
Statut social
BMW X4 rămâne unul dintre SUV-urile cu care producătorul german ne-a demonstrat că poate să aibă succes în ciuda formei atipice. Noul X4 a primit mai multă tehnologie, un design modificat, dar continuă să exprime statul social al posesorilor. Am testat versiunea X4 xDrive 25d.
-
Kirotractor, miercuri, 11.07.2018 13:08
Test (aproape) complet și f. bine scris - deci kudos @Cornel! Zic *aproape* doar din cauza veșnicei lipse a decibelilor, timpilor efectiv măsurați pt reprize/accelerații etc., dar asta e, nu mai redeschid cârcoteala - se-ntîmplă doar și la case mai mari. În rest, mașina-mi pare f. reușită ca evoluție fără mare revoluție - deși, taman cînd mă gîndeam că-i mai... omenească decît X6 (și mai omenoasă cu portofelele :-)), văzui prețul exemplarului testat - brrr. Egal frisoane - de amărăștean *non-premiant*, mdeh.
-
dan_grc, miercuri, 11.07.2018 14:35
Acest test este o gură de oxigen pentru cei care se plâng de puzderia de SUV-uri scumpe. Așa mai merge, mai ales că nu-i diesel.
-
Corocsenie Adrian, miercuri, 11.07.2018 14:42
Pt. ce ti-ar trebuii o asemenea categorie de masina nu stiu ! Nici nu e buna in offroad, nici nu e spatioasa la cap in spate si in portbagaj, nici prea frumoasa nu e. Cu banii astia exsita seria 4 care are o eleganta si o finete daca vrei fitze. Daca vrei inalt la sol poti alege X2 si e mai util la 4 asta. Si mai ieftin. Si mai frumos. O masina mai inutila ca asta si ca X6 nu am vazut pana acum. E valabil si pt. GLC si GLE coupe de la Mercedes.
-
q, miercuri, 11.07.2018 14:49
Pe ce criterii Velar e in aceeasi clasa?Nu inteleg,de fapt RR ,momentan nu are reprezentatnt in aceasta clasa...
-
yo, miercuri, 11.07.2018 14:55
Arata superb din spate, frumoasa la interior si din fata, dar din lateral.....te pipi pe ea....
-
xxx, miercuri, 11.07.2018 19:14
@Corocsenie Adrian Pt. ce ti-ar trebuii o asemenea categorie de mașină nu știu ! => pentru fanul "absolut" BMW
-
Kirotractor, joi, 12.07.2018 13:57
X4 îmi pare și mie un model superfluu, dar pentru BMW nu-i deloc: în nici 4 ani de existență, fosta generație s-a vîndut în peste 200.000 exemplare! Rămîne un mic mister *viața* prea scurtă a precedentei declinări - știind că 7-8 ani e un termen uzual de înlocuire -, dar o ști marketingul bavarez cum stă treaba și din sondarea hachițelor fițoșilor clienți *premianți*. :-) Fiindcă, dacă ne gîndim că un simplu facelift costă 300-500 milioane euro (ba chiar 7-800 mil. cînd se mai optimizează și motoare/transmisii), devine clar că BMW are certitudinea recuperării cu profit (mare) a noii investiții - de miliarde. Chiar dacă, între noi fie vorba, bordul pare preluat de la fostul. ;-)
-
dan_grc, joi, 12.07.2018 14:54
Nu este niciun mister, fostul X4 a venit prea târziu pentru a mai primi un face lift, cum a aparut o nouă generație de X3, din care derivă și X4, a fost logic sa-i scurteze cariera. Situație asemănătoare cu X5, fostul model a fost construit pe o platformă modificată a generației a doua ( 2006-2013), nu mai avea sens un face lift, de vreme ce Bmw are noua platformă CLAR de câțiva ani.
-
adi_10, vineri, 13.07.2018 15:53
80.000 de euro un X4...nici nu stii daca sa razi sau sa plangi...
-
xxx, vineri, 13.07.2018 23:19
@Kirotractor 300-400 mil costa o masina noua la care nu schimbi platforma Nu au bagat mai mult de 20mil
-
Kirotractor, marţi, 17.07.2018 08:22
@ xxx: Sînt cifre reale, oficial comunicate - și mai ales valabile pentru mărcile nemțești așa-zis *premium*. Unde manopera specialiștilor, dar și consultanța managerilor băgători de seamă e plătită altfel ca-n India - exagerat de mult zic eu, dar asta-i ală discuție. În orice caz, încă o dată m-am convins că... nu mă fac bine :-) și-mi pierd timpul postând aiurea-n tramvai date mai puțin cunoscute public, dintr-un idealism păgubos.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
Asta-i farmecul modelelor premium germane:sa reusesti sa le dublezi pretul de baza prin adaugarea optionalelor!