Opel Insignia OPC facelift debutează la Salonul de la Frankfurt
Opel va expune la Salonul Auto de la Frankfurt, alături de Insignia facelift, şi versiunea revizuită de performanţă. Insignia OPC vine cu un look modificat şi cu un şasiu la care s-a lucrat intens.
După ce a dezvăluit publicului noua faţă a modelului Insignia, Opel continuă procesul de metamorfozare. Următorul pe listă este chiar versiunea de performanţă OPC a modelului de clasă medie, în ambele variante, break şi sedan.
Modelul se aliniază modificărilor estetice suferite de versiunea de serie, adoptând noi blocuri optice, lamele luminoase de tip LED atât în partea frontală, cât şi în cea posterioară, un spoiler redesenat, precum şi ţevi de eşapament rectangulare, din inox, încadrate de o nouă bară spate.
Nici interiorul nu a scăpat nemodificat, clienţii beneficiind de instrumente de bord redesenate, de volan şi schimbător cu sigla OPC, precum şi de un sistem multimedia cu ecran de 8 inch pe care sunt afişate informaţii utile cum ar fi: poziţia acceleraţiei, voltajul bateriei, puterea de frânare, forţa de apăsare aerodinamică, presiunea şi temperatura uleiului.
În spatele noului volan îşi fac apariţia două padele atunci când clientul optează pentru cutia automată cu şase trepte. Cutie ce se ocupă de administrarea unităţii de 2.8 litri şi a celor 325 de cai putere şi 435 de Nm, livraţi ambelor punţi prin intermediul unui sistem 4x4 de tip Haldex şi al unui diferenţial electronic cu alunecare limitată.
Sistemul 4x4 variază între 0 şi 100% transmisia cuplului între cele două axe şi ajută la obţinerea unui sprint de la 0 la 100 de km/h în 6 secunde (6.3 secunde pentru Sports Tourer). Viteza maximă este limitată la 250 de km/h atunci când modelul OPC este asistat de o cutie automată.
Când vorbim despre o unitate manuală, tot cu şase trepte, viteza maximă poate ajunge până la 270 km/h, respectiv 265 de km/h în cazul Insigniei OPC Sports Tourer.
Faceliftul modelului de performanţă aduce şi câteva îmbunătăţiri la nivelul şasiului. Inginerii din Russelsheim au modificat 60% din componentele suspensiei spate, au îmbunătăţit izolarea fonică şi au recalibrat sistemul ESP pentru un mai bun control în situaţii limită. Amortizoarele şasiului Flex Ride au fost şi ele recalibrate pentru a garanta o ţinută de drum exemplară.
via Opel
Din ce motor obtine acei 325 de cai putere. Intreb pentru ca n-am vazut scris in articol si is curios daca ii 2.0 turbo sau un V6.