Opel Astra Sedan debutează la Moscova alături de noul motor 1.6 Turbo
Opel a anunţat debutul lui Astra Sedan pentru Salonul Auto de la Moscova. Alături de aceasta, nemţii prezintă noul lor motor 1.6 benzină, botezat SIDI ECOTEC, care dezvoltă un cuplu de 300 Nm.
Opel Astra Sedan va debuta la Salonul Auto de la Moscova, anunţă reprezentanţii mărcii. Modelul va debuta alături de noua gamă de motorizări pe benzină a concernului german. Prima etapă a înnoirii gamei de motorizări va fi reprezentată de debutul unităţii SIDI ECOTEC, un propulsor de 1.598 centimetri cubi, cu patru cilindri în linie şi turbocompresor, care beneficiază de un sistem de injecţie directă.
Astra Sedan se adresează clienţilor care au aşteptări ridicate, promiţând un nivel ridicat de spaţiu. Modelul are o lungime de 4.658 milimetri, o lăţime de 1.814 milimetri şi o înălţime de 1.476 milimetri. Ampatamentul este de 2.685 milimetri, identic cu cel al modelelor hatchback şi ST din gama Astra. Portbagajul are un volum de 460 de litri, cu 90 de litri mai mare decât cel al lui Astra în versiunea cu cinci uşi, dar cu 30 de litri mai mic decât cel al lui Astra Classic III. Prin rabatarea fracţionată a scaunelor din spate, portbagajul oferă un volum de 1.010 litri.
Opel aduce la Salonul Auto Internaţional de la Moscova mai multe modele alături de noul Astra Sedan, printre care Astra facelift, Astra Sports Tourer facelift, Mokka şi Astra OPC, ultimele două fiind premiere pentru piaţa din Rusia. Ediţia 2012 a Salonului Auto de la Moscova aduce cel mai mare stand Opel de la un salon auto derulat pe această piaţă, standul din Pavilionul 14 având o suprafaţă de 1.750 metri pătraţi. În 2011, Opel a vândut 70.000 de unităţi pe piaţa din Rusia, nemţii având speranţe mari pentru anul curent, aşteaptând o creştere semnificativă.
Via Opel
Un sedan care chiar arata bine chiar daca la origini a fost HB. Singurul lucru care nu-mi place (nici la a mea, insa deh a mea e Chevy nu Opel si nu am pretentii chiar daca e tot model nou) e ca nu au pus telescoape la portbagaj. In general la nivelul asta de pret in Europa au majoritatea. Se castiga si spatiu si era mult mai practic.