Peugeot 301 costă 10.900 euro în România

Publicat miercuri, 24.10.2012 14:51 de Sebastian Toma

Peugeot 301, fratele de platformă al lui Citroen C-Elysee, a debutat pe piaţa din România. Modelul are acelaşi preţ de pornire ca omologul său de la Citroen, 10.900 de euro cu TVA inclus.

Peugeot a lansat pe piaţa din România noul 301, fratele de platformă al lui Citroen C-Elysée. Peugeot 301 pleacă de la 10.900 de euro pe piaţa din România şi este oferit tot cu o versiune de bază care include un motor 1.2i de 72 CP. Singura diferenţă dintre cele două modele pare să fie denumirea lor, există mai multe diferenţe între Citroen C-Elysée şi

Peugeot 301. Prima diferenţă faţă de modelul oferit de Citroen este lipsa transmisiei manuale pilotate, cu toate că oferta Peugeot include şi o versiune cu transmisie automată convenţională, semn că marca nu vrea să rateze această nişă.

Nivelul de echipare standard include ABS, ESP, controlul tracţiunii, AFU, frâne pe disc ventilate pentru puntea faţă, garanţie doi ani, geamuri electrice faţă, computer de bord, închidere centralizată cu telecomandă, servodirecţie, airbag-uri frontale şi laterale. La fel ca în cazul lui C-Elysée, sistemul de climatizare nu este oferit în standard. La fel ca modelul oferit de Citroen, senzorii de parcare se află în lista de dotări opţionale pe nivelul de echipare Allure.

Noul Peugeot 301 este un model global, menit să cucerească clienţi noi pe pieţele din Europa Centrală şi Orientală, Rusia, Ucraina, Grecia, nordul Africii, Orientul Mijlociu şi America Latină. La fel cum este cazul lui Citroen C-Elysée, Peugeot 301 are o lungime de 4.44 metri şi un ampatament de 2.65 metri.

NOUL Peugeot 301 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
0-100 km/h
(sec.) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Peugeot 301
1.2VTi Access
72 5.3 14.2 10.900
Citroen C-Elysée
1.2i Attraction
72 5.3 14.2 10.900
Skoda Octavia Tour
1.4 MPI
80 6.4 14.3 11.918
Skoda Octavia
1.4 MPI Flash
80 7.0 14.2 12.912
Ford Focus
1.6 Ti-VCT 85 CPTrend
85 5.9 14.9 16.550
Fiat Linea
1.4 8v 77HP Active
77 6.3 13.8 11.300
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Peugeot

  • Andy, miercuri, 24.10.2012 15:05

    O masina corecta ca pret insa care are hibe legate de ergonomie specifice frantuzoicelor, gen lipsa butoanelor pe volan in conditiile in care concurenta directa (Aveo si Rio) sunt dotate cu asa ceva. Oricum in tabel Octavia si Focus sunt introduse de pomana pentru ca fac parte din clasa compacta spre deosebire de 301 si fratele lui care sunt subcompacte sedan.

  • Flo-rx, miercuri, 24.10.2012 15:15

    .... "doi ani garantie" aceasta afirmatie spune destul de mult despre increderea pe care chiar producatorul o are in acest model

  • ., miercuri, 24.10.2012 15:16

    mare hiba si asta cu lipsa butoanelor pe volan, tipic romanesc-meltenesc motivul. eu am asa ceva si foarte rar le-am folosit, instinctul este sa duci mana la cd-player nu sa cauti butoanele pe volan... si cine are asa ceva poate sa confirme.

  • @flo-rx, miercuri, 24.10.2012 15:23

    skoda cat are? voi sunteti genul care preferati cantitate nu calitate, preferati sa aveti un volan de plastic de aveo cu butoane decat unul de piele si de o oarecare calitate cum e cel din pozele de mai sus, eventual si o shaworma cu o berica, un mic, o manea si gata... romanica ce vrei.

  • Andy, miercuri, 24.10.2012 15:34

    Aveo are volan de piele de la ltz in sus iar Rio are si optiunea de volan incalzit deci nu comentati aiurea. Daca voua va place sa aveti cruise controlul pe bord sau langa schimbatorul de viteze e treaba voastra; eu prefer sa-l am pe volan ca sa nu-mi iau mainile de pe el aiurea.

  • @@flo-rx, miercuri, 24.10.2012 15:39

    Skoda e mai calitate ca Peugeot sau Citroen (nu vorbim de gama DS). Are finisari comparabile si ofera mult mai multe optiuni si motorizari. In ceea ce priveste 301 si C-Elisse nu ofera geamuri electrice spate (nici ca optiune) nici in echiparea de top. French way of making cars :D

  • @@@flo-rx, miercuri, 24.10.2012 15:43

    Tu cred ca nu ai mers cu un 508, noul c5 varianta full v6, sau alte asemenea... in rest comentarii tipic romanesti, a mea e mai buna dar eu de fapt sunt un sarac cu skoda 1.6 si mai am de platit inca 3 ani la ea, ba nu ca a mea e mai buna ca are comenzi pe volan si am cruise-control care il folosesc nicaieri in tara asta, o sa mai apara unul care a avut dacie, astra caravan si apoi skoda diesel sa mai zica ceva...si uite asa.... Romania, halal educatie si oameni cu care sa porti discutii constructive.

  • dan_grc, miercuri, 24.10.2012 15:45

    @. Daca ai butoane pe volan si te obisnuiesti, cum sa tot duci mana la cd-player?Eu am asa ceva, si pt schimbarea melodiilor sau pt volum folosesc aproape tot timpul comenzile de pe volan, e mai comod si mai sigur, nu trebuie sa-ti ridici privirea de la drum, de aia exista, nu sunt doar o fita, ca nu te-ai obisnuit tu e altceva, sau ca se poate si fara ele, din nou este altceva.

  • Mitica, miercuri, 24.10.2012 15:47

    O fi ieftin-ish dar sa traiesti cu un motor de 1.2 litri 72 CP pe o compacta...este pur si simplu mizerabil -.-

  • eee, miercuri, 24.10.2012 15:48

    @@@flo-rx, cel care nu stie unde se scrie numele la comentariu: Nu cred ca esti in masura sa apreciezi diferentele de calitate intre skoda si citroesn/peugeot, si in nici un caz sa te pronunti in aceasta privinta. Desi am aceeasi parere ca si tine, nu este obiectiva. @Andy: eu cred ca nu ai dreptate in privinta clasei. Octavia are un ampatament de 2.578 mm vs 301 care are 2.650(mai mare chiar), drept urmare sunt compacte amandoua. Nu mai caut pe net pentru restul, presupun ca toate sunt pe la 2.5 m ampatament.

  • mitsubishi, miercuri, 24.10.2012 15:49

    Adevarul e ca skoda e o scula de marca si cred ca nu vinde nici cat Dacia, iar la calitate mai mare rasul, am intrat 10 minute pe un forum dedicat marcii si am vazut de la modele de octavia carora le intra apa prin usile din fata pana la punti spate nealiniate corect din fabrica care mananca cauciucurile pe interior.... de aveo numai zic, aia e sublima.... voi nu sunteti pe treaba voastra serios.

  • Pana, miercuri, 24.10.2012 20:08

    Daca iti alegi masina dupa forumurile monomarca inseamna sa nu mai cumperi nimic. Pentru ca sunt zeci de pagini doar cu probleme. @Flo, te pomenesti ca Peugeot e singurul producator care ofera 2ani garantie. Deci oameni buni, renuntati la Mercedes de exemplu si cumparati-va in schimb Kia, Hyundai si Dacia, ca ofera cea mai mare garantie. :))

  • marius, miercuri, 24.10.2012 20:25

    Cum de are busonul de alimentare combustibil pe partea stanga ?

  • antonny, miercuri, 24.10.2012 21:25

    unde e mai ieftin revizia la masina asta cu doua sigle ?????la banii astia esti boier cu daster 4x4 1.6 16 v .......

  • BV, miercuri, 24.10.2012 22:48

    Mitica, daca doresti alt motor, este 1,6VTI 115 CP, 1,6HDI 92CP. Apropo, ce atita discutii cu butoanele pe volan, cine a condus un Peugeot stie ca exista un sateli in spatele volanului care iti ofera un control mai bun asupra sistemului audio.

  • 206sedan, joi, 25.10.2012 09:54

    Daca asta-i ideea lor de masina pentru pietele emergente, atunci au scris istoria pentru un nou ESEC comercial. PSA e in groapa. Turnati pamantul.

  • _steli, joi, 25.10.2012 16:21

    Au pus Focusul acela ca nuca-n perete. Oricum motorizarea aceea nu mai este la Ford, iar cea mai mica putere si cea mai ieftina totodata este ecoboost-ul de 1L si 100 CP. In alta ordine de idei, sunt curios daca pretul contine deja discount-ul programului Rabla.

  • Marian, joi, 25.10.2012 18:19

    Nu stiu ce parere aveti voi dar comparat cu Rapid/Toledo la partea de design prefer astea 2 franceze. Mie unu mi se par 2 masini corecte la dotari si pret si daca as fi in situatia sa imi doresc o masina noua sigur prima data as face un test cu ele.

  • Bogdanel, joi, 25.10.2012 19:14

    Oare ce preturi vor avea Rapid si Toledo?

  • jan, vineri, 26.10.2012 13:57

    din tabel lipseste Renault Fluence - mai mare , mai puternic

  • verde, sâmbătă, 10.11.2012 10:00

    Imi place cum se prezinta masina, ieftina, maricica, cei de la Peugeot spun ca au conceput-o sa reziste la drumuri proaste. Dar nu stiu daca sa am incredere in ei, avand in vedere ca ei mint poporul chiar pe pagina lor de internet: spun ca volumul portbagajului la 301 este de 640 de litri cand de fapt el are doar 506 litri! :(

  • george c, miercuri, 17.04.2013 05:08

    am fost la showroom si am vizualizat masina , da 301 nu arata rau, e eleganta si cred fiabila , am avut candva masina marca peugeot si nu sunt masini rele...pretul nu este rau