
Atletic
Automarket a testat la Munchen declinarea sportivă a lui Audi A7. Noul Audi S7 vine cu un motor twin-turbo de 420 de cai şi îşi face loc în segment prin performanţe, consum şi calitate.
-
Adi, joi, 26.04.2012 15:12volan
masina este fantastica...nu mi-o voi permite vreodata, asa ca nu-mi ramane decat s-o admir intoata splendoarea ei :) Legat de volan, ce spune colegul CGC, eu sunt de parere ca cercul este adevarata incadratura pentru un S/RS. De la S2/RS2 incoace toate au avut parte de cerc, nu de trapez. trapezul a fost introdus cred ca in 2005 si era pe modele non RS (cred ca doar pe cateva S-uri) . Sincer m-as bucura ca toate modelele Audi sa aiba parte de cerc. Desi eu am trapez in volan...tare mult mi-ar placea un volan cu cerc, asa cum am avut pe S3 :)
-
mircea, joi, 26.04.2012 15:12@C-G-C
Nu, va trebui să prind un designer interior la unul dintre evenimentele viitoare. Revin cu informaţia după ce o voi avea.
-
Domnul X, joi, 26.04.2012 16:01
Mircea Meşter, vreau sa joc si eu rolul jurnalistului si sa te intreb ceva. Daca ai avea 87.260 euro ( atat cat costa modelul testat de dvs) ti-ai cumpara acest Audi S7 sau alta varianta?
-
edi80, joi, 26.04.2012 16:07waw
Masina e superba! un lucuru nu imi place:are spatele ca fundul une femei grase careia i s-au lasat pantalonii in jos can sta pe vine si se vede jumate de ....asta e parerea mea in rest arataa f bine! mi-a placut remarca lu nea miercea "Feeling sport diluat"..pai cum se poate asa ceva ca doar este un audi si nu orice audi un S cu 420 de cai putere si motor de 4.0 benzina care sincer cred ca in bucuresti se duce in 20 lejer..sa nu mai vorbim de taxe..in rest e superb!
-
mircea, joi, 26.04.2012 16:09@Domnul X
Foarte bună întrebarea. Îţi răspund cu o mică poveste. La un moment dat, în corpul textului, acolo unde apare zona "Cui se adresează?" ar fi trebuit să apară şi o zonă cu "Mi-aş cumpăra-o?" în care ar fi apărut opinia celui care a testat maşina. Ei bine, problema e că redacţia Automarket nu e formată din tipi de diferite vârste şi profesii. Altfel spus, e foarte probabil ca maşinile care nu mă atrag pe mine să fie unele foarte bune şi excepţionale petru clienţii pentru care au fost făcute. Pe scurt, o astfel de rubrică e irelevantă. Pentru că nu contează dacă mi-aş cumpăra-o sau nu eu, contează dacă şi-o cumpără sau nu cei cărora maşina li se adresează :) Tot ce pot eu să fac e să relatez cum se comportă şi ce face realizâdn o un echilibru între opinii şi date. Deci mă întrebi dacă mi-aş lua-o? Nu, nu mă atrage pe mine. Dar nu mi-aş lua niciunul dintre modelele din segmentul ăsta. :)
-
dumy78, joi, 26.04.2012 16:36frumoasa dar ......
O masina frumoasa si impunatoare, dar nu va egala niciodata supletea, eleganta si charisma CLS-ului
-
AndreiRN, joi, 26.04.2012 18:21Garantia
Si cat e garantia trenului de rulare? 7 sau 10 ani?
-
Excomunicatorul, joi, 26.04.2012 18:56:)
La un pret pe masura primesti o masina intr-adevar exceptionala.
-
unckle, joi, 26.04.2012 22:50
in general microfoanele nu emit sunete ... in rest este ok :) ... tot CLS este primul, chiar daca Audi s-au straduit sa ofere "cifre".
-
chuck norris, duminică, 03.06.2012 16:06@edi80
daca asta are spatele asa reno laguna cum il are? ca un logan tunat?
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 12 iunieAmenințare directăRecent, BYD, cel mai important producător de vehicule electrice la ora actuală a intrat oficial în România. Iată că, la puțin timp după acest eveniment, producătorul chinez a lansat deja oficial primul model la noi în țară. Este vorba despre Dolphin Surf, cel mai mic și accesibil model din gamă, care reprezintă un atac direct la Dacia Spring. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 26 maiNouveau QuatrelleAnul trecut, legendarul Quatrelle a reînviat sub forma unui model pur electric. Noi l-am condus în cadrul testelor internaționale din Portugalia, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 23 maiFamilia extinsăMazda CX-80 a aterizat din nou la noi în redacție, doar că de data asta cu o motorizare foarte atractivă și interesantă. Mă refer aici la E-SKYACTIV D, care vine la pachet cu un motor diesel cu 6 cilindri, în linie, de 3.3 litri. Asta este pentru cei care susțin că zilele motorului diesel sunt numărate. Citeste tot
Un review foarte bun, cu multe opinii personale pertinente. Nu mai sunt lucruri de adaugat. P.S.:@Mircea, ai aflat care este motivul pt care cei de la Audi au revenit la volanul cu sigla incadrata intr-un cerc si nu intr-un trapez? Personal mi se pare o alegere total neinspirata.