Preţuri Hyundai Grand Santa Fe în România: pornire de la 45.200 euro

Publicat luni, 26.05.2014 18:24 de Sebastian Toma

Importatorul Hyundai în România a dezvăluit preţurile versiunii cu ampatament mărit a lui Grand Santa Fe pe piaţa internă. SUV-ul de segment E pleacă de la 45.227 euro cu TVA inclus.

Hyundai Grand Santa Fe, cel mai mare model din oferta constructorului din Coreea de Sud disponibil în Europa, poate fi comandat şi în România începând de astăzi. Importatorul mărcii anunţă debutul modelului cu un stoc special de lansare, reprezentat de nivelul de echipare Luxury şi în compania configuraţiei cu şapte locuri, care pleacă de la 45.277 euro cu TVA inclus.

În raport cu Santa Fe-ul standard, modelul este cu 10 milimetri mai înalt, cu cinci milimetri mai lat şi cu 225 de milimetri mai lung. Ampatamentul modelului a fost extins cu 100 de milimetri pentru a oferi mai mult spaţiu pentru ocupanţi, în special pentru cei care iau loc pe al treilea rând de scaune. În spatele acestui rând se află cel mai mare portbagaj din clasă, care are un volum de 607 litri.

Hyundai vrea să lanseze 20 de modele noi până în 2017

Coreenii de la Hyundai oferă o singură motorizare în compania lui Grand Santa Fe, anume un diesel de 2.2 litri "R" VGT, care livrează 197 CP şi 436 Nm. Puterea maximă este atinsă la 3.800 rpm, în timp ce momentul motor maxim vine între 1.800 şi 2.500 rpm. Resursele sunt exploatate de o transmisie automate cu şase trepte, care trimite puterea la roţi printr-un sistem de tracţiune integrală. În ciuda celor aproape cinci metri lungime, modelul are o masă de 1.991 kilograme şi anunţă un timp 0-100 km/h de 10.3 secunde, în timp ce consumul mediu declarat este de 7.6 litri la sută.

Hyundai şi Kia vor merge pe strategii diferite de design

Hyundai Grand Santa Fe are o lungime de 4.915 milimetri. Ca idee, este mai lung decât un Land Cruiser sau un Pathfinder, dar nu şi mai lung decât un Q7, care are 5.089 milimetri lungime.

Hyundai a vândut şase milioane de maşini de la debutul său pe piaţa din Europa

La fel ca la orice alt Hyundai oferit în prezent, Grand Santa Fe beneficiază de serviciul Five Year Triple Care al mărcii. Seria de lansare a lui Hyundai Grand Santa Fe vine în standard cu doătir precum şapte airbag-uri, ABS, EBD, TCS, ESP, Brake Assist, asistenţă la urcarea şi la coborârea pantelor, diferenţial central blocabil electronic, direcţie electrică cu trei moduri de conducere, climatizare automată cu reglare pe două zone, pornire şi acces fără cheie, pilot automat, sistem de navigaţie, unitate multimedia cu sistem Bluetooth, cameră video pentru marşarier, plafon panoramic, senzori de parcare şi altele. Printre dotările speciale ale acestui model enumerăm sistemul de ventilaţie dedicat ocupanţilor celui de-al doilea rând de scaune, precum şi climatizarea independentă oferită pasagerilor care stau pe al treilea rând de scaune.

Hyundai Grand Santa Fe vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE (CP)
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai Grand Santa Fe
2.2 CRDi 197 CP AT 4WD
197 7.6 10.3 45.277
Nissan Pathfinder
2.5 dCi 190 CP LE auto 7 locuri
190 9.0 10.7 49.290
Toyota Land Cruiser
3.0 Executive auto 7 locuri
190 8.1 11.7 57.864
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Hyundai

  • Scorpionul.negru, luni, 26.05.2014 19:07

    Un SUV decent si cu un pret corect. Noul Santa Fe a cam luat fata la Touareg.

  • 1., luni, 26.05.2014 22:27

    Da...or să rupă piața cu t.a.b.-ul asta.

  • unckle, marţi, 27.05.2014 00:07

    un suv ... da parca in lumea asta, ca sa faci o masina, iti trebuie si ceva in spate ... o istorie din care sa inveti diverse lucruri ...cum ar fi, la koreeni, cum sa nu faca masini mari care sa se comporte pe sosea cum se comporta masinile lor...

  • rov, marţi, 27.05.2014 00:53

    Concurenta directa...interesant parca-i articol din suplimentul revistei Femeia...

  • Andrei, marţi, 27.05.2014 10:42

    mie mi se pare a fi furat putin din designul R klasse...urat,nu as da bani pe o masina ca aceasta,mai bun e Duster de 10 ori si nu e luat designul de pe la altii asa cum fac cei de la Hyundai

  • eee, marţi, 27.05.2014 10:48

    Am fost in el la un salon auto anul asta, varianta normala, nu asta lunga. Este impresionant. Din momentul in care m-am urcat in el m-am simtit ministru.

  • Andy, marţi, 27.05.2014 14:22

    @Andrei La ce e mai bun Dusterul de 10 ori? E adevarat ca in teren accidentat e mai bun insa in rest e mai slab de 100 de ori. Nu are nici caroseria galvanizata macar :-) ca sa nu mai zic de dotari ca acum 15-20 de ani si finisari asisderea.

  • zarnesteanu, marţi, 27.05.2014 20:13

    @Andrei, R Class e mai lung, mai jos, mai greu si mai rapid. Cred ca stiu ce vrei sa zici, dar diferentele sunt totusi mari.

  • rov, marţi, 27.05.2014 20:58

    @eee ''ministru'' e termen peiorativ sau esti pe ''jargon''? ca la 50.000 euro...

  • dan, miercuri, 28.05.2014 00:28

    ......trompeta...am avut marca hyundai si la un an am scapat de ea...

  • mog, miercuri, 28.05.2014 10:59

    mergeti sa`l vedeti/conduceti eventual. personal, dupa ce l`am vazut in showroom, mi se pare mult peste ce inseamna alte hyundai, mai ales la interior 45k eur suna mult, asa e. dar ai si multa masina la banii astia.

  • Andy, miercuri, 28.05.2014 15:15

    In general Hyundai nu mai e ce era acum 9-10 ani si nu trebuie sa te urici intr-un Santa Fe. E suficient intr-un i30 sau i40...Bravo lor as zice, macar oamenii sunt pragmatici si nu au o bulibaseala in cap gen Fiat sau PSA (Hyundai-Kia e de altfel pe locul 5 mondial ca vanzari in clasamentul grupurilor auto)

  • Andrei, miercuri, 28.05.2014 18:01

    @ Andy, zarnesteanu in primul rand Andy pentru un pret de pornire de peste 40000 de mii de euro cumparati tu un Hyundai,eu nu asa nici 10 centi din cei 40000 pe un Hyundai, Duster la ce e mai bun,e ieftin si e masina romaneasca, imi iau cu 15 mii un Duster nou si am 25 de mii in cont,decat sa risipesc 40 de miare pe asa ceva. R klasse e o masina adevarata, e mare si bun pentru o familie care calatoreste in concedii cu masina...eu nu m-am referit la cat de lung e unu fata de celalalt....la cum e desenata masina asta, e inspirata din R klasse...koreenii fura de la altii in loc sa faca ceva si singuri, japonezii cum de pot, ei numai sa fure de la altii, si sa faca mai ieftin si de o calitate inferioara, macar sa faca ceva mai urat dar sa faca fara sa ii fure pe altii... O zi buna! Cei care simpatizeaza Hyundai sper sa nu se supere e doar punctul meu de vedere, fiecare are dreptul la o opinie.

  • Andy, joi, 29.05.2014 23:22

    @Andrei ia-ti tu de 15.000 un Duster si ramai cu 25.000. Mi se pare penibil argumentul tau. Asa pastrand proportiile, poate unul da 45.000 pe un Grand Santa Fe si ramane cu 80.000 in cont, de asta ce zici? Plus ca si japonezii au furat cu duiumul in anii 50-70 de la americani si de la europeni? Ca fiabilitate si calitate (sunt doua concepte diferite desi unii nu prea stiu) coreenii sunt acum aproape la acelasi nivel cu japonezii. Adica fiabilitate mai buna decat masiniele europene insa calitate mai slaba (materiale etc). Ma refer la masini de volum nu low-costuri gen Dacia.

  • Andrei, vineri, 30.05.2014 00:20

    @ Andy la comentariul tau de mai sus eu ti-am dat primul vot negativ...nu compari japonezii cu coreenii,cat despre furat de la altii...eu zic ca americanii fura tehnologie de peste tot, ce a fost mai bun in materie de inteligenta umana a ajuns in SUA...datorita tehnologiei americane a ridicat capul Koreea de sud,chiar daca si ei au meritul lor. Daca nu era SUA sa lupte pentru democratia Sud Koreenilor si acum mancau orez cu portia,cum fac fratii lor de la nord. Japonia e cam cea mai data naibii tara, au altfel de concept al gandirii, ca sa fac o comparatie poate bizara....cand Sony facea electronice,Samsung abia scotea capul la suprafata.

  • Andy, vineri, 30.05.2014 12:28

    E adevarat, insa gandeste-te cat timp Japonia a fost o tara feudala...Cand Oldsmobile, Peugeot sau Benz faceau masini, japonezii mancau orez si stateau in case de lemn si hartie. In orice industrie conteaza cum te adaptezi la piata. In domeniul foto de exemplu japonezii sunt peste tot, desi in anii inaintea celui de-al doilea razboi mondial nu insemnau nimic in domeniul respectiv. Coreeni au preluat reteta si s-au adaptat mai bine la globalizare in cazul unor anumite electronice de exemplu. Vezi Samsung sau LG versus Sony si pleiada de firme electronice japoneze atat de celebre in anii 70, 80, 90. Urmeaza chinezii (asta daca sunt lasati de americani sa continue reteta, ca spre deosebire de japonezi si coreeni, chinezi nu-s aliatii americanilor)

  • Andrei, vineri, 30.05.2014 14:21

    @ Andy sa-ti zic ceva sincer, pentru mine Japonia o sa fie intotdeauna in fata Koreenilor si Chinezilor...indiferent cat de mult incearca sa fure ochii populatiei mondiale cei din urma. E doar punctul meu de vedere...cei care si-ar cumpara un Samsung ori LG in locul unui Sony,Panasonic,Sharp nu ii condamn...chinezii sa faca pentru ei acolo ca si asa is "putini" tare...de asta prin toate marile metropole ale lumii sunt cartiere chinezesti...

  • Rival, vineri, 30.05.2014 17:01

    De Lincoln MKT cu pretul de pornire la 43 de mii ce parere aveti,e Lincoln totusi...dai peste 40 de mii pe un Hyundai si chiar daca ai pe el atat de multe cum ziceti unii,in final tot o porcarie de Hyundai conduci.