
Ingredientul „emoţie”
Hyundai ix35 a reuşit să îşi contureze o personalitate puternică în ultimii ani, fiind catalogat drept o maşină corectă. Odată cu faceliftul, reţeta de succes se îmbunătăţeşte însă cu un nou ingredient, denumit emoţie.
-
DAC, joi, 31.10.2013 12:09
Aproape 35.000 Euro? Nu este cam mult? Chiar si pentru o versiune de varf?
-
cmg_george, joi, 31.10.2013 12:51
@DAC este mult dar am observat ca la Hyundai este o promotie continua, asa ca pretul defapt este 32.000!
-
Scorpionul.negru, joi, 31.10.2013 13:05
@DAC Este mult tinand cont ca 36 de mii cumperi un Q5. Dar ix35 la 35 de mii vine aproape full. Ce ai alege ? Un Q5 saracacios sau un ix35 bine dotat ? Tare curios sunt cum merge masina...poate pe viitor o sa ii rog pe cei de la Hyundai sa ma programeze la un drive test. Ca design mi se pare prea bine pt. clasa ei. Vad ca si materialele sunt bunicele...am vazut multe prin oras....banuiesc ca sunt masini bune de le cumpara lumea.
-
DAC, joi, 31.10.2013 13:39
Promotia asta continua mi se pare o strategie de marketing destul de buna pentru firma, dar cam inselatoare pentru client. Oare daca pretul era 32.000 Euro fara reducere, nu se vindea la fel de bine? Sau romanul este obisnuit cu reducerile si doar asa cumpara un produs? Oricum cei care cumpara ix35 nu aleg varianta de top sau cel putin asta am observat la mine in oras.
-
slVW_83, joi, 31.10.2013 15:27
Un facelift reuşit. Însă dacă maşina are o gardă la sol minusculă pentru un SUV, suspensie moale, consola fată mult prea lungă, înseamnă că nu va iesi vreodată de pe asfalt sau de pe un drum de ţară pietruit. Care e rolul şi menirea unor astfel de pseudo-vehicule bune la toate şi în final la nimic concret? Poate suficienţa de a avea ''jip''...
-
ala, joi, 31.10.2013 15:38
@slVW_83 Este aceeasi situatie cand isi ia un vecin un duster ii provoaca altuia un atac cerebral ca ala are gip si el logan. Mentalitati si gandiri primitive!Cu cat masina e mai inalta cu atat iti arata statutul tau la scara blocului, nu conteaza ca stai intr-un apartament mic comunist(si aici cliseul : este mai bine facut decat unu nou)
-
suca, joi, 31.10.2013 16:23
Daca imi este permis, as veni cu o propunere pentru redactie legat de aceste drive tests. Si anume de a zice cateva cuvinte la teste si de zgomotul interior. Nu trebuie sa puneti cati decibel se percep la interior in timpul rularii dar ar e un aspect care de exemplu pe mine ma intereseaza. De exemplu am un amic care are ix35 cu motorul de 1.7 CRDi si se plange de proasta antifonare a habitaclului. Nu doar de zgomotul de la motor ci mai mult de zgomotul de rulare, vantul pe care il percepi la viteza. La 130 km/h zice ca-i chiar separator si obositor ceea ce nu-I ok. Nu am vazut multe cuvinte in testele voastre legat de zgomotul interior. Si cred ca e un aspect foarte important cand alegi o masina.
-
bogdanm, joi, 31.10.2013 17:47
@suca Salutare. Am notat şi noi în test, la capitolul Motor/Transmisie, temperamentul pronunţat al dieselului. Adică zgomotul pe care acesta îl produce. La drum lung însă, antifonarea habitaclului nu a fost atât de deranjantă. iar vântul despre care ne vorbeşti nu s-a făcut auzit.
-
Andi, joi, 31.10.2013 18:34
@Scorpionule, ix35 nu prea e in aceeasi clasa (ca marime) cu q5, ci ceva mai jos, pe la Q3. Am condus modelul vechi cu acelasi motor. Simti ca trage, dar totusi nu prea stiu cu ce se ocupa calutii si newtonii aia destul de multisori de prinde 100 abia dupa 9.8 secunde... Se ratacesc cam multi pe traseul motor-roata...
-
ShelbyV8, joi, 31.10.2013 22:51
@ DAC Comparativ cu alte modele din clasa, pretul este cat se poate de normal. VW Tiguan, Toyota RAV4 si Honda CRV sunt mai scumpe, Ford Kuga este aproximativ la fel, iar Kia Sportage si Nissan Qashqai sunt putin mai ieftine. Ma refer la modelele cu performante si dotari asemanatore.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
"Când vine vorba de viteză maximă pe Autostrada Soarelui sau alte segmente ciuntite de drum cu două benzi, ix35 este gata să alerge până la 195 km/h. " Bravo domnilor bun exemplu...