Statut social
BMW X4 rămâne unul dintre SUV-urile cu care producătorul german ne-a demonstrat că poate să aibă succes în ciuda formei atipice. Noul X4 a primit mai multă tehnologie, un design modificat, dar continuă să exprime statul social al posesorilor. Am testat versiunea X4 xDrive 25d.
-
Kirotractor, miercuri, 11.07.2018 13:08
Test (aproape) complet și f. bine scris - deci kudos @Cornel! Zic *aproape* doar din cauza veșnicei lipse a decibelilor, timpilor efectiv măsurați pt reprize/accelerații etc., dar asta e, nu mai redeschid cârcoteala - se-ntîmplă doar și la case mai mari. În rest, mașina-mi pare f. reușită ca evoluție fără mare revoluție - deși, taman cînd mă gîndeam că-i mai... omenească decît X6 (și mai omenoasă cu portofelele :-)), văzui prețul exemplarului testat - brrr. Egal frisoane - de amărăștean *non-premiant*, mdeh.
-
dan_grc, miercuri, 11.07.2018 14:35
Acest test este o gură de oxigen pentru cei care se plâng de puzderia de SUV-uri scumpe. Așa mai merge, mai ales că nu-i diesel.
-
Corocsenie Adrian, miercuri, 11.07.2018 14:42
Pt. ce ti-ar trebuii o asemenea categorie de masina nu stiu ! Nici nu e buna in offroad, nici nu e spatioasa la cap in spate si in portbagaj, nici prea frumoasa nu e. Cu banii astia exsita seria 4 care are o eleganta si o finete daca vrei fitze. Daca vrei inalt la sol poti alege X2 si e mai util la 4 asta. Si mai ieftin. Si mai frumos. O masina mai inutila ca asta si ca X6 nu am vazut pana acum. E valabil si pt. GLC si GLE coupe de la Mercedes.
-
q, miercuri, 11.07.2018 14:49
Pe ce criterii Velar e in aceeasi clasa?Nu inteleg,de fapt RR ,momentan nu are reprezentatnt in aceasta clasa...
-
yo, miercuri, 11.07.2018 14:55
Arata superb din spate, frumoasa la interior si din fata, dar din lateral.....te pipi pe ea....
-
xxx, miercuri, 11.07.2018 19:14
@Corocsenie Adrian Pt. ce ti-ar trebuii o asemenea categorie de mașină nu știu ! => pentru fanul "absolut" BMW
-
Kirotractor, joi, 12.07.2018 13:57
X4 îmi pare și mie un model superfluu, dar pentru BMW nu-i deloc: în nici 4 ani de existență, fosta generație s-a vîndut în peste 200.000 exemplare! Rămîne un mic mister *viața* prea scurtă a precedentei declinări - știind că 7-8 ani e un termen uzual de înlocuire -, dar o ști marketingul bavarez cum stă treaba și din sondarea hachițelor fițoșilor clienți *premianți*. :-) Fiindcă, dacă ne gîndim că un simplu facelift costă 300-500 milioane euro (ba chiar 7-800 mil. cînd se mai optimizează și motoare/transmisii), devine clar că BMW are certitudinea recuperării cu profit (mare) a noii investiții - de miliarde. Chiar dacă, între noi fie vorba, bordul pare preluat de la fostul. ;-)
-
dan_grc, joi, 12.07.2018 14:54
Nu este niciun mister, fostul X4 a venit prea târziu pentru a mai primi un face lift, cum a aparut o nouă generație de X3, din care derivă și X4, a fost logic sa-i scurteze cariera. Situație asemănătoare cu X5, fostul model a fost construit pe o platformă modificată a generației a doua ( 2006-2013), nu mai avea sens un face lift, de vreme ce Bmw are noua platformă CLAR de câțiva ani.
-
adi_10, vineri, 13.07.2018 15:53
80.000 de euro un X4...nici nu stii daca sa razi sau sa plangi...
-
xxx, vineri, 13.07.2018 23:19
@Kirotractor 300-400 mil costa o masina noua la care nu schimbi platforma Nu au bagat mai mult de 20mil
-
Kirotractor, marţi, 17.07.2018 08:22
@ xxx: Sînt cifre reale, oficial comunicate - și mai ales valabile pentru mărcile nemțești așa-zis *premium*. Unde manopera specialiștilor, dar și consultanța managerilor băgători de seamă e plătită altfel ca-n India - exagerat de mult zic eu, dar asta-i ală discuție. În orice caz, încă o dată m-am convins că... nu mă fac bine :-) și-mi pierd timpul postând aiurea-n tramvai date mai puțin cunoscute public, dintr-un idealism păgubos.
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 octombrieDefiniția hot hatch-uluiAm avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Asta-i farmecul modelelor premium germane:sa reusesti sa le dublezi pretul de baza prin adaugarea optionalelor!