz S-Klasse va primi în curând o nouă generaţie. Dezvelirea noului model este programată pentru 15 mai, dar francezii de la BlogAutomobile au obţinut deja prima imagine neoficială a navei amiral a constructorului din Stuttgart. Potrivit publicaţiei franceze, imaginea a venit de la divizia austriacă a Mercedes-Benz, care a şters în timp record postarea, nu înainte ca francezii să obţină o copie a imaginii. Imaginea respectivă nu a fost confirmată de oficialii mărcii germane, dar aceasta arte toate trăsăturile care îi asigură autenticitatea.
Noul S-Klasse va fi nevoit să joace rol dublu pentru corporaţia Daimler, fiind nevoit să înlocuiască atât generaţia precedentă, cât şi defuncta marcă Maybach. Astfel, versiunile de top ale lui S-Klasse vor veni cu o serie de dotări noi, cum ar fi sistem de masaj pentru locurile din spate, sistem de filtrare şi ionizare a aerului de la interior, scaune cu reglaje pe zece direcţii şi multe altele. Toate aceste tehnologii vin în căutarea clienţilor de Maybach care vor să-şi schimbe maşina, fără ca aceştia să aleagă un produs din afara grupului Daimler.
În ceea ce priveşte motorizările, nu există încă informaţii despre propulsoarele care vor echipa noua navă amiral de la Mercedes-Benz. Însă, este de aşteptat ca acestea să fie mai eficiente decât predecesoarele lor şi să livreze un nivel superior de putere şi cuplu, fără să ştirbească din eleganţa limuzinei germane. Sistemele hibride ar putea marca o prezenţă mai importantă în gamă, cu toate că nu există informaţii nici despre aceste soluţii alternative de propulsie.
-
antiqua, miercuri, 01.05.2013 17:15
inafara de faruri si stopuri totul e superb...designul farurilor au fost ,putem spune,prefigurat de A classe si cla...pe cele doua modele mentionate merg dar nu si-n cazul S-ului...cat despre stopuri ....sa mai zica cineva ca stopurile de la xj sunt nepotrivite....oricum,va ramane ,clar,lider de segment...cat despre ceea ce se mentioneaza in leg.cu maybach e un rationament cel putin logic si rational...deci prin acest S merc tre sa recupereze handicapul de imagine si vanzari de la rols si bentley...deci,inca odata, va fi mereu peste 7 si a8...
-
Adrian, miercuri, 01.05.2013 21:00
@Logan 1 - Nu cred ca o sa aiba motor de Renault. Daca va avea inseamna ca cel de Mercedes e mai slab ca cel de Renault si asta nu e de bine pt. Benz. Oricum se stie ca nu mai fabrica masini ca la inceput. 2 - Chiar daca va avea o sa se vanda pt. ca sunt fani ai marcii si trec peste ideea ca sub capota unui Benz este un motor care se pune si pe masini low cost.
-
john, joi, 02.05.2013 10:16
e mult mai frumos modelul cel vechi, cel putin la estetica exterioara. Nu ma asteptam ca noul design sa fie asa urat cel putin grila masinii e prea mare, prea robusta. Daca o faceau putin mai mare puteau sa o imprumute pe cea de la camioanele mercedes si s-o implanteze direct pe acest S. In rest interioril e fantastic( de vis) exteriorul lasa de dorit, ma asteptam la altceva mai de bun-gust si mai fin.
-
dumbravaandrei, joi, 02.05.2013 10:29
SF. @antevorbitorilor: asta se vinde si daca are motorizare de la TATA.
-
Catalin, joi, 02.05.2013 11:03
aceste instantanee erau deja cunoscute (unii de pe la concurenta chiar declarau ca au fost invitati (?) pe la Stuttgart) iar cu alta ocazie au aparut si capturi foto din "making of video" . . .
-
mntsn, joi, 02.05.2013 12:24
In primul rand scuze tuturor pt off-topic si pt postarea lunga. @Automarket: stiu ca acum sunteti - ca tot omul - in vacanta, dar se pare ca rugamintile mele au ramas fara raspuns. Nu am vazut nicio masura de a restrictiona accesul celor care pur si simplu nu au ce cauta pe acest site, nu aduc nicio valoare prin comentariile lor, doar injurii, aberatii si acuze nefondate la greu. Vad ca tolerati asta si imi pare rau ca nu intelegeti ca nu acest circ este calea prin care site-ul Automarket se poate ridica. Si e mare pacat, deoarece pe aici trec si niste oameni absolut admirabili, care au cu adevarat pasiune si cultura pt automobil si pe care incet incet ii pierdeti. Va spun sincer. Ati vazut reactia si refularea oarecum indreptatita a anonimului care s-a semnat cu "mai animalule" la adresa lui Mafia si a celor ca el. Nu a fost cea mai fireasca iesire, dar este scuzabila, avand in vedere balacareala zilnica de pe AM. Eu personal i-am ignorat total si nu m-am adresat niciodata direct (se poate verifica) celor ca pinguinul_nuclear, mafia, suedezu, etc si la fel ii indemn si pe ceilalti sa faca, deoarece este o pierdere de vreme, discutiile cu ei n-au niciun sens sau finalitate si nici nu vor avea vreodata. Acum.... marea mea dezamagire este @inexorabil. Da, draga prietene, m-ai dezamagit profund si daca tot m-am pornit, hai sa spun tot ce-am de spus. Cineva spunea despre tine ca esti un om cu doua fete, ca iti place sa te joci cu mintea oamenilor. Nu stiu daca este chiar asa, dar dpmdv esti foarte alunecos, nu prea stiu de unde sa te apuc. Da, stiu povestile din biblie pe care ni le tot spui cu nu judeca, nu eticheta, dar prefer sa fiu transparent si sa imi afirm pozitia, decat sa fiu duplicitar. Da, esti alunecos, deoarece pe de-o parte vii cu informatii corecte, bogate, pertinente, documentate despre ceea ce sustii ca admiri (GM) si ai uneori o atitudine foarte respectabila si sanatoasa legata de modele si concepte (GM sau non-GM) care acum sunt istorie sau care au marcat istoria automobilului. Din nou, te-am admirat pentru faptul ca imbratisezi si cauti adevarata valoare la un automobil si respingi abordarea "consumista" a bunului "automobil". Pentru toate astea da, te respect, dar partea nasoala pentru tine si care imi naruie tot respectul pentru tine vine cand omul trebuie sa arate ca este om. Asa cum si @dan_grc ti-a atras atentia, poate prea discret, vad ca iti place sa pui paie pe foc si sa intretii circul, cautandu-le in coarne celor ca mafia, suedezu, etc, ceea ce te compromite total, ca sa nu mai spun ca sabotezi eforturile tuturor celor care cauta sa fie o atmosfera destinsa si placuta aici pe AM. Alteori, ai niste comentarii in care nu spui nimic concret, esti total pe langa subiect si postarile tale se termina undeva in decor, cu politicieni, "capetele seci / bolovanii din RC", un pic de teoria conspiratiei... Apoi celebrele tale postari cu pilde religioase si citate din Biblie, care sincer iti spun, vin ca nuca-n perete. Tot pe linia asta cu indemnuri biblice "nu-l fa pe ala nebun ca arzi in focul ghenei" si "tine-te pe metereze" tu dai apa la moara unora dintre cei mai mari imbecili pe care i-am vazut vreodata. Aici mi-ai demonstrat ca nu esti om. Probabil daca iti place sa studiezi religia, din putinul pe care-l stiu si eu, stiu ca daca vezi o oaie ratacita incerci sa o aduci pe drumul bun, dar tu vezi ca oaia e ratacita si cam imbecila si o sustii in continuare sa fie imbecila si sa mearga razna, avand pe ochi ochelari de cal. Japonezi desigur, cei mai fiabili, de altfel. Ce sa mai cred despre tine @inexorabil? Zi si tu. Imi pare rau ca a trebuit sa-ti spun toate astea si nu este o placere pt mine sa tin astfel de discursuri, dar dupa cate ne-am conversat, tot nu stiu cine esti si ce urmaresti. Si mai cred ca esti un om cu care se poate vorbi si care intelege anumite lucruri, altfel nici nu ma apucam de scris, daca stiam ca n-are rost. In fine, esti dator cu scuze intregii comunitati virtuale AM si obligat - daca vrei sa fii in continuare demn de respect - sa iti repari imaginea (care in acest moment este zob, cel putin in ochii mei) delimitandu-te total si public de cei mai detestati si detestabili de pe acest forum, pana s-or hotari administratorii AM sa le bareze total accesul. Daca faci asta, eu sunt gata sa iert. Doar o singura data iert, de obicei. Si imaginea, tot o singura data se repara, a doua oara stricata nu se mai repara. Iar apoi putem sa palavragim din nou despre GM, despre Chevy si Opel, sa speculam, sa analizam, sa ne dam cu parerea, sa ne tragem de sireturi cum ne place.
-
C-G-C, joi, 02.05.2013 13:12
S-class... vesnicul lider al clasei lux. Cum se va prezenta viitorul model in contextul concurential?! De neclintit in conditiile actuale. Spun asta pt. ca desi, din pct-ul meu de vedere, A8 si Seria 7sunt masini mai bune ca actualul S, acesta din urma este in continuare liderul segmentului din pct. de vedere al vanzarilor, iar din imagini observ ca la noul model s-au corectat unele chestii pe care eu le consider importante.
-
Andi, joi, 02.05.2013 13:58
Cel mai asteptat model al anului... Si iar o sa ne iasa ochii cat cepele uitandu-ne la el... Si iar o sa ne curga balele... Si iar o sa ne interesam cat costa un rinichi... Si strugurii tot acri... Si tot n-o sa avem bani de asa ceva... Iar altii, care nu stiu face diferenta dintre roata si pneu, fara habar de detalii tehnice, ne vor sfida trecand pe langa noi in timp ce murmuram strangand din dinti, ... cmc...CP...NM... 0-100km/h... Soarta noastra...
-
Lache, joi, 02.05.2013 15:36
@@mntsm,nu ai curajul sa-ti mai spui "mafia"? Vrei sa demonstrezi ca sunt multi ca tine? Cu o gandire sanatoasa? Din pacate,ai mare dreptate. Sunt multi ca tine. Ati ajuns sa faceti din anormal normal . Si invers.Numai de bine si sanatate minima! @Automarket ,sa aveti Sarbatori Fericite! Poate veti reusi sa faceti ordine cand veniti din vacanta.@mntsn are mare dreptate.Ati inceput sa va pierdeti respectful unor oameni adevarati.Merita? O sa stergeti din nou comentariul meu?
-
un oarecare, joi, 02.05.2013 19:07
Ar trebui sa-si taie unghiile ala din poza 12
-
S.R.I, joi, 02.05.2013 21:33
Parca aduce mult a Bentley la spate sau Rolls, mai ales stopurile. Iar inclinatia portbagajului nu prea e pe gustul meu, parca-i Dacia 1300+facelifturile de la vremea respectiva, numai ele aveau portbagajul inclinat.
-
poni_2013, joi, 02.05.2013 23:18
Cam, antipatic modelul. Oricat de fan as fi al mercedesului, etalonul segmentului cu siguranta nu este la lux. Este etalon la vanzari si la motoare turbo. La lux si motoare economice, domina LEXUS LS600HL, el este pasul catre viitor.
-
inexorabil, vineri, 03.05.2013 00:02
Da, @mntsn, sunt cea mai mare pramatie de la Iuda incoace. Tu esti drept, iar eu un "Untermensch". Ce vrei sa auzi? Ca mi-e sila de mine insumi? Imi este, si? Acum esti multumit? Ai uitat sa mentionezi de toate apelurile mele la reconciliere totala. Ma asteptam la o alta reactie a ta in Saptamana Luminata. Ma intrebi ce urmaresc eu in viata asta superba? Nimic special, doar sa ma imbogatesc ilicit. Serios acum: voiam doar o comunitate linistita, inchegata in jurul unor pasiuni si viziuni asemanatoare, daca nu se poate coincidente. Eu pot sa-i abordez normal pe cei pe care tu ii hulesti "pe buna dreptate" (si uite ca o fac si ei, la randul lor, si iti aduc si niste acuzatii urate - demonteaza-le in mod credibil, daca stii ca nu sunt adevarate). Pana la urma, poate voi discuta firesc si cu @Carlos si @BMW, mai stii? De fapt, toti inotam - de la Eminescu citire - "in noroiul greu al prozii". Chiar nu putem lasa deoparte mizilicurile astea paguboase izvorate din strasnicul pacat al "indreptatirii de sine", al trufiei personale camuflate in "puncte sincere de vedere" ?! Dar, spre deosebire de tine, eu consider ca tu nu m-ai dezamagit. Imi pari bineintentionat si ma bucur ca nu vrei sa-ti cenzurezi opinia critica pe care o nutresti la adresa mea, dar ai fi putut sa nu alegi tonul patimas! As fi preferat sa adopti o pozitie transanta in privinta lui S-Klasse: mai reprezinta Mercedes au ba? Dar tu nu; daca ma mitraliezi pe mine la stalpul infamiei, crezi oare ca ai repurtat vreo biruinta stralucita asupra raului? @inexorabil este plin ochi de pacate, dar oare cine se socoteste pe sine mai "curat"? Eu sabotez eforturile de pace aici ?! Pai si tu nu arunci nicio flegma, adica nicio stampila? Fii atent, este ora 00:00, pe 3 mai 2013. Cine mai cuteaza a folosi "calificative" de aici incolo, sa fie expulzat de pe AM in mod ireversibil! @Mafia, @Suedezu, @Carlos, @BMW etc, nici voi sa nu scrieti niciun cuvant incriminator sau interpretabil ca zeflemitor sau jignitor, la adresa nimanui! @Automarket, sunteti martori: din acest moment, acela care mai "fasaie" invective si/sau bascalii la adresa altor useri, indiferent cine ar fi si indiferent cat de solide ar parea argumentele lui, sa fie barat de-a pururi !!! Ca s-o scurtam ca pe aratura: @mntsn, daca nu ma suporti, ocoleste-ma ca pe ciumati, OK? Repet, tu nu m-ai dezamagit, m-ai ranit doar, o nimica toata. Si acum, ne spui si tu ceva despre Mercedes? Daca nu te-ai prins, Merz-ul este protagonistul acestui topic, nu eu, nu tu, nu altceva! Am uzat doar de dreptul meu cuvenit la replica, pe care n-am pigmentat-o cu niciun "epitet", observi? Ramanem in dialog, daca vrei, dar ti-ai ratat sansa de a ma face prieten. Una este sa ma mustri cu duhul blandetii, si alta sa ma numesti "fatarnic ocult", amator de divagatii, habotnic si complice al "imbecililor". Poate mi-ar fi placut sa ne batem cu frisca, dar tu ai venit direct cu parul......Ah, da, am alunecat pe toboganul off-topic, iertare de la comenduire :)
-
io, vineri, 03.05.2013 10:24
E bolnav baiatul asta...
-
mntsn, vineri, 03.05.2013 14:26
@inexorabil N-am zis domnu' ca esti cea mai mare pramatie, de ce-mi rastalmacesti cuvintele si incerci sa te victimizezi? Nu caut sa am dreptate in cazul asta, as vrea chiar sa ma insel, deoarece nu m-ar bucura cu nimic gustul amar al unei dreptati, daca as sti ca "ranesc" pe cineva, mai ales in Saptamana Patimilor (apropo, cea Luminata e dupa). Iar eu, n-am zis despre mine vreodata ca sunt mai "cu mot" ... nici vorba, sunt un simplu utilizator AM, care cauta calitate si oameni decenti si mai informati decat mine (avem asa ceva aici pe AM, sa stii) de la care am ce invata si pe care-mi place sa-i citesc. Despre stampile si epitete: ti se pare mult categorisirea lor ca imbecili? Am fost chiar foarte bland cu unii care resping adaptarea si acceptarea altor idei si tot ce stiu este: fiabilitate fiabilitate Lexus, fiabilitate Toyota, Infiniti, etalonul clasei, mult peste (bineinteles fara argumente), jermane si cocalari, BMW cotetul porcului, cazane nefiabile, mucles, volkswagin, service-uri pline de Passat-uri, Volvo nerasturnabil, germanii copy-paste hybrid japonez, fiabilitate la masini care abia se lanseaza, da' garantia cat e?, China/chinezarii, S-Klasee un jeg de masina, DSG gunoi, GTR face muci pe oricine, returnare TVA, etc etc etc. Mie mi-e sila sa tot vad zi de zi asa ceva si in afara de postul precedent nu am aruncat niciun alt epitet si nu am intrat direct in discutie cu cei vizati. Daca tu vrei sa te intelegi cu astfel de personaje si cauti sa le intrii in gratie...mult succes, eu caut altfel de parteneri de discutie. La primul meu apel de curatenie pe AM, m-ai raspuns pozitiv, citez: "@mntsn, apelul tau este unul perfect indreptatit, dar si dificil de pus in practica......"Cazaturile" intotdeauna se vor tine scai de cei interesati numai de autenticitate. Eu, unul deja sunt decis sa-i ignor complet......" ca apoi sa-i zici lui mafia intr-un comentariu sters intre timp citez aproximativ "tine-te pe metereze mafia, eu te voi sustine in continuare chiar daca o sa fiu la randu-mi improscat..." . Ce inteleg eu de aici? Ca pur si simplu sabotezi, sfidezi si iti bati joc de intrega comunitate civilizata a AM, alimentand circul si maimutareala. Am omis apelurile tale la reconciliere? ma faci sa rad :))) ....vorbele fara fapte sunt doar vorbe goale. Da, si mie mi-ar fi placut sa ne batem cu frisca, tu insa ai ales sa dai cu pietre pe la spate in toata lumea, inainte sa scot eu parul. Mustrarea blanda ti-a adresat-o deja @dan_grc si n-a avut niciun efect, de-asta am zis sa incerc si cu parul, care de fapt, e mai mult o nuia, dar daca tu vezi nuiaua drept par.... Scuze tuturor pt off-topic.
-
mntsn, vineri, 03.05.2013 15:02
Parerea mea transanta despre noul S, daca mai este Mercedes sau nu? Bineinteles ca este, mai mult ca niciodata. N-as baga insa mana in foc si pentru SUV-urile Mercedes, pentru clasele A/CLA, B, R, CLS. S-Klasse da ora exacta in industria auto si asta se intampla de cateva zeci bune de ani. S, alaturi de CL si SL sunt esenta Mercedes si emana acea imagine de lux boieresc la care toti ravnim cu invidie si calitate desavarsita, desi sunt si alti constructori care fac produse similare, dar care sunt pe minus la "imagine", la "perceptie". Mercedesul adevarat nu este cel care vrea sa fie ca BMW-ul, care vrea sa-i copieze succesul. Mercedesul adevarat nu ar trebui sa aiba in vedere pustimea si tineretul. Cand incearca sa fie ca BMW-ul, pierde. Exact ultimii ani de cand se da mai sportiv, au adus pierderi de imagine. Numai pe forumul asta am auzit de atatea ori spunandu-se ca Mercedesul nu mai este ce a fost. Mercedesul are calea sa: a confortului, a calitatii, a tehnologiei. Daca o urmeaza, n-are cum sa nu aiba succes. Generatia care sta sa apara imi place ca imprumuta ceva din masivitatea si impozanta lui W140, o masina foarte iubita la vremea ei. Mai multe informatii nu avem, dar sunt sigur 100% ca si partea tehnica si dotarile vor fi de exceptie, ca de obicei la S-Klasse.
-
unckle, vineri, 03.05.2013 15:31
@mntsn - cu cat este mai mare "scandalul" cu atat mai multe clickuri se intampla pe site... si cu atat mai mult pot cere ei pe publicitate. "Valoarea" din comentarii nu are nici o legatura cu banii incasati pe publicitate si, prin urmare, nu este pe lista de interese a proprietarilor acestui site (a nu se confunda oamenii care SCRIU articolele cu oamenii care DETIN acest site, pentru ca nu sunt tocmai aceiasi) @chelu dă la xfactor - sunt destul de multi care populau pe vremuri acest site si care au "disparut" din cauza gibonilor care vin sa-si dea cu parerea si care, cand sunt contrazisi, o dau pe injuraturi. Si toti impartasesc aceleasi amintiri "placute" in care un comentariu bine ancorat in realitate, cu argumente tehnice, este "ingropat" in voturi negative de o postare monosilabica a unui imbecil ... dar asta este, lumea merge inainte, cu sau fara comentarii pe AM. Apropo' de comentarii si comentatori - de cand s-a pus in functiune sistemul asta de vot al comentariilor au disparut aproape toti utilizatorii inregistrati ... acum toata discutia este doar clasicul "brusli il bate pe vandam", purtata de unii care nu stiu cand sa puna unul sau doi de i in cuvinte ... viata este grea, dar s-a dovedit ca trece ;)
-
inexorabil, vineri, 03.05.2013 22:42
@mntsn, este chiar Saptamana Luminata, fiindca Duminica nu mai este de la Inviere prima zi a saptamanii, cum a hotarat din nou BOR acum, ca sa faca pe plac sectarilor sambatari. Imi pare rau ca esti terfelit, fiindca aceasta virulenta care te vizeaza mi se pare anormala......Vad cu stupoare ca propunerea mea de mai sus nu este respectata de AM! Da, eu chiar o sa incep sa-i ignor pe clevetitori. Ma bucur ca mi-ai raspuns la solicitarea despre S-Klasse. Dar, sincer, cred ca luxul lui A8 este mai "tipator", mai strident, mai magulitor pentru tineret, pe cand S-ul parca ar miza pe oarece conservatorism, pe o sobrietate vecina cu eleganta realmente clasica......
-
pula, duminică, 05.05.2013 15:55
Daca va arata asa si in productia de serie. Le urez faliment placut, fiindca la cat de nasol arata multi vor reaprecia versiunea anterioara.
-
Carcotasii de mai sus, duminică, 23.06.2013 17:01
Lasati deoparte rautatea si dati-le meritul lor pentru acest S-klasse, care detine totul in momentul de fata-->o multime de senzori ajutatori,ergonomie,design,materiale de calitate,confort,tehnologie de varf,si multe priviri care il critica deoarece ce e bun va avea milioane de simpatizanti si mii de invidiosi.Eu sunt simpatizant desi nu cred ca in viata asta imi voi permite asa ceva.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
Daca si asta are motor de Renault...nu o sa se vanda!