Preţuri Mercedes-Benz CLA: berlina compactă germană pleacă de la 30.008 euro

Publicat miercuri, 13.02.2013 12:01 de Sebastian Toma

Mercedes-Benz CLA, cea mai ieftină berlină din gama constructorului german şi fratele mai mic al lui CLS, are un preţ de pornire de 30.008 euro cu TVA inclus pe piaţa din România.

Mercedes-Benz CLA, fratele mai mic al lui CLS, pleacă de la 30.008 euro pe piaţa din România. Preţul este valabil pentru versiunea de bază, CLA 180, echipată cu un motor 1.6 de 122 CP şi 200 Nm. Modelul german este oferit alături de încă două motorizări pe benzină şi de un propulsor diesel.

Versiunea diesel a lui CLA pleacă de la 39.060 euro cu TVA inclus şi dezvoltă 170 CP şi 350 Nm. Cea mai puternică versiune disponibilă în gama CLA poartă indicativul 250, are un motor 2.0 turbo de 211 CP, accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.4 secunde şi are un preţ de pornire de 40.300 euro cu TVA inclus.

Versiunea de bază a lui CLA este echipată cu un motor alimentat cu benzină, care are o cilindree de 1.595 centimetri cubi, dezvoltă 122 CP la 5.000 rpm şi furnizează 200 Nm între 1.250 şi 4.000 rpm. Motorizarea este Euro 6, emite 126 de grame de CO2 pe kilometru şi este cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte, care angrenează roţile din faţă. Această versiune are un consum mediu declarat de 5.4 litri la sută şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.3 secunde. Viteza maximă a celei mai ieftine berline din gama Mercedes-Benz, care este şi cel mai ieftin coupe cu patru uşi din lume, este de 210 km/h.

Strict de dragul comparaţiei, fratele său mai mare, C-Klasse, pleacă de la 33.511 euro cu TVA inclus în compania unui motor 1.6 de 156 CP, care anunţă un consum mediu de 5.8 litri la sută şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.5 secunde. În mod paradoxal, CLA este mai lung decât C-Klasse (4.630 mm vs 4.591 mm), dar C-Klasse are un ampatament mai mare, de 2.760 milimetri şi un un portbagaj mai mare, de 475 litri, versus cei 2.699 milimetri şi 470 litri oferiţi de CLA.

Via JatoDynamics

  • Adrian, miercuri, 13.02.2013 13:33

    Un pret prea bun pt. un Mercedes atat de frumos. Eu nu as fi lasat masina sub 50 de mii de euro in locul lor. ps. Sunt sigur ca cei cu Mercedes-uri scumpe (CL,S,SLS etc.) nu le pica bine ca Mercedes are si masini destul de accesibile. Cand dai peste 100 de mii de euro pe o masina nu cred ca vrei ca marca masinii tale sa vanda si masini accesibile publicului larg.

  • Andrei, miercuri, 13.02.2013 14:17

    Pentru Adrian,pretul este unul foarte bun, nu poti compara calitatea de 50 de mii de euro cu 30 de mii ,diferenta e enorma chiar daca e mercedes,de la motor,materiale pana performanta si garantie

  • johnjohn, miercuri, 13.02.2013 14:50

    Pana la urma e Mercedes... nu e asa de ieftin cum pare: dai 30.000 pe masina si inca 15.000 pe optionale.

  • solo, miercuri, 13.02.2013 15:22

    In Germania pleaca de la 28.976 euro, dar noi avem TVA de 24% ...nu de 19.

  • Eugenia, miercuri, 13.02.2013 19:55

    Foarte mare pretul pentrui un A class limuzina, este pozitionat sub C class dar nu si ca pret, se plateste designul nu platforma. Bmw seria 3 sau Lexus Is si mai raman si niste banuti de optionale si Casco!

  • BaditzaEx, miercuri, 13.02.2013 21:23

    1,6 si 122cp pt un automobile ce se doreste a se prezenta mai sportiv ?! =)) , inteleg ca tre sa faceti profit dar...chiar asa ?! va era greu sa puneti 156cp , iar la banii astia 30 absolut NIMENI n-o sa o ia fara a-si pune optionale pe ea ( care acelea costa triplu, vopseaua incepe de la un 600-700 eur pe putin ), inteleg ca este premium ...dar nah eu poate sunt mai scartos ... si as prefera un Laguna Coupe ( 180cp cu 2.0 diesel ) si toate optiunile la 30k

  • ChuckNorris, miercuri, 13.02.2013 21:58

    @badidza lasa-ne cu reno-u tau...reno laguna looks like shit...

  • ScorpyonVAG, miercuri, 13.02.2013 22:21

    Astia nu cunosc valoarea banului. Cum naiba sa dai 30.000euro pe un motor 1.6 de 122cp, fie el si Mercedes, care este in varianta cheala. ??? In 30.000euro iti iei masina....

  • zarnesteanu, joi, 14.02.2013 04:14

    Cu A Class si CLA Mercedes are doua produse noi pe niste segmente pe care nu prea conta. De fapt CLA in sine e un produs nou, deci nu au decat de castigat pana isi revine si concurenta. Oferta mi se pare foarte echilibrata. Un Merdedes n-a fost niciodata o masina ieftina si asta e unul din atuurile pe care le are clientul la cumparare. Ca orice alt produs din clasa premium de altfel. Deci zvonurile s-au confirmat. Era estimat ca va costa cam 5000 $ mai putin decat un C Class. Pentru cine are bani in zona asta (30-35K) are deja de unde sa aleaga. Mafalda, vezi ca iubitul tau legsus 250 HS a fost scos prematur din fabricatie inca de anul trecut din cauza ... vanzarilor rusinos de slabe. Anul trecut in primele 6 luni au vandut 211 bucati iar in luna iunie doar 4. A fost un fiasco bagat discret sub pres de mama taiota. Mai da-ti si tie cate o pauza de ierburi si ia o gura de realitate ca prinde bine. Bafta Maxima Benz :)

  • fry, joi, 14.02.2013 13:43

    nu prea ma leg de pretul masinii, in rest e cool,eu zic ca varianta 1.6 si 122cp ajung mai fratilor pe drumurile noastre,si e bun si la buzunarul romanasului (consum bun,taxe,asigurari) parerea mea e ok.

  • copac, joi, 14.02.2013 20:57

    Bre zarnesteanu.Nu te-ai schimbat de loc .Ultima data cand am mai comentat pe acest blog aparea aceleasi comentarii esuate de realitate.Asta in 2011.Interesant este ca ti-ai facut cont.Bravo,si eu mi-am facut insa temporar. Nu stiu cu cine te certai tu si nu il cunosc nici pe baiatul @mafalda ''inca'' dar pot sa iti raspund eu la intrebare. Cumva zici de Lexus HS ala de a primit un facelift anul acesta? Ahahaha ce dragut bre zarnesteanu mai esti.Ar trebui sa te angajezi la circ caci am rade pe cinste.Chiar ai un talent aparte sa fi circar. Poftim bre :http://lexus.jp/models/hs/index.html

  • S, vineri, 15.02.2013 11:52

    Skorpion,ce intelegi tu prin varianta cheala la Mercedes Benz ? ce crezi ca-i logan care nici nu avea servo in anul 2012 !!! pana la noul model...cea mai titrata marca auto din Germania,intreaba orice neamt nativ ce masina si-ar dori,raspunsul va fi Mercedes sau Audi.

  • s DE LA SH IT, sâmbătă, 16.02.2013 00:23

    Mai nou Mercedes a devenit concurentul nr 1 al lui vw: masini cu tractiune fata, o putere penibila pt cat dai pe masina... Cred ca un Passat CC ofera un pachet mai bun decat acest CLA, la bani mai putini... Si nu cred ca poate zice cineva ca Passat CC e naspa.. Dar se vede incredibilele cunostinte auto ale unora! Halal sa pui botu' la un kkt cu stema :))

  • zarnesteanu, sâmbătă, 16.02.2013 16:51

    Mafalda zis copac, Oricate nick-uri si conturi ti-ai face, creierul care scrie textele e acelasi. Ti-am spus, da-ti o pauza si iesi la aer curat. In 2011 n-a fost ultima data cand ai postat. Ai facut-o si cu ceva timp in urma, dar probabil ai pierdut sirul nick-urilor cu care scrii. legsus de care vorbesti a iesit complet din fabricatie. Lansat in 2010, in 2012 au mai vandut 211 bucati. Pentru ca era o masina taiota foarte scumpa si oamenii pur si simplu n-au vrut-o. Ce e asa de greu de inteles? In 2013, i-au facut un facelift minor doar pentru piata interna, japoneza sa-si mai scoata din cheltuieli. Atat. In rest nu mai au obraz sa apara nicaieri in lume cu el, nici macar in US. legsus si taiota nu sunt la primul esec. Si altii au avut lufturile lor si n-a mai facut nimeni atat caz.

  • real value, duminică, 17.02.2013 12:40

    pai sa vedem: -coeficientul aero de 0.22 este o minciuna tipica mercedes, mai degraba este ceva apropiat de 0,28 0,27 -oricum zona mare de presiune frontala anuleaza avantajul coeficie tului -este o masina grea asdar si cu benzina turbo de 1,6 nu faci nici un scart de consum redus acel 5,4 l este o minciunica eventual cu vreo 2,5 sau 3l mai mult -mercedica se vrea confortabil dar nu stiu cum ar putea fi daca ma uit la testul autobild.de in spate de la 1.8 m stai uitandu- te la centura probabil dupa ce iesi din masina o sa te uiti silit in jos vreo luna :)) -loc de genunchi este doar ca sa ti se sudeze piciorele la orizontal intre rotula si coapsa :)) -2 ani garantie si peste 30 mii euroi plus fiabilitatea fail din ultimul timp a mercedes?- -de reviziile periodice nu mai pomenesc -in noul yaris stau mai bine in spate intr-o masina de clasa mini!!!!!! -am 5 ani garantie si revizii gratuite in yaris - mereu mercedes a facut profit urias pe spatele cui scoate banu -subiectiv spatele arata ca un fund de ratza -geamurile sunt atat de minuscule incat vizibilitatea e vai vai plus. a da senzatia de cusca -tetierele scaunelor is atat de stupide incat rapesc mult din unghiul vizual ca sa il parafrazez pe J Clarkson acest mercedes este: Epic!!!!!! EPIC FAIL!!!!!!