Renault Fluence facelift, în România de la 14.900 euro

Publicat luni, 14.01.2013 15:37 de Sebastian Toma

Renault a anunţat că versiunea cu facelift a lui Fluence este disponibilă pentru comandă în România. Modelul pleacă de la 14.900 euro cu TVA inclus.

Renault Fluence facelift este disponibil pentru comandă pe piaţa din România, preţul de pornire al versiunii de bază fiind de 14.900 euro cu TVA inclus. Versiunea de bază vine alături de nivelul de echipare Authentique şi de o motorizare de 1.6 litri şi 110 CP. Cea mai ieftină versiune diesel este reprezentată de un motor 1.5 dCi 90, care pleacă de la 16.050 euro cu TVA inclus în compania nivelului de echipare Authentique Eco2. Un diesel de 1.5 litri şi 110 Cp urcă preţul lui Fluence la 17.900 euro. Cea mai ieftină versiune cu transmisie automată vine cu motorul pe benzină de 1.6 litri şi 115 CP, motorizare de generaţie nouă cuplătă unei transmisii X-Tronic CVT, are un preţ de pornire de 18.600 euro cu TVA inclus.

Există şi o versiune diesel automată a lui Fluence facelift, aceasta beneficiind de transmisia EDC în compania unui dCi de 1.5 litri şi 110 CP, care are un preţ de pornire de 20.300 de uero cu TVA inclus. Motorizarea 1.6 dCi Energy este oferită şi în gama Fluence facelift, dar unitatea vine doar în compania unei manuale cu şase trepte. Cel mai ieftin Fluence facelift 1.6 dCi pleacă de la 21.000 de euro, existând două nivelul de echipare la acelaşi preţ – Dynamique Eco2 şi Privilege Eco2. Cele două niveluri de echipare vin în compania unei liste de dotări standard aproape identice, clienţii care aleg versiunea Privilege putând comanda câteva elemente opţionale în plus.

În raport cu versiunea precedentă, Fluence facelift poartă noua identitate stilistică a mărcii Renault, alături de alte actualizări semnificative, cum ar fi disponibilitatea sistemului R-Link, un nou sistem multimedia, un panou de bord cu afişaj digital şi o nouă tapiţerie. Noua identitate stilistică a mărcii Renault implică un set de blocuri optice noi, lumini de zi cu LED-uri, o nouă bară de protecţie spate, o grilă faţă cu o siglă Renault supradimensionată şi inserţii negre şi cromate pentru anumite elemente de caroserie. Posteriorul lui Fluence nu a fost schimbat la fel de dramatic, designerii considerând că nu sunt necesare atât de multe schimbări la acest nivel.

Renault Fluence facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Fluence facelift
1.6 16v Authentique
110 6.8 11.5 14.900
Citroen C-Elysee
1.6i 16v Seduction
115 6.4 9.4 12.990
Ford Focus
1.6 Ti-VCT 105 CP Trend
105 5.9 12.3 17.050
Opel Astra Sedan
1.4 100 CP Essentia
100 5.5 14.2 15.950
Skoda Rapid
1.2 TSI 105 CP Drive
105 5.4 10.3 14.651
Peugeot 301
1.6 VTi 115CP Active
115 6.5 9.4 13.000
Toyota Corolla
1.33L Dual VVT-i Terra
99 5.9 13.1 15.397
Volkswagen Jetta
1.2 TSI Trendline
105 5.7 10.9 16.704
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Renault

  • ', luni, 14.01.2013 16:11

    In sfarsit, i-au dres fata.

  • qwerty, luni, 14.01.2013 17:00

    14 900 pentru un megane 2 cu 2 facelifturi HAHAHA ce gluma ! si se mai mira de ce Hyundai si Kia ii fac praf la vanzari. Noroc cu Dacia si cu guvernul francez ca altfel falimentul ii paste

  • Adm, luni, 14.01.2013 18:17

    ....deci au revenit la kilometrajul digital :)

  • Eu2, luni, 14.01.2013 19:14

    Schimbatoru ala automat zici ca-i o umbrela bagata in cutia de viteza OMG!

  • cenzurat0005, luni, 14.01.2013 19:23

    la fel ca vw ,masinile reno incep sa aiva aceasi parte frontala

  • Andy, luni, 14.01.2013 19:40

    Elantra Highway AT e mult peste din toate punctele de vedere.

  • @Andy, luni, 14.01.2013 22:44

    te-ai uitat la 2 poze, una cu fluence alta cu elantra si ai dedus asta? sau cum? in general nu prea imi plac modelele renault insa cand vad astfel de comentarii romanesti.....................

  • Mihai, luni, 14.01.2013 22:51

    Arata mult mai omeneste (ma rog, arata mult mai a masina) decat Megane III.

  • sandman, marţi, 15.01.2013 08:52

    nu se mai vinde in germania dar hai sa il vindem la prostii din est...

  • not, marţi, 15.01.2013 12:51

    15.000 de euro pentru un cartof retezat pe roti ? ...wow ...cat prost gust si cata asimetrie .pot spune ca prefer un logan ?