Peugeot 301 costă 10.900 euro în România
Peugeot 301, fratele de platformă al lui Citroen C-Elysee, a debutat pe piaţa din România. Modelul are acelaşi preţ de pornire ca omologul său de la Citroen, 10.900 de euro cu TVA inclus.
Peugeot a lansat pe piaţa din România noul 301, fratele de platformă al lui Citroen C-Elysée. Peugeot 301 pleacă de la 10.900 de euro pe piaţa din România şi este oferit tot cu o versiune de bază care include un motor 1.2i de 72 CP. Singura diferenţă dintre cele două modele pare să fie denumirea lor, există mai multe diferenţe între Citroen C-Elysée şi
Nivelul de echipare standard include ABS, ESP, controlul tracţiunii, AFU, frâne pe disc ventilate pentru puntea faţă, garanţie doi ani, geamuri electrice faţă, computer de bord, închidere centralizată cu telecomandă, servodirecţie, airbag-uri frontale şi laterale. La fel ca în cazul lui C-Elysée, sistemul de climatizare nu este oferit în standard. La fel ca modelul oferit de Citroen, senzorii de parcare se află în lista de dotări opţionale pe nivelul de echipare Allure.
Noul Peugeot 301 este un model global, menit să cucerească clienţi noi pe pieţele din Europa Centrală şi Orientală, Rusia, Ucraina, Grecia, nordul Africii, Orientul Mijlociu şi America Latină. La fel cum este cazul lui Citroen C-Elysée, Peugeot 301 are o lungime de 4.44 metri şi un ampatament de 2.65 metri.
NOUL Peugeot 301 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
0-100 km/h (sec.) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Peugeot 301 1.2VTi Access |
72 | 5.3 | 14.2 | 10.900 |
Citroen C-Elysée 1.2i Attraction |
72 | 5.3 | 14.2 | 10.900 |
Skoda Octavia Tour 1.4 MPI |
80 | 6.4 | 14.3 | 11.918 |
Skoda Octavia 1.4 MPI Flash |
80 | 7.0 | 14.2 | 12.912 |
Ford Focus 1.6 Ti-VCT 85 CPTrend |
85 | 5.9 | 14.9 | 16.550 |
Fiat Linea 1.4 8v 77HP Active |
77 | 6.3 | 13.8 | 11.300 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Peugeot
O masina corecta ca pret insa care are hibe legate de ergonomie specifice frantuzoicelor, gen lipsa butoanelor pe volan in conditiile in care concurenta directa (Aveo si Rio) sunt dotate cu asa ceva. Oricum in tabel Octavia si Focus sunt introduse de pomana pentru ca fac parte din clasa compacta spre deosebire de 301 si fratele lui care sunt subcompacte sedan.