Range Rover primeşte o versiune cu ampatament mărit la Salonul Auto din Los Angeles
Land Rover a dezvoltat o versiune cu ampatament mărit a lui Range Rover. Noua versiune de caroserie va fi prezentată în noiembrie la Salonul Auto din Los Angeles şi va intra în producţie în martie 2014.
Range Rover va fi oferit şi într-o versline cu ampatament mărit. Aceasta va fi prezentată la Salonul Auto din Los Angeles şi are o lungime de 5.2 metri. În comparaţie cu versiunea standard, pasagerii din spate primesc o creştere de 140 milimetri a spaţiului destinat picioarelor, iar bancheta din spate poate fi înclinată cu până la 17 grade, cu opt grade în plus faţă de versiunea standard.
Versiunea de caroserie cu ampatament mărit este disponibilă alături de nivelurile de echipare Vogue, Vogue SE, Autobiography şi Autobiography Black. Versiunea hibridă a lui Range Rover poate fi comandată şi ea în compania acestei caroserii. În standard, un Range Rover L va beneficia de două tipuri diferite de jante din aliaj cu diametrul de 21 inch, respectiv un model de jante din aliaj cu diametrul de 22 inch şi un design special. Locurile din spate sunt reglabile individual şi ocupanţii acestora au în faţă două ecrane LCD de 10.2 inch, alături de acces la un compartiment refrigerat. În plus, scaunele individuale din spate au funcţie de masaj, reglaj electric pe 18 direcţii şi inluminare ambientală cu LED-uri.
Interiorul lui Range Rover L va beneficia de atenţie suplimentară din partea artisanilor britanici, englezii promiţând cele mai bune materiale din vistieria lor, fiind rezultatul noii divizii "Engineered To Order". În plus, nivelul de echipare Autobiography Black va beneficia de un program de personalizare care va urmări şi cele mai exigente dorinţe ale clienţilor, urmând să asorteze cu atenţie interiorul cu elemente subtile de design exterior. Livrările noului model vor începe în luna martie a anului viitor.
Via LandRover
E un non-sens aici: tot teren cu ampatament marit inseamna anularea partiala a capacitatilor offroad ale masinii. E un Land Rover totusi, nu BMW X5 care stim ca nu a fost conceput din start pt offroad. Apoi e o contradictie prea mare intre luxul afisat in poza 10 si apa jegoasa din poza 18 ... e o combinatie greu de imaginat in lumea reala. Eu nu vad rostul unei astfel de versiuni. Care mai e atunci rolul lui XJ EWB? Greu de zis. Iar daca ne gandim ca Jaguar va lansa in scurt timp un SUV iar Land Rover versiuni cu ampatament marit care favorizeaza spatiul pe locurile din spate, peisajul devine foarte amestecat. Nu ma indoiesc ca vor gasi clienti pentru ele, dar sunt convins ca acei clienti vor cauta sa cumpere doar imagine pt propria persoana si nu masini specializate pe o anumita treaba. Imi pare rau ca recurg la amestecatura asta: sunt alte grupuri auto care nu au 2 marci separate cu filozofii atat de bine definite si produse atat de specializate si incearca sa compenseze fiind generalisti cu o singura marca, iar JLR au si isi bat joc de ele.