Volkswagen deschide balul: conceptul ID Crozz II a debutat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt
Volkswagen a prezentat conceptul ID Crozz II, o versiune cu trăsături apropiate de viitorul model de serie. SUV-ul constructorului german este propulsat de două motoare electrice și promite o autonomie de 500 de kilometri în ciclul NEDC.
Așa cum ne-am obișnuit, Volkswagen a organizat o conferință de presă înaintea deschiderii oficiale a Salonului Auto de la Frankfurt. În această seară, constuctorul german a prezentat în fața jurnaliștilor noul concept ID Crozz II.
Prima variantă a SUV-ului ID Crozz a putut fi admirată în cadrul Salonului Auto de la Shanghai, eveniment care s-a desfășurat în primăvara acestui an. Noul ID Crozz II reprezintă o versiune îmbunătățită și cu trăsături apropiate de viitoarea variantă de producție. Lansarea acesteia din urmă este programată pentru anul 2020.
Volkswagen ID Crozz II - Date esențiale
● Cele două motoare sunt ținute în viață de un set de baterii de 83 kWh. Autonomia în ciclul NEDC este de 500 de kilometri, iar viteza maximă se oprește la 180 km/h.
● Volkswagen ID Crozz II are o lungime de 4625 de mm și un ampatament de 2773 de mm. Volumul portbagajul este de 515 litri.
● În centrul planșei de bord, ID Crozz II integrează o tabletă de 10.2 inch prin intermediul căreia pasagerii vor comunica cu sistemul de infotainment. Instrumentele de bord au fost înlocuite cu un ecran de 5.8 inch, iar pe panourile ușilor găsim o serie de butoane cu comenzi tactile.
● Informațiile esențiale sunt proiectate în fața șoferului prin intermediul unui head-up display cu realitatea augmentată.
● Volkswagen ID Crozz II dispune și de un sistem de rulare autonomă. ID Pilot este numele său și poate fi activat fie prin comenzi vocale, fie prin apăsarea logo-ului Volkswagen de pe volan. ID Pilot se dezactivează prin comenzi vocale, prin atingerea logo-ului de pe volan sau prin apăsarea pedalelor.
● Volkswagen ID Crozz II integrează două motoare electrice, câte unul pentru fiecare punte. Un propulsor electric de 102 cai putere a fost montat pe puntea față, în timp ce pe puntea spate se află un motor electric de 204 cai. Puterea totală a sistemului de propulsie este de 306 cai.
● Cele două motoare sunt ținute în viață de un set de baterii de 83 kWh. Autonomia în ciclul NEDC este de 500 de kilometri, iar viteza maximă se oprește la 180 km/h.
CONCEPTUL arata foarte bine. El reprezinta unul dintre raspunsurile europenilor la provocarea lansata de TESLA. Asteptam cu mult interes si alte modele europene, DE SERIE, cat mai curand, cu autonomie de peste 500-600 km, la preturi rezonabile.....