Noul Honda CR-V pleacă de la 24.676 de euro în România

Publicat marţi, 30.10.2012 11:55 de Bogdan Mirică

Honda vinde noua generaţie CR-V şi în România. Modelul japonezilor are un preţ de pornire de 24.676 de euro, însă primul diesel 4x4 pleacă de la 31.890 de euro.

După ce am văzut noua generaţie Honda CR-V debutând mai întâi pe piaţa japoneză şi mai apoi pe cea americană, avem acum ocazia de a găsi crossover-ul japonezilor şi pe piaţa autohtonă. Honda a lansat deja noul model în România, preţul său de pornire fiind fixat deja la 24.676 de euro.

Eticheta este valabilă pentru versiunea 2.0i-VTEC de 155 de cai putere, cu tracţiune anterioară şi nivel de echipare Comfort, disponibilă însă pentru livrare abia de anul viitor, din luna aprilie. Aşadar, preţul de pornire pentru piaţa din România, cel puţin până anul viitor, este de 29.500 de euro, valabil pentru aceeaşi motorizare, disponibilă însă cu tracţiune integrală 4WD şi nivel de echipare Elegance Winterpack.

Cei care se gândesc însă deja la un diesel trebuie să ştie că CR-V vine cu deja cunoscutul propulsor i-DTEC de 2.2 litri. Acesta oferă 150 de cai putere şi poate fi comandat doar împreună cu tracţiunea integrală. Preţul pentru primul nivel de echipare al acestei versiuni este de 31.980 de euro.

Deşi pare mare, valoarea include o mulţime de dotări în echiparea standard, dotări pe care ar trebui să le cauţi prin lista de opţionale în cazul rivalilor. Versiunea 2.2 i-DTEC 4WD vine în standard cu aer condiţionat automat pe două zone, geamuri electrice faţă şi spate, direcţie electrică, oglinzi electrice şi încălzite, închidere centralizată, airbaguri frontale laterale şi cortină, ESP, EBD, ABS, Hill Holder şi proiectoare de ceaţă.

Honda CR-V vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda CR-V
2.2 i-DTEC 150 CP 4WD Elegance Winterpack
150 5.6 9.7 31.980
Kia Sportage
2.0 CRDi 136 CP 4WD Style
136 5.7 11.3 23.296
Renault Koleos
2.0 dCi 175 CP 4WD Dinamique
175 6.4 9.9 27.550
Ssangyong Korando
2.0 e-XDI 175 CP 4WD Standard
175 6.4 10 26.496
Volkswagen Tiguan
2.0 TDI 140 CP 4Motion Trend&Fun
140 6 10.2 28.747
Opel Antara
2.2 CDTi 163 CP 4WD
163 6.6 9.9 28.630
Mazda CX-5
2.2 CD 150 CP 4x4 Challenge
150 5.2 9.4 28.590
Nissan Qashqai
1.6 dCi 130 CP 4WD Visia
130 5.1 10.9 24.890
Hyundai ix35
2.0 CRDi 184 CP 4WD Style+
184 6.1 10.2 27.941
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Decebal, marţi, 30.10.2012 12:21

    Arata bine dar pretul este de masina premium. Greu cu vanzarile astea cel putin in manelarica

  • 23, marţi, 30.10.2012 13:29

    Honda si Toyota,sunt cele mai tari branduri la fiabilitate.Nu zic ca nu ar fi si restul brandurior japoneze ,insa acestea doua fac exces la fiabilitate.Bravo Honda,ati creat un model superb ,care s-ar fi potrivit mai degraba anului 2015,nu 2012,la cata tehnologie are aceasta masinuta in ea.

  • danny, marţi, 30.10.2012 14:20

    Arata mult mai bine decat generatia precedenta, calitatea pare crescuta semnificativ si in interior, exista multe imbunatatiri pe gustul europenilor, dotari noi, asa ca sunt convins ca va face o impresie buna si la vanzari. Ar fi fost si mai bine daca introduceau cutia automata in 6 viteze, precum si o versiune diesel mai potenta, pe care au au deja in 'banca de organe'. Pretul mi se pare corect, chiar daca e la nivelul superior al clasei, insa dotarile standard si fiabilitatea au si ele un cost.

  • mog, marţi, 30.10.2012 14:23

    astia care tot zic "arata superb" cred ca ati vazut masina asta doar in pozele din fata. din lateral si din spate e hidoasa. no comment pt fiabilitate, capacitate of road, mecanica, interior etc..dar aspectul exterior (din fat e ok) e horror...

  • slVW_83, marţi, 30.10.2012 14:34

    Din lateral arată ca o barcă!

  • danny, marţi, 30.10.2012 16:48

    @mog N-am zis ca arata superb, ci mai bine decat generatia precedenta. Ca noua linie de design a Honda, in general, e extrem de discutabila, ca sa fiu finut, asta e partea a doua. Dar hidoasa, n-as putea zice, doar...ciudata. Eu am vazut-o pe viu in trafic deja, pb de la importator. De la cineva care a vazut-o la Paris pe dinauntru, am inteles ca saltul calitativ la interior e urias. Avand in vedere plasticele dure si pielea cu iz de vinil de la generatia trecuta, tind sa-l cred.

  • iuli, marţi, 30.10.2012 20:05

    Nu stiu de unde ati scos preturile alea?! Verificati site-ul honda Romania!!!

  • iuli, marţi, 30.10.2012 20:12

    scuze... erau preturile fara TVA ;)

  • Constantin, miercuri, 31.10.2012 21:16

    Vazut modelul la SAB luna aceasta. Calitatea materialelor si a asamblarii este incredibila atat la CRV cat si la Civic 5D si sedan. Insa designul interior este cel putin discutabil. Unele butoane par sa fie luate de pe modele din anii 80 ( la forma ma refer ). De fapt interioarele au o tenta pregnanta de anii 80-90. Mare pacat, pentru ca sunt peste VW la feeling si robustete. Butoanele se apasa foarte placut, si iti confera o senzatie de calitate si executie exemplara. Pacat ca arata foarte urat ( cel putin pentru mine ) si mare pacat pentru lipsa unui reglaj lombar adecvat. Pentru cei cu probleme cu spatele este un mare punct negativ.