
Ultima scânteie
Spark, cel mai mic membru al gamei Chevrolet, a primit un facelift discret în 2012. Am testat versiunea de top a modelului de clasă mini pentru a afla cât de competitivă este citadina lansată iniţial în 2009 în raport cu noile apariţii.
-
BaditzaEx, miercuri, 15.01.2014 14:17
nu ofera mai niciun avantaj, vb lui Dacia Plant , un Sandero este de N ori mai masina , cu noul motor de o,9l Tce ( care este si mai economic si mai puternic ), cu ocazia asta, vreau sa zic ca, daca Dacia ar scoate un model in segmentul asta, cred ca ar rupe p-ta ( un fel de Lastun aka City ) off-topic mi-as dori cel mai mult sa vad Dacia 1300 Concept lansata https://www.youtube.com/watch?v=y2YkDXjxyVU
-
sandu, miercuri, 15.01.2014 14:51
nu merita masina. din toate punctele de vedere
-
ics, miercuri, 15.01.2014 15:39
De ce ti-ai lua un Spark si nu o Sandero?
-
Sam, miercuri, 15.01.2014 15:49
Macar nu are un pret absolut ridicol ca un Smart. Ii mai puternic, spatios, economic si sigur decat un Smart. Totusi, la fel cum au spus si alti comentatori, un Sandero nou are fi mult mai multa masina la banii astia. Defapt, nici un vad de ce mai exista masini de segment A cand sunt multe optiuni mai bune in segmentul B, iar pretul nu difera mult.
-
bbb, miercuri, 15.01.2014 16:11
dar de ce sa imi iau sandero si nu spark?unora le place spark-ul,unora le este suficient spatiul oferit de spark...ca la o adica...de 11500 E imi iau masina de 2 ani second hand din clasa medie...dar de ce daca unora le place spark-ul?asa ca pentru unii considera ca merita spark-ul cum pentru altii nu merita...din orice punct de vedere
-
Radu, miercuri, 15.01.2014 17:05
E greu sa dai 11.000 euro pe un spark cand era in Iasi la un moment dat un focus nou cu motor de 1l la oferta cu nu stiu ce pachet promotional 12.000. Da...apar relativ rar asemenea oferte si poate ca sparkul are dotari mai multe dar totusi. Evident sunt clase diferite cu targeturi diferite dar totusi traim in Romania. Sparkul acesta trebuie luat in echipare medie cu oferta ajungand pe la 7500 euro.
-
Tzugulea, joi, 16.01.2014 00:17
cum puteti sa ii dati 4.5 stele urateniei astea? sa mai privim inca odata, va rog :)
-
71doru, joi, 16.01.2014 08:14
Intra cu brio la capitolul cele mai urate masini. Inteleg ca modelul a fost ales de public. Erau clar toti in stare de ebrietate. Matiz avea farmec. La fel de urat mi se pare spatele de la noul Aveo. Pacat pentru ca la Aveo botul arata binisor amintind de Alfa 159 si nu ar fi o masina tocmai rea. La Cruze nu ma inpac cu textila de pe bord, altfel OK la design.
-
mm, joi, 16.01.2014 09:09
mania de-a compara masini din categorii diferite, o masina mica are avantaje incontestabile in oras, n-are rost sa le enumar, de regula cine-si ia o masina din clasa mini nu se uita la ce-ar putea cumpara din banii respectivi (sa nu uitam de smart, sau ce-ar fi daca am spune ca de banii de mini ne-am putea lua un superb) ci strict la avantajele oferite de acel tip de masina. cat despre spark, consider ca matizul era mai pe subiect, consuma maxim 5 in oras, iar modul in care se comporta la drum lung este absolut irelevant in contextul in care trebuie utilizata o astfel de masina.
-
kaka, duminică, 19.01.2014 00:37
chevrolet si-a facut iesirea din europa;orice alte comentarii sunt inutile
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
De banii astia imi cumpar un Sandero care este mai masina. Spark-ul este urat rau, numai bun pentru transport pizza la domiciliu.