Seringa
Vine o vreme în care BMW M3 creşte în dimensiuni ca-n basme, iar cei care îşi doresc o maşină sportivă cu adevărat compactă şi cu tracţiune spate trebuie să se reorienteze. Nu prea departe, însă: noul Seria 2 Coupe în versunea sa M235i este un substitut perfect.
-
Cornel Patrascu, luni, 11.08.2014 18:02
N-am mai citit de ceva vreme un review atat de suculent. Deci se poate si la noi! Felicitari.
-
dan_grc, luni, 11.08.2014 19:06
Seria 2 este deja un real succes in SUA, despre aspectele negative privind preturile din curtea Bmw s-a scris mult, dar clientii nu vor sa asculte, pur si simplu le cumpara. Acest model nu are concurenta in momentul de fata, in configuratia in care se gaseste, isi va pastra pretul ridicat si la mana a doua, la fel ca varianta hatchback, M135i, cu diferenta ca arata mult mai bine la exterior, va fi ultimul coupe compact cu tractiune spate, culminand cu varianta de top M2 care nu va fi 60 de mii, va fi cu 10-15 mii mai mult, dar pt impatimitii cu bani aceste modele sunt o adevarata binecuvantare, fara repros, evident in afara pretului.
-
Dan B., luni, 11.08.2014 19:41
Frana de mana este mecanica, nu electronica.
-
Suleyman Cunoscatoru, luni, 11.08.2014 22:36
@Automarket: De ce ati pus consumul la minusuri ? Mie mi se pare un super consum. Atata imi consuma poneiu meu pe benzina care are sub 1.600 cmc3 si sub 100cp, iar acesta are 330cp. Ar trebui laudata evolutia motoarelor din ziua de azi.
-
unckle, luni, 11.08.2014 22:54
nu pricep de ce va legati de pret ... vi se pare ca masina va este adresata? in rest ... masina este "joy":)
-
mircea, luni, 11.08.2014 23:37
@Dan B. Evident. :) @Suleyman Mașina ta de sub 100 de cai consumă 15 litri în oraș? Du-o la un ITP :P
-
tzenu_bmw, luni, 11.08.2014 23:38
masina e criminala....nai ce face cu ea in Romania..... oricum BMW-urile au fost scumpe dintotdeauna asa ca nu ne mai mira cand vedem ca si un seria 1(120d)il poti configura ca pretul afisat sa fie undeva pe la 45k euro
-
rotila, marţi, 12.08.2014 14:02
@Mircea masina umple golul lasat de falimentul weissman. si articolul e bun. totusi n-am inteles care-i treaba cu seringa.nu cumva??
-
BbitzZaaa, sâmbătă, 13.09.2014 04:42
Sincer nu inteleg de ce va mirati atata de cat costa bmw-ul....eu mi-am cumparat bmw 225d,de la reprezentanta BMW banat car din Timisoara,39.000 pretul standard si cu optionale mam dus spre 60-62 de mii de euro,intradevar lam facut full option,absolut tot ce exista am pus pe el,pachet M,navigatie,sistem audio premiu,totul si sincer nu mi se pare exagerat de scump,pentru ca toate lucrurile premium,frumoase,bune costa....desigur pentru un tanar de 20 de ani (ca mine de altfel) ii aproape imposibil sa aibe bani aia pentru un bmw de genu si ca o concluzie,am observar ca in general toti opteaza pentru masinile cat mai slabe ca motorizari si pun cat mai multe optionale pe ele,deci de acolo vine si faptul ca un seria 2 cu motor de 2 litri poate costa 60.000 de euro ....
-
Un postac, sâmbătă, 12.11.2016 18:30
@BbitzZaaa: Pune mina si adauga citeva "optionale" la limba romana: "m-am", "intr-adevar", "l-am", "sa aiba"
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
60 de mii ???????????? Dublu fata de pretul de baza ? Pai trebuie sa fi putin tralala sa dai atatia bani pe un seria 2 !