Skoda Superb facelift - restilizare semnificativă pentru modelul de segment D al cehilor

Publicat miercuri, 03.04.2013 13:09 de Sebastian Toma

Skoda a aplicat un facelift în gama Superb, modificând atât versiunile berlină, cât şi break ale modelului de segment D din Mlada Boleslav.

Skoda Superb a primit un facelift, modelul ceh de segment D fiind actualizat atât la nivelul posteriorului, cât şi la nivelul părţii frontale. Versiunea restilizată a lui Superb va fi prezentată la Salonul Auto de la Shanghai. Avem un set de blocuri optice redesenate, o bară faţă cu forme noi, capota are un profil mai pronunţat, iar proiectoarele de ceaţă au şi ele o formă nou. Posteriorul este cel mai schimbat element la Superb facelift, versiunea berlină devenind mai atrăgătoare graţie noilor stopuri aduse de această restilizare.

Interiorul lui Superb va fi disponibil alături de culori şi materiale noi, nouă combinaţii fiind oferite în total. Şoferii vor putea alege între volane cu trei sau cu patru spiţe, iar nivelul de echipare de top, L&K, va fi oferit într-o combinaţie de maro cu nuanţa fildeşului, penru un plus de eleganţă. În materie de dotări, scaunul pasagerului din dreapta va fi oferit şi cu un sistem de reglare electronică ale căror comenzi vor fi amplasate în spate, ceea ce îi va permite pasagerului din spate să-şi facă mai mult loc. Versiunea berlină are un portbagaj de 595 litri, pe când Combi-ul are un portbagaj de 633 de litri, ambele având cele mai spaţioase portbagaje din segment. Cu bancheta din spate rabatată, portbagajul lui Superb berlină ajunge să aibă 1.700 de litri, pe când portbagajul lui Superb Combi ajunge la 1.865 litri.

Skoda a păstrat elementele speciale ale lui Superb, cum ar fi umbrela ascunsă în portieră sau hayon-ul TwinDoor al lui Superb berlină. De data aceasta, şoferul va avea la dispoziţie două butoane diferite pentru comandarea funcţiei de deschidere a hayon-ului. Superb facelift primeşte şi un sistem de asistenţă la parcare, motorizări mai eficiente şi altele. În unele cazuri, unităţile sunt cu 19% mai economice decât predecesoarele lor.

Toate motorizările diesel ale lui Superb facelift primesc în standard un sistem Start-Stop şi un sistem de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare. Motorul 1.4 TSI de 92 kW va beneficia şi el de această dotare în standard. Versiunea GreeLine a lui Superb facelift va avea un consum mediu de numai 4.2 litri la sutp şi va avea emisii de CO2 de 109 grame pe kilometru. Diesel-ul de 2.0 litri şi 140 CP va avea o transmisie manuală pentru versiunea 4x4, în timp ce diesel-ul de 170 CP şi 2.0 ltri va fi oferit cu un DSG cu şase trepte.

Via Skoda

  • kg, miercuri, 03.04.2013 14:03

    Nu-i rea deloc chiar arata foarte bine cu acea grila .

  • ScorpyonVAG, miercuri, 03.04.2013 14:33

    Arata ok, insa nu gasesc si ei niste motorizari noi ? Tot 2.0TDI de 140 si 170cp ?

  • gogu, miercuri, 03.04.2013 15:06

    spatele sedanului mi se pare cel mai reusit

  • CatalinX, miercuri, 03.04.2013 15:22

    nu stiu de ce insa modelul pre facelift mi se pare mai elagant........

  • take, miercuri, 03.04.2013 16:31

    nu pot sa zic decat ca skoda in general, si in particular skoda superb si fabia, nu a avut niciodata un design deosebit...se vede ca e o marca subsidiara. Grupul VW nu vrea sa-si dea interesul maxim. Ca si in cazul dacia-renault, in partea de design lipseste creativitatea. Singura skoda care arata bine la acea vreme a fost octavia 2 prefacelist, modelul din 2004-2008.

  • Alin D., miercuri, 03.04.2013 18:36

    Ati vazut la modelul pre facelift ce gurade incarcare mica are portbagajul? abea intrea o valiza pe acolo...degeaba e mare daca nu e si functional (portbagajul).

  • ,., miercuri, 03.04.2013 19:17

    ca si posesor de actualul model skoda superb asteptam cu entuziasm modelul nou... Arata groaznic ! parca ar fi fost desenata de "bunii nostri prieteni" chinezi ! un total esec din pct de vedere al design-ului raportandu-ne la actualul model

  • xxx, miercuri, 03.04.2013 19:34

    Arata mai bine decat faceliftul nefericit pe care l-a avut, dar nu ma da pe spate => este parerea mea personala depinde de ce ii place fiecaruia De doua ori am fost ca pasager in Superb odata in Taxi la Paris sunt multe Superb ca taxi acolo si cu a vecinului meu un drum de vreo 400km => nimic de reprosat te simti foarte bine, dar tot nu inteleg pentru ce segment de clienti este facuta

  • bvean, miercuri, 03.04.2013 19:40

    @AlinD - cate Skoda Superb ai vazut in viata ta? sau urmaresti doar desene animate? Haionul se deschide in 2 trepte :)

  • @,., miercuri, 03.04.2013 22:06

    Si care sunt marile diferente fata de varianta pre-facelift la partea frontala?:) . Inseamna ca si tu ai o masina desenata tot de chinezi, dar mai degraba nu ai.

  • ,., miercuri, 03.04.2013 22:50

    @@,. tu ori ai probleme cu ochii, ori esti frustrat ca eu am masina si tu nu ;)

  • adi, miercuri, 03.04.2013 22:51

    au reparat oarecum spatele da au distrus fata.

  • LUCCI, miercuri, 03.04.2013 23:20

    Aaaaaaaaa dat Dumnezeu de i-au modificat panarama aia de spate!!!In sfarsit!

  • razvan, joi, 04.04.2013 00:00

    Masina mare cu roti mici . Arata caraghios .