Noul Renault Megane: galerie completă cu interiorul compactei franceze
La câteva zile de la primele imagini oficiale ale exteriorului lui Megane, a venit rândul prezentării habitaclului acestui model. Compacta franțuzească și-a schimbat interiorul la fel de mult ca exteriorul.
Renault Megane a ajuns la cea de-a patra generație, prezentată de francezi la Salonul Auto de la Frankfurt, iar compacta a trecut printr-o revoluție la interior. Schimbările operate odată cu cel de-al patrulea Megane prezintă o influență evidentă de la noul Talisman și introduc noi forme și tehnologii în habitaclul compactei franțuzești. De exemplu, ecranul multimedia pe orizontală și al său R-Link a plecat în favoarea unui sistem montat pe verticală, cum este la Talisman.
Varianta GT a lui Megane prezintă un set de padele de schimbare a treptelor de viteză, amplasate în spatele volanului și având dimensiuni generoase și un finisaj care imită cu metalul. Volanul are o formă diferită și prezintă ornamente specifice variantei GT. În spatele volanului se află satelitul de comandă al unității multimedia, care pare să-și fi păstrat forma de la generația precedentă, în timp ce comenzile de pe volan amintesc de Kadjar și Talisman, cele mai recente lansări ale mărcii pariziene.
Tot în cazul variantei GT a lui Megane, dezvoltată împreună cu specialiștii Renault Sport, remarcăm un set de scaune sport foarte frumos profilate, îmbrăcate în Alcantara și cusute cu fir de culoare albastră și având un model interesant pe acestea, trasat cu alb. Fețele de uși și planșa de bord vin și ele cu forme și ornamente noi, cu toate că mânerele de deschidere a portierelor și spațiile de depozitare din fețele de uși, alături de câteva ornamente de ep acestea nu sunt neapărat noi. Consola centrală a lui Megane este schimbată semnificativ față de generația precedentă. Aceasta are ornamente cu un finisaj care imită cromul, iar modelul francez are acum și sistem de iluminare ambientală.
Noul Renault Megane este vedeta standului mărcii franceze. Modelul compact arată mult mai bine în realitate, iar...
Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015
Via Renault
Deci ramna gura casca, la fel cum interactioneaza Renault in industria auto. Sistemul 4Control va face din Megane cea mai buna compacta, chiar mai buna decat un Seria 1 care nu are un asemenea sistem de virare pe puntea spate. Asdar Megane e mai premium decat niste modele premium consacrate.