Preţuri Volkswagen Touareg facelift: versiunea restilizată a SUV-ului german pleacă de la 43.900 euro

Publicat vineri, 21.11.2014 17:20 de Sebastian Toma

Importatorul Volkswagen în România publicat lista de preţuri a lui Touareg facelift. Conform preţurilor de listă, cea mai ieftină versiune pleacă de la 43.900 de euro, preţ valabil pentru un Touareg 3.0 TDI de 204 CP.

Volkswagen Touareg facelift este disponibil pe piaţa din România, preţul de intrare în gamă fiind de 43.900 de euro. Pe lângă versiunea de 204 CP, motorul 3.0 V6 TDI din gamă este oferit şi într-o versiune de 262 CP care pleacă de la 49.100 de euro şi oferta este completată de un V8 TDI de 4.2 litri care pleacă de la 60.000 de euro şi de o versiune hibridă care pleacă de la 68.900 de euro.

Debutul lui Touareg facelift pe piaţa din România are loc la aproape şapte luni de la prezentarea de la Salonul Auto de la Beijing şi îi aduce SUV-ului german o serie de sisteme de siguranţă şi confort suplimentare, un design mai proaspăt şi motoare TDI V6 care respectă normele Euro 6.

Volkswagen introduce un motor diesel de 262 CP în gama Touareg facelift

Versiunea hibridă a lui Touareg are un motor V6 TSI de 333 CP, acompaniat de un motor electric de 52 CP. Împreună, cele două unităţi formează un sistem hibrid care livrează 380 CP şi 580 Nm, care anunţă un consum mixt de 8.2 litri la sută. În ciuda acestei valori reduse a consumului, Touareg Hybrid poate să ruleze în modul 100% electric cu o viteză de până la 50 km/h şi este capabil să tracteze o remorcă de până la 3.5 tone.

MOTOR ŞI VERSIUNE
PUTERE ŞI CUPLU PREŢ
(€ cu TVA)
3.0 TDI V6
204 CP
450 Nm
43.905
3.0 TDI V6
262 CP
580 Nm
49.128
3.0 TDI V6 Terrain Tech
262 CP
580 Nm
51.056
4.2 V8 TDI
340 CP
800 Nm
59.974 *
3.0 V6 TFSI Hybrid
333 CP
440 Nm
68.816

*Preţul afişat include acciza aferentă motorizărilor peste 3.000 centimetri cubi

Volkswagen Touareg facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Touareg
3.0 TDI V6
262 6.6 7.3 49.128
Jeep Grand Cherokee
3.0 TD Limited
250 7.5 8.2 54.000
Nissan Pathfinder
3.0 V6 dCi
230 9.3 8.9 54.680
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Volkswagen

  • joe.giorgica, vineri, 21.11.2014 20:21

    "jeep"- ul italian nu v-a sta niciodata nici macar in umbra unui tuareg "bine facut"..nici ca imagine, nici ca pret,,dar mai ales fiabilitate!, la preturi nesimtite s-ar bate si noul santa-fe,cu motor de 2.2 si cu pretz de 42 mii euro[!!!!!!}

  • KI, sâmbătă, 22.11.2014 09:57

    Ce cauta Jeep si Nissan in comparatia asta? Din punctul meu de vedere concurenta directa (lucru confirmat de testele comparative din revistele straine) este cu MB ML, BMW X5 si Audi Q7.

  • Cristi, sâmbătă, 22.11.2014 10:36

    Nu inteleg de ce se tot incapataneaza sa tina motorul de 3 litri si 204 cai cand ar putea foarte usor sa il inlocuiasca cu unul de 2 litri, cum este cel bi-TDI de pe noul Passat.

  • vianu, sâmbătă, 22.11.2014 10:47

    cauta pentru ca sunt din segmentul Premium Large SUV, pe langa ce ai enumerat tu.

  • Claudiu, sâmbătă, 22.11.2014 15:19

    O sa fie in oferta si motorul bi-turbo de 240cp din spusele unui consultant VW. Parerea personala ar fi ca daca tot ai bani de o masina de peste 44.000€ ai putea sa cumperi V6le de 262cp sau chiar V8ul de 4.2 si 340cp daca nu te "deranjeaza" acciza si impozitul mare.

  • Scrooge, sâmbătă, 22.11.2014 19:02

    "ce ma ?"......Pathfinder la 55.000 de cocos ??? uuu cred ca e bataie...da da stiu povestea cu offroader adevarat. @georgica....eu cred ca Jeepul actual ii cam sta in umbra, ok poate nu-l depaseste, au progresat destul de mult, iar daca ai sa citesti forumurile ai sa vezi ca nici Tuareg nu e un etalon al fiabilitatii. Iar daca ai sa configurezi un Touareg cu optionalele aferente unui Santa Fe (care da l-au cam exagerat la pret) de 42.000 ai sa vezi ca ajungi in jurlul lui 60.000 ceea ce inseamna ca 50% diferenta de pret

  • Adrian, sâmbătă, 22.11.2014 20:11

    Prefer oricand un Santa Fe decat roaba asta de masina...

  • Suleyman Cunoscatoru, duminică, 23.11.2014 10:54

    Noul 2.0bi-TDI, nu-l puteau pune acuma, in acest moment este doar un facelift, iar noul motor va fi pus doar pe viitoarea generatie, adica peste cel putin 2-3 ani. Este un lucru bun, deoarece il vor mai optimiza pana atunci, isi va dovedi fiabilitatea sau nu, si sper sa nu fie la fel de fiabil ca cel din 2006. Dc zic ca il vor pune ? Deoarece exista pe ML 2.1bluTec, pe X5 2.0d si probabil va fi si pe viitoarea generatie. Insa nu vor mai fi asa fiabile ca un V6 3.0 mai mult ca sigur, iar consumurile vor fi nesimtite, deoarece sunt foarte dopate si au de tras peste 2tone parca.

  • mm, luni, 24.11.2014 07:42

    De ce ti-ai lua una mai mare decat tiguanul? Raspuns - Am cu ce! Pe bune, daca gasiti un singur argument (exceptand cel de mai sus) care sa justifice existenta suvurilor mari in romanica as vrea sa-l stiu pentru a-mi largi cultura auto.

  • dan_grc, luni, 24.11.2014 14:25

    @mm Risc eu sa-ti răspund, ma voi referi în general, anume de ce își cumpara unii clasa E cand există C, sau de ce noul xc90 când există xc60 și tot așa, chiar poți sa spui ca functioneaza mereu motivul expus de tine?