Lordul
Pentru a gusta puţin din farmecul clasic pe care-l are Anglia nu trebuie să ajungeţi la Otopeni, ci la un showroom Jaguar. XF reprezintă cel mai bun exemplu al faptului că o maşină poate să cuprindă spiritul unei ţări.
-
Scorpionul.negru, marţi, 21.10.2014 10:27
A fost odata ,,lord'' Jaguar. Acum e FAKE. Cum arata si ce materiale avea S - type si ce diferenta e acum intre S type si XF. XF ar fi trebuit sa pastreze macar jumatate din mostenirea lui S. Pacat. SIgla ce e de el.....
-
felicia, marţi, 21.10.2014 10:51
Who the f*/& cares about skoda ?!! Vorbim aici de parfum englezesc premium, nu rebuturi marca skoda !
-
gg, marţi, 21.10.2014 11:32
Parfum englezesc ...cu aroma de haldi :)))
-
Glumetu, marţi, 21.10.2014 12:00
vrei sa spui parfum de indian...nu vezi ca masina asta e depasita tehnologic? pana si puntajul obtinut spune asta 4.0 ....ca sa te oftigi putin octavia a obtinut in testele automarket 4,3 a zis si omu bre ce sari asa de dos in sus? ia testati ba octavia scout sa crape fierea in fitosi...sa vezi daca nu obtine mai multe puncte decat jaguarul asta!
-
@Glumetu, marţi, 21.10.2014 13:52
Dupa exprimarea mediocra si ortografie, as spune ca singurul "oftigat" aici esti chiar tu. Mda,in ziua de azi Skoda angajeaza orice taranus cu 4 clase. Imi lasa un gust amar Skoda din cauza unor indivizi ca tine.
-
Suleyman Cunoscatoru, marţi, 21.10.2014 13:54
@Scorpionul: Nu inteleg de ce zici asta ? Vechiul S la fel ca vechiul X, aveau un interior foarte urat, numai forme rotunde. Asta este foarte rafinat si foarte placut ochiului.
-
Archi, marţi, 21.10.2014 13:55
Superb, rafinat, aristocratic! Ce spun taranii nu conteaza.
-
Mihai, marţi, 21.10.2014 14:09
@Archi Corect ! Taranii cu fumigene TDI mai exact ! Taranii cu skoda! Culmea!
-
Jaguar, marţi, 21.10.2014 14:13
"Dupa ce indienii de la Tata au devenit proprietarii de drept ai Jaguar si Land Rover, intreaga lume auto incepe sa isi puna intrebari despre ce se va intampla cu cele doua marci britanice de traditie odata ce acestea au intrat in portofoliul unui constructor asiatic despre care nu se cunosc foarte multe la noi" Nu ne-a placut: - Consum ridicat - Display cu grafică învechită - Lipsa unor sisteme tehnologice contemporane - 4 stele EuroNCAP împrumutate de la versiunea ante-facelift ___________________________________________________ O fi aristocratic pentru lumea a treia adica India, pentru Europa stacheta este ceva mai sus. Masina asta nu sta in veci in fata lui BMW seria 5, Audi A6 ori Mercedes clasa E. Respect Glumetu! Octavia Scout este o masina mult mai avansata tehnologic si mai practica decat aceasta chinezarie...
-
robert, marţi, 21.10.2014 14:21
@scorpionul negru Observ ca din cateva comentarii de ale tale,preferai jaguarul cum era inainte.arata binisor.insa acum e altceva,e o evolutie.nu cred ca trebuie sa te impotrivesti unui pas spre bine.si eu am avut inainte perceptia asta cu toate masinile,dar mi-am dat seama ca e o mentalitate gresita.asta e doar un sfat pe care ti l-am dat fiindca admir parerile tale realiste,in general
-
Soferu, marţi, 21.10.2014 14:34
Frate... mai lasa-ne cu Skoda TDI..... MOTORINA E PENTRU TRACTOARE.
-
@Soferu, marţi, 21.10.2014 15:11
E un singur obsedat (probabil un baietel la pubertate sau vreun trepadus de la skoda) care se trece sub mai multe nume, dornic sa vada numele skoda pe firmament. Cam penibil as spune, dar nu-si da seama.
-
Peter, marţi, 21.10.2014 15:21
Imi cer scuze ca nu pot aloca 71.380 euro pentru un Jaguar, insa nu obisnuiesc sa conduc o masina mai scumpa decat casa in care locuiesc. Totusi castig mult peste medie, adica cateva mii de euro insa banii nu ajung din pacate pentru asemenea nazdravanii... Da, deci nu sunt un aristocrat si nici nu imi doresc asta... Insa sa fii numit "taran" pentru ca nu conduci o masina de lux, asta explica intru totul starea acestei natiuni, mentalitatea bolnava si perfida, lipsa unui sistem de valori, lipsa de respect fata de semeni si lipsa de educatie. Cand va mai ies asemenea nazdravanii pe gura, sa va aduceti aminte de oamenii care v-au pus stiloul in mana, v-au invatat sa scrieti (rau au facut) si v-au pus cartea in mana sperand sa iasa oameni din voi. Acei invatatori si profesori nu isi permit nici macar o dacie logan? Oare sunt niste tarani?
-
gigi_frana, marţi, 21.10.2014 15:36
super....sa te legi de consumul unei astfel de masini, 3l benzina , 340 CP, AWD si ~1900 kg - 15% in oras...no comment daca era haudi sau bemveu il ziceati "pipeta"... vezi http://www.automarket.ro/test-drive/audi-a5-coupe-20-tfsi-quattro-56796.html, unde n-am vazut nici un comentariu negativ la cei 12.5% pentru un motor de 2L si o masina cu 300Kg mai usoara :) "VAG"inizare placuta in continuare!!!
-
ShelbyV8, marţi, 21.10.2014 16:23
Modelul pre-facelift este din 2007. Dupa 8 ani e normal sa para invechit. Ar fi fost bine sa mai faca si niste modificari la interior, pentru ca exteriorul arata foarte bine (subiectiv, cred ca e cel mai frumos din clasa). Principalul avantaj este pretul, raportat la modele cu motoare si dotari asemanatoare. Un Mercedes/BMW/Audi cu motoare de 3l 4x4 trec usor de 80000 euro.
-
Soferu, marţi, 21.10.2014 16:33
Problema nu e doar cu Skoda.... sunt pline orasele de masini diesel, care au ...000.000 de Km si scot un fum de zici ca sunt pe carbuni. Care e rostul unei masini diesel in oras? faci peste 30.000 Km pe an?... toti isi ia diesel "ca consuma putin" dar habar nu au cum se intretine un diesel calumea.. si cati bani costa.... Fumul de la diesel de de 10-15 ori mai toxic decat la benzina... In parlamentul european deja se discuta introducerea unei taxe pentru diesel, pentru a descuraza folosirea masinilor diesel in marile orase...
-
INFINITI, marţi, 21.10.2014 16:37
Mie imi place mai mult Infiniti Q50 . Pacat ca nu se importa in Romania. http://www.automarket.ro/masini-noi/infiniti/q50-2014-2724/poze/#/4
-
antonny, marţi, 21.10.2014 19:30
banii sa ai ....masina rara pe strazi
-
LauCalin, marţi, 21.10.2014 23:57
Aceasta masina ii saluta "calduros" pe fostii ei stapani de peste ocean care acum viseaza la Forduri care sa se apropie de premium. Viseaza. Pentru ca au avut candva o marca premium in ograda din care se puteau inspira, dar de care s-a ales usor praful, au vandut-o altora si uite domn'ne ce frumos a renascut. Felicitari Jaguar, felicitarilor celor de la Tata care au facut ca Jaguar sa renasca frumos fara sa-i fie alterate traditiile!
-
mihai, luni, 08.12.2014 09:49
Domnu soferu (roaba), sa conduci tu masini pe benzina, nu incerca sa maschezi prostia din capul tau prin argumente de 30.000 km pe an. Nu ai decat sa platesti ca un fraier 2-3l benzina in plus la fiecare suta de km parcursi la un motor decent asa pt clasa muncitoare. Esti foarte destept nu contest asta dar nu ma intoxica cu prostia ta.
-
costel, marţi, 08.12.2015 20:02
salut baieti am si eu urgent nevoie de niste raspunsuri cu privire la jaguar hf motor 3000 diesel 245 de cai an fab.2011 ce parere aveti sunt defectuase la ce sa ma astept
-
costel, marţi, 08.12.2015 20:03
salut baietiajutatima va rog fr, la niste raspunsuri cu privire la jaguar hf motor 3000 diesel 245 cai an fab.2011 ce parere aveti este o masina buna sau defectuasa
-
costel, marţi, 08.12.2015 20:07
nu vreau sa ma sfatuiti daca merita sa cumpar o astfel de masina
-
Raz, miercuri, 28.09.2016 17:30
Shelby V8, un Mercedes BMW s-au Audi raportat la motoare si dotari asemanatoare nu sunt mai scumpe, Jaguar-ul e mai scump oricum ai lua-o
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Pe cand faceti drive test cu Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 150 CP si Skoda Octavia Scout 2.0 TDI 184 CP?