Prețuri oficiale pentru Polestar 2, primul model electric de volum al brandului deținut de Geely: de la 58.800 de euro pentru ediția de lansare
Primul model electric de volum al mărcii Polestar va putea fi achiziționat inițial pe 6 piețe europene. Marca a anunțat prețurile de achiziție pentru ediția de lansare, care oferă toate dotările disponibile în caietul tehnic al modelului.
Polestar, brandul deținut de chinezii de la Geely și conceput pentru a pune pe piață modele 100% electrice în paralel cu cele ale mărcii înrudite Volvo, a anunțat oficial prețurile oficiale de retail pentru primul său model de volum disponibil la vânzare în Europa.
Polestar 2, un fastback de dimensiuni compacte spre medii, va fi disponibil în primele 12 luni exclusiv într-o versiune foarte dotată care va putea fi achiziționată pe 6 piețe europene (Norvegia, Suedia, Germania, Marea Britanie, Olanda și Belgia). Prețul de achiziție din Germania va fi de 58.800 de euro.
În echiparea standard a versiunii inițiale pusă la vânzare, Polestar va oferi implicit două pachete bogate de dotări denumite Pilot Package și Plus Package. Primul conține o listă completă de elemente și sisteme de siguranță preluate de pe modele de generație nouă Volvo, iar al doilea se concentrează pe elemente de confort precum plafon panoramic, ștergătoare, volan și scaune față și spate încălzite, sistem de sunet Harman Kardon sau încărcare prin inducție pentru telefonul mobil.
Conform celor de la Polestar, versiunile de bază care vor intra în producție și vânzare ulterior primelor 12 luni de retail vor avea un preț de pornire de circa 40.000 de euro.
Prețuri Polestar 2 pe piețele pe care va fi disponibil modelul. Acestea includ TVA și un pachet de trei ani de revizii:
Norvegia | NOK 469,000 |
Suedia | SEK 659,000 |
Germania | EUR 58,800 |
Marea Britanie | GBP 49,900 |
Olanda | EUR 59,800 |
Belgia | EUR 59,800 |
Polestar 2 a fost prezentat oficial la începutul acestui an, modelul urmând să fie disponibil în puncte de vânzare dedicate Polestar care vor fi deschise în orașele mari din cele 6 piețe de desfacere până la finalul anului 2019. Conform companiei, Polestar va avea 50 de magazine la nivel mondial până la finalul anului 2020.
Polestar 2 este construit pe platforma CMA, pe care Volvo construiește noul XC40, și folosește câte un motor electric pe fiecare punte pentru a oferi tracțiune integrală. În total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 660 Nm. Polestar menționează de asemenea că modelul va avea nevoie de mai puțin de 5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, fără să ofere însă o valoare exactă. Bateria are o capacitate de 78 kWh, este formată din 27 de module, este poziționată sub podea și oferă o autonomie oficială de 500 de kilometri, conform standardului european WLTP.
O altă petardă electrică. Și chinezărie-n plus -- doar e fabricat la Luqiao. ...Hoo-halt-stopp cu pălmuțele-nsângerate băieți -- doar voiam să-l enervez un pic pe @Arogantul, care scria nu demult că *lumea* comentează doar la petarde și sub-variante de modele anoste... dar nu și la articole despre Volvăurile *lui*. :-) (n.b.: N-am mai scris și că-i prea greu, fiind oricum electric.) La modul f. serios deci, mașina e remarcabilă și, culmea, nu prea scumpă (cel puțin pt un Volvo electric 4WD full-option -- un S60 R-Line FWD de 250 CP costă tot cam atît.) ...Iar la 40K € pare chiar chilipir versiunea de bază. Ajungi să te-ntrebi din ce burtă au scos prețul (triplu) al hibridului-coupe Polestar-1. Și designul 2-ului are personalitate -- deși nu prea mă împac cu rezolvarea spatelui --, iar garda la sol este, spre deosebire de Tesle ori Taycanuri, mult mai *realistă*, demnă d-un Cross-Country. Concluzie: de-aș fi electrocutat la neuron ca alții, l-aș prefera clar unei Tesla Model 3. Nu doar eu poate, așa că d-aia (probabil) sino-scandinavii nu vor face față comenzilor.