Renault Scenic şi Grand Scenic au primit un nou facelift
Francezii de la Renault au aplicat un facelift în gama lor de monovolume compacte. Astfel, Scenic şi Grand Scenic au primit o restilizare şi un "frate" crossover, numit Scenic XMOD.
Renault va aduce la Geneva un facelift pentru modelele Scenic şi Grand Scenic, alături de crossoverul Scenic XMOD. Facelift-ul implică o nouă parte frontală, menită să se alinieze la noua identitate a mărcii franţuzeşti. În plus, monovolumul compact primeşte noua gamă de motorizări Energy ale constructorului francez, alături de tabletele R-Link şi sistemele audio de la Bose.
Crossoverul Scenic XMOD va fi dezvelit complet abia la Salonul Auto de la Geneva, modelul urmând să ocupe locul vechiului Scenic RX4. Francezii spun că această versiune va avea abilităţi off-road. Restilizarea aplicată gamei Scenic vizează partea frontală şi se distinge printr-o grilă faţă de dimensiuni mari, cu o siglă supradimensionată. Sigla este încastrată pe un suport negru, cu finisaj piano black, la fel ca în cazul noului Clio 4. Blocurile optice au fost şi ele adaptate şi prezintă linii mai bine definite, toate pe un fundal negru. Poziţia proiectoarelor şi a luminilor de zi, precum şi forma barei de protecţie faţă au rămas aproape neschimbate faţă de facelift-ul aplicat odată cu generaţia 2012 a lui Scenic. Spre deosebire de vechiul RX4, noul Scenic XMOD nu va avea un sistem de tracţiune integrală, ci un sistem mai avansat de control al tracţiunii, care promite să emuleze această funcţie.
Interiorul lui Scenic facelift prezintă acum un bord cu o zonă dedicată sistemului multimedia, unde va putea fi montată tableta R-Link. Chiar şi fără această tabletă, sistemul de navigaţie de la bord este înconjurat de forme speciale şi prezintă un joystick de comandă amplasat la îndemâna şoferului. În funcţie de versiunea de echipare aleasă, Scenic, Grand Scenic şi Scenic XMOD prezintă un sistem audio Bose.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Renault
Practice pentru familiile cu mai multi copii insa se incapataneaza sa pastreze o ergonomie deficitara: CC-ul si limitatorul de viteza raman in afara volanului (mentalitatea franceza: mai bine faci un lucru mai complicat si mai greu de utilizat daca e mai ieftin cand il produc). Per total tinand cont ca sunt construite pe niste platforme vechi iar materialele bordului nu erau grozave nici initial nu stiu cat va conta spatiul si economia de carburant a noilor motoare sau boxele Bose.