Preţuri Opel Corsa în România: noua generaţie a modelului de clasă mică porneşte de la 10.850 euro

Publicat vineri, 12.12.2014 11:03 de Sebastian Toma

Importatorul mărcii Opel în România a anunţat preţul versiunii de bază în noua gamă Corsa. Modelul de clasă mică porneşte de la 10.850 euro cu TVA pentru versiunea cu trei uşi şi motor 1.2 benzină de 70 CP.

Opel a anunţat preţurile noii generaţii Corsa pe piaţa din România, modelul fiind disponibil pentru comandă. Cea mai ieftină versiune a modelului german pleacă de la 10.850 de euro cu TVA inclus, preţul fiind valabil pentru varianta 1.2 benzină de 70 CP în echiparea Selection şi cu o caroserie cu trei uşi.

Varianta cu cinci uşi a lui Corsa cu acelaşi motor şi aceeaşi echipare pleacă de la 11.150 de euro cu TVA inclus. Cea mai ieftină versiune diesel are un preţ de pornire de 13.950 de euro cu TVA inclus, valabilă motorizării 1.3 CDTI în varianta de 75 CP cu sistem Start-Stop. Lista completă de preţuri şi dotări opţionale va fi publicată ulterior.

TEST DRIVE Opel Corsa 1.0 Turbo 115 CP

Echiparea Selection, nivelul de bază în noua gamă Corsa, include ESP cu asistent pornire rampă, airbag-uri frontale, laterale şi cortină, geamuri electrice faţă, servodirecţie electric cu mod City, senzori presiune pneuri, închidere centralizată cu telecomandă şi oglinzi electrice. La fel ca până acum, Opel produce modelul Corsa în fabricile din Eisenach (Germania) şi Zaragoza (Spania). Noua generaţie a subcompactei germane a debutat public în urmă cu două luni, la Salonul Auto de la Paris.

Cele cinci generaţii ale lui Opel Corsa au între ele 32 de ani de istorie.

Noua generație a modelului Opel Corsa a primit deja 30.000 comenzi

Corsa are în spate o istorie de 32 de ani, timp în care au fost vândute aproape 12.4 milioane de unităţi ale primelor patru generaţii. În raport cu predecesorul, noua generaţie Corsa este oferită în compania mai multor dotări standard, a unei game de motorizări mai generoase şi poate fi comandat cu mai multe echipamente opţionale, printre care se numără şi blocurile optice Bi-Xenon.

Corsa a câştigat maşina Anului în România 2014

Anunţarea preţurilor noii generaţii Corsa coincide cu obţinerea titlului "Maşina anului 2015 în România", pe care modelul german l-a primit din partea APAR. Generaţia precedentă a lui Corsa a obţinut premiul cel mare din partea juriului APAR şi în 2007, când a debutat aceasta în România. Din cei 16 jurnalişti auto prezenţi în juriu, 10 i-au acordat lui Corsa punctajul maxim.

Opel Corsa vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Corsa
1.2 70 CP Selection
70 5.4 16 11.150
Dacia Sandero
1.2 16v Acces
75 5.9 14.5 7.190
Mazda2
1.5 SkyActiv-G 75
75 4.7 12.1 10.990
Mitsubishi Space Star
1.0 Mivec Inform A81
71 4.0 13.6 11.490
Toyota Yaris facelift 5 uşi
1.0 69CP Terra Start 5 uşi
69 4.3 15.3 13.044
Nissan Micra
1.2 Visia
80 5.0 13.7 11.750
Citroen C3 
1.0 VTi 68CP Attraction
68 4.3 14.2 11.980
Fiat Punto facelift
1.2 69 CP Pop
69 5.4 14.4 10.755
Ford Fiesta facelift
1.25 65Cp Trend
65 5.2 16.9 11.900
Peugeot 208
1.0 VTi 68CP Access
68 6.5 14 11.325
Renault Clio
1.2 16v Pro
75 5.5 15.4 10.250
Skoda Fabia (gen predecentă)
1.2 HTP 70CP Avantaj
70 5.5 14.9 9.259
Seat Ibiza facelift
1.2 70 CP Reference
70 5.4 13.9 10.905
Volkswagen Polo
1.0 75CP Trendline
75 5.1 14.3 13.058
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Opel

  • hazard, vineri, 12.12.2014 11:41

    oho ...pai eu cu sandelul meu 0.9tce sunt sprinten printre astia :)))...Vedeti ca la Peugeot 208 1.0 VTi 68CP Access are 14 secunde pana la 100kmh :P

  • prince petre vontherbourg, vineri, 12.12.2014 11:47

    ratusca cea urata nu-mi place mai frumoasa era cea precedenta!

  • Andi, vineri, 12.12.2014 12:34

    Incep tot mai mult sa am incredere in Mazda!... Cum sa ceri 11 mii si ceva de euro pe un 0-100 in 16 secunde?... Si defuctul meu Polo din '96 se descurca mai bine cu 60 de cai... Poate nu pleci prea des de pe loc cu dorinta de a ajunge la 100km/h dar "lenea" asta se simte in utilizarea cotidiana... Ma indoiesc ca ar fi un breaz la 0-50...

  • mishazaitev, vineri, 12.12.2014 13:11

    @Automarket Am auzit de curand la radio un interviu cu Dl. Dan Vardie care ne poveste despre faptul ca masina asta a primit titlul de masina aunului in Romania, voi stiti ceva?

  • mircea, vineri, 12.12.2014 13:25

    @mishazaitev Da, este corect, există un capitol în ştirea de mai sus în care vorbim despre asta. E pe scurt, însă, pentru că nu e un subiect reprezentativ pentru peisajul actual al presei şi al industriei auto din România.

  • LauCalin, vineri, 12.12.2014 14:09

    Parerea mea este ca a luat acest premiu pe merit. O masina fiabila, cu un bun raport calitate/pret comparativ cu multi concurenti. Ah, ca incep unii acum cu povesti cum ca Sandero sau Mazda... lasati-o balta.

  • roger, vineri, 12.12.2014 14:37

    Nu confundati merele cu perele. Am si eu un Stepway, dar nu trebuie sa neglijam ca Corsa are doar 70 cp si nu trebuie comparat cu 0.9 Tce de 90 cp. In schimb pretul e cam maricel, dar nu e masina low-cost. Depinde daca va avea acelasi succes ca modelul precedent.... In fond , o masina e o marfa care trebuie vanduta si totul depinde de piata.

  • mishazaitev, vineri, 12.12.2014 14:45

    @mirce Cu tot respectul, premiul masina anului in Romania "nu e un subiect reprezentativ pentru peisajul actual al presei şi al industriei auto din România"? Asta suna un pic a invidie. Nu mi-o luati in nume de rau, dar chiar nu va inteleg.

  • mircea, vineri, 12.12.2014 14:49

    @mishazaitev Noi - şi nu numai noi - am refuzat să participăm. Din diferite cauze care ţin tocmai de reprezentativitate. În rest, numai de bine. :)

  • LauCalin, vineri, 12.12.2014 15:09

    Pentru cei care nu stiu, acest premiu Masina Anului in Romania este o chestie foarte ciudata. Nu stiu daca mai este valabil, dar de exemplu imi amintesc ca in 2001 au fost doua organizatii care acordau separat acest premiu. Era UZEAR (Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania) si APAR (Asociatia producatorilor Auto din Romania). S-au dat astfel doua premii castigate de masini diferite: Volvo S60 si Ford Mondeo. A fost o chestie de rasul curcilor. Dar ca la noi, la nimeni. Si ulterior nu s-a mai acordat premiul in fiecare an. Imi amintesc insa ca in 2004 a castigat Mitsubishi Colt. Dar nu mai stiu cine a organizat concursul. Dar asa cum nu se poate face un salon auto serios in Romania (ce a fost in 2007 a fost prea frumos ca sa se faca la fel in continuare), nu se poate organiza nici un asemenea eveniment precum Masina Anului. Sunt tot felul de interese, idei preconcepute, falsitati, dezinteres si de nu, as spune si prostie. Deci desi pare greu de crezut Mircea Mester are dreptate ce spune.

  • unckle, vineri, 12.12.2014 17:52

    cand vezi ca juriul APAR acorda 15 puncte lui corsa si cate 1-2-3puncte pentru bmw, mb, vw etc ... iti cam pui semne de intrebare. 10 dintre cei 15 jurnalisti din juriu au acordat punctaj maxim chestiei asteia pe care opel o numeste Corsa ... ca masina nu este. Parerea mea este ca juriul nu a fost nici pe departe obiectiv ... o fi Corsa asta chintesenta automobilismului, dar este prea de tot acel punctaj.... prea miroase a schema platita @masina - prea mic, prea scump, prea ca la hoți

  • EfficientDynamics, vineri, 12.12.2014 21:49

    Mi-e greu sa cred ca bmw seria 2 active ,clasa C sau noul passat pot fi masini ale anului in Romania..totusi. (vb de masini noi nu sh) Pe principiul asta,ce e mai scump si mai premium ar castiga non stop..si ce rost ar mai avea astfel de concursuri. Nu cred ca e vb despre cea mai BUNA masina ci despre un "best buy" daca vrei..

  • LauCalin, vineri, 12.12.2014 22:45

    @unckle, asta spuneam si eu si ma bucur ca Automarket a evitat aceasta mocirla si nu s-a bagat in aceasta chestie... cred ca daca spun josnica nu as exagera. Nu contest ca Opel Corsa este un pas inainte fata de generatia precedenta si cu siguranta este o masina buna in esenta (asa cum a fost si fosta generatie). Am condus generatia precedenta 1.3 CDTI 90 CP si mi-a placut f mult masina (un echilibru bun in pretul de achizitie, dotari, spatiu, tinuta de drum si confort + fiabilitate ok). Se intampla in 2010 daca imi amintesc bine. Dar in cazul de fata diferenta de puncte fata de locul 2 este prea mare. Poate fi deja un semn de intrebare. Oricum sincer sa spun mie acest premiu mi se pare irelevant.

  • octav71, vineri, 12.12.2014 23:03

    Un pic ciudat! Nu este cea mai puternica. Nu are cel mai mic consum mixt. Nu este cea mai rapida. Nu are cel mai mic pret. Clar nu este cea mai frumoasa. C3, Clio, Yaris si Mazda 2 consider ca sunt peste Corsa ca design. Kia si Hyundai parca au si ei ceva reprezentanti prin acest segment. Dar iese masina anului 2015. Normal ar fi fost sa se aleaga masina anului 2014, pe baza unor studii de piata la capitolele: vanzari, rata de incidente, etc. Adica ceva bazat pe utilizarea automobilului, nu pe adunarea unor oameni (onorabili, poate!) la o bauta. In rest, noi sa fim sanatosi.

  • tyd, sâmbătă, 13.12.2014 10:52

    da-o incolo de masina anului in ro..piata ro conteaza cat negrul sub unghia mica de la un picior de sugar...masina in sine nu-mi spune nimic./ca si la ford esenta americana conteaza(se simte in constructie) ca-n rest ai multe variante mai bune

  • gponline, duminică, 14.12.2014 20:14

    Se vede clar o tendinta de a scumpi masinile in general, cu atat mai mult in clasa mica. La subiect: foarte scumpa pentru ce ofera (pentru puterea de cumparare din Romania).

  • Azazel, luni, 15.12.2014 11:12

    Daca puterea de cumparare in Romania este slaba asta nu inseamna ca este o masina scumpa. Pentru un neamt, francez sau englez nu e asa scumpa. Pe constructori, cand stabilesc pretul, ii doare undeva ca in Romania nu e putere de cumparare prea mare.

  • xxx, luni, 15.12.2014 11:56

    @Azazel mai pune minim 2500€ la pretul de vanzare din Romania ca sa stii pretul din Franta si Germania, ceea ce pentru ei este o vacanta