Recalificare
Isuzu a lansat noua generaţie a lui D-Max în România. Utilitara asiatică a fost actualizată dramatic pentru a răspunde mai bine segmentului de lifestyle fără a-şi pierde calităţile care l-au consacrat.
- 
                antonny, vineri, 19.10.2012 16:29
isi merita locul 3 dupa toyota si ranger ......
 - 
                MRC, vineri, 19.10.2012 19:52
Incerc sa inteleg de ce o asemenea masina costa atat de mult. Personal, 30.000 de euro mi se pare o suma mare pentru o asemenea masina. Tipul de masina imi place (la fel Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsu L200 si altii asemenea). Dar totusi, cu 30.000 de euro iti poti cumpara o masina mai bine dotata, mai confortabila, cu materiale mai bune la interior....cu alte cuvinte, o masina mai buna (cu toate ca in cazul de fata termenul "mai bun" e relativ). La fel si cu Suzuki Jimny; este o masina foarte faina, capacitate de trecere ok, dar dotarile cam slabute. Si 15.000 de euro. Cat o compacta cu dotari de bun simt. Chiar nu inteleg de ce cu bani multi iti poti cumpara o masina care ofera putin.....oare unde gresesc?
 - 
                octav71, vineri, 19.10.2012 20:59
Poze cu interiorul foarte putine, eu unul merg in interiorul acestui vehicul, nu in afara lui. Sa mai spun despre poze cu locurile din spate sau cu bena - interiorul ei? Comparatorul automarket, nu ofera informatii corecte, in sensul ca Isuzu D-Max nu are AC (manual sau automatic), nimic despre garantie, conform acestui configurator. In rest, interesanta, neasteptat pretul mai mic decat Amarok! Pana la urma, unde este construita si ce consum are in regim de autostrada?
 - 
                BaditzaEx, vineri, 19.10.2012 22:03
Mitsubishi L200 de ce nu e si el in test?!, si acela e un veritabil pick-up offroad
 - 
                AndreiRN, vineri, 19.10.2012 22:24
Masina "americana" dar la un pret prea ridicat.
 - 
                hilmi, sâmbătă, 20.10.2012 08:05
Toyota Hilux Duoble Cab cu motot de 2.5 are consum de 7,4 l/100km.....
 - 
                Sebastian Toma, luni, 22.10.2012 11:58
@hilmi Da, dar noi am testat versiunea cu transmisie automată a lui D-Max, aşa că o comparăm doar cu rivalii care au transmisie automată în ofertă şi motoare apropiate ca nivel de putere. Astfel, versiunea echivalentă a lui Hilux este asta: http://www.automarket.ro/masini-noi/toyota/hilux-cabina-dubla-facelift-30-d-4d-double-cab-style-4wd-auto-104836/specificatii.html
 - 
                Isuzu Mures, miercuri, 18.09.2013 09:56
Daca doriti sa faceti un test drive pentru a va convinge singuri care sunt punctele forte si care sunt punctele slabi va asteptam la Tg mures unde avem un isuzu varianta premium . Parerea mea este ca se comporta excelent pe teren accidentat , dar nu vreau eu sa va conving de lucrul acesta . Pentru alte detalii si programari puteti sa ne contactati la nr de tel : 0749.197.197 sau pe adresa de mail [email protected] . Va asteptam cu mare drag .
 
Citeste si
- 
            
                                
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot - 
            
                                
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot - 
            
                                
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot - 
            
                                
DRIVE TEST | vineri, 17 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot - 
            
                                
DRIVE TEST | marţi, 14 octombrieGata hibernareaOpel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește. Citeste tot 
In sfarsit o masina dedicata off-roadului! Arata bine, garda la sol uriasa, motor potent! Lipseste insa cireasa de pe tort......un diferential blocabil spate!