
Vis de şofran
Portocaliul este culoarea tradiţională pentru hot hatch-urile Ford Focus cu logo-ul ST. Avem în faţă a treia generaţie a ST-ului, model care a câştigat 25 CP, dar a pierdut un cilindru faţă de modelul anterior.
-
dragos.baltateanu, marţi, 29.10.2013 12:24
Ai dreptate! S-a strecurat o eroare în text. Mulţumim pentru sesizare.
-
clarkson, marţi, 29.10.2013 12:53
Cred ca la "Nu ne-a placut" ati vrut sa spuneti "Raza de bracaj mare"...
-
ST, marţi, 29.10.2013 14:47
Destul de reusit acest hot-hatch,desi e de ceva timp pe piata,continua sa fie masina de referinta in acest segment.
-
auto_fan, marţi, 29.10.2013 16:32
"Ford a reuşit să contracareze fenomenul încă la vechiul Focus RS, iar acum, pe ST, a rafiant sistemul [...]" Din exprimarea voastra reiese faptul ca solutia folosita la Focus RS este folosita acum si la noul ST, ceea ce este ERONAT! Focus ST nu foloseste suspensia “RevoKnuckle” a lui RS, ci suspensia clasica regasita si pe modelele normale, evident cu un setup mai rigid.
-
dragos.baltateanu, marţi, 29.10.2013 17:08
@auto_fan Ai dreptate, ST-ul nu foloseste sistemul Revoknukle, ci un un sistem de compensare prin intermediul asistarii electrice a directie. Efectul este insa similar in cotracararea virarii induse de cuplu, iar raza de bracaj este la fel de mica ca la Focus RS. Multumesc pentru sesizare, voi clarifica in text.
-
andrey_1293, marţi, 29.10.2013 23:12
Din ce stiu, Ford lucreaza la Focus RS Mk3. Acesta va veni dupa facelift-ul actualei generatii, la fel cum a venit si RS-ul de generatie trecuta si va avea sub capota un motor de 2.3 EcoBoost ce dezvolta in jur de 320-330 cai. Ford va aduce si Mustangul in Europa si vor folosi pe el acelasi 2.3 EcoBoost dar posibil sa mai scoata ceva cai din el.
-
Gabi, miercuri, 30.10.2013 00:01
Haideti totusi sa fim realisti. Stiu ca vorbim despre aceleasi clase dar interiorul unui Megane RS lasa de dorit. Mi se pare normal sa fie in rand cu Golf-ul in ceea ce priveste pretul, iar cei 250 de cp pe o masina, spun eu, pre-premium este chiar un pret rezonabil.
-
rs, miercuri, 30.10.2013 13:00
megan ,,the best,,
-
claudiu, miercuri, 30.10.2013 20:24
dupa cum ziceam 1900 de euro pe navigatie sint bani azvarliti degeaba de cand ford nu are harti de navigatie pt romania de ani de zile (poate doar una cu cateva drumuri principale) si probabil nici nu va avea curand, cele de europa de vest functioneaza acceptabil, la fel e si playerul de CD uri care e foarte foarte selectiv cu discurile bagate in el, de mp3 nici nu incape vorba banuiesc.
-
L, joi, 31.10.2013 00:48
asa cum in premiera jeremy clarckson a spus : 1.Astra J OPC 2.3 - ST&RS in orice ordine vreti , eu dupa opc aleg st-ul pentru cele 4 usi si design complet fata de rs care arata f bine la exterior dar interiorul este f slab pt o masina de 25-30 k
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Ati scris " Puterea este transmisă doar către puntea spate prin intermediul unei cutii de viteze cu şase trepte." cred ca este puntea fata.