Preţuri Audi Q7 în România: cel mai mare SUV din Ingolstadt pleacă de la 65.500 de euro
Audi a dat publicităţii preţurile noii generaţii Q7. SUV-ul din Ingolstadt este disponibil alături de un diesel şi o unitate pe benzină, ambele foarte generoase în resurse şi cu valori record în segment când vine vorba despre eficienţă.
Prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, exact la începutul acestui an, noul Audi Q7 şi-a făcut debutul european abia luna trecută, la Geneva.
Audi Q7 ajunge la a doua generaţie: fotografii, informaţii şi date oficiale
Nu a durat însă prea mult până când germanii au anunţat şi preţurile oficiale ale SUV-ului premium pe piaţa din România.
Două versiuni de motorizare
Cel mai mare SUV creat la Ingolstadt pleacă de la 65.500 de euro la noi în ţară, un preţ care include TVA şi care se referă la versiunea entry-level 3.0 TDI de 272 de cai putere. Pentru cei care preferă benzina există şi opţiunea versiunii 3.0 TFSI, care livrează 333 de cai putere şi costă cu 2000 de euro mai mult.
Motorizare | Putere Cuplu motor |
Transmisie | Consum (l/100 km) |
Acceleraţie 0-100 km/h (secunde) |
VMax (km/h) |
Preţ (€ cu TVA) |
3.0 TDI | 272 CP 600 Nm |
Automată Triptronic 8 trepte |
5.7 | 6.3 | 234 | 65.500 |
3.0 TFSI | 333 CP 440 Nm |
Automată Triptronic 8 trepte |
7.7 | 6.1 | 250 | 67.500 |
Ambele versiuni respectă normele de poluare Euro 6 şi sunt oferite în standard cu tracţiune integrală quattro şi cu o transmisie automată Triptronic cu opt rapoarte.
Echipare standard generoasă
Modelul german promite să ofere o echipare standard generoasă, mult mai bogată decât cea regăsită pe vechea generaţie. Ea va include: senzori de presiune în pneuri cu avertizare sonoră şi vizuală, faruri cu xenon, senzori de lumină şi ploaie, stopuri cu lumini LED, oglinzi electrice şi încălzite, scaune electrice, închidere centralizată, tapiţerie din piele, comenzi pe volan, climatizare pe două zone, pilot automat adaptiv, frână parcare electronică, airbaguri, sistem start-stop, funcţie de recuperare a energiei şi chiar sistemul multimedia cu ecran de 7 inch.
Cea de-a doua generaţie a modelului, dezvoltată pe o platformă complet nouă, este deja disponibilă pentru comenzi pe piaţa autohtonă, urmând ca primele exemplare livrate să ajungă undeva la mijlocul lunii iunie.
Audi Q7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi Q7 3.0 TDI quattro Triptronic |
272 | 5.7 | 6.3 | 65.501 |
BMW X5 xDrive30d Steptronic |
258 | 6.2 | 6.9 | 63.736 |
Mercedes ML 350 BlueTec 4Matic |
258 | 6.8 | 7.4 | 60.047 |
Volvo XC90 D5 225 CP auto Kinetic |
225 | 5.8 | 7.8 | 55.882 |
Porsche Cayenne 3.0 262 CP AT8 |
262 | 6.6 | 7.3 | 74.136 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
In mintea mea ingusta si limitata nu vad ce ofera o astfel de masina in afara de gadilarea orgoliului, megalomanie si opulenta. A..... ar mai fi .......ceva mai multa siguranta, confort, ambianta premium, reprize.....si totusi multa risipa de bani fara sens. Un vitara NOU banuiesc ca ar cam trebui sa ne multumeasca pe majoritatea ......e 15 800 euro cel mai ieftin Allgrip...si nu stiu de ce dar in situatii de aderenta slaba cred ca e superior Vitara ....OK veti spune..."Prietene incurci borcanele, clasele, merele cu perele"....... nu le incurc stiu ca sunt clase diferite, au targeturi diferite....ideea e alta de ce Q7? Sa mergi cu el pe autostrada? him.... Prin marile orase? Him.....La mall?.....him......A stiu.... vrem sa aratam ca am reusit in viata si avem cu ce....am inteles.... si avem si 2 perechi de oua in plus.....da, da.....