
Sumo
Lexus şi compania mama Toyota au fost mereu printre pionierii automobilelor cu propulsie hibridă. Iar în segmentul SUV-urilor premium, modelul RX are deja o lungă istorie în spate.
-
slVW_83, vineri, 15.02.2013 15:50
Iarasi VAN-uri putintel inaltate pe care habarnistii le considera "jipuri"! Boring, boring si iar BORING........
-
copac, vineri, 15.02.2013 21:06
Un SUV cat se poate de luxos.Este un SUV foarte rafinat,este un SUV pt oameni rafinati care nu vor sa urce intr-o marca germana si sa spuna despre ei ca sunt la fel ca toti ceilalti.Asadar un Lexus spune despre tine ca esti ''smart'' dar si cu dare de mana. Si ca tot am ajuns aici,pot spune ca Lexus are niste preturi mult mai mici decat concurenta germana care nu ofera aceeias fiabilitate.
-
R3my, sâmbătă, 16.02.2013 10:41
Ce va mai place la pod sa trageti pozele, tztztztz... Ura pt Basarab!!!!! Masina e jale la interior by the way/ Simtul estetic la asiatici in opozitie cu cel european clar.
-
Sharks, sâmbătă, 16.02.2013 16:18
Interesant articol. Doar ca nota pare a fi mai mica decat (merita) alte productii... ceea ce denota o lipsa de obiectivitate, dar nici o surpriza la acest capitol, reporterii AM sunt renumiti pentru asta, PS: daca eram in locul celor de la Toyota Romania, nu va lasam mai mult de 3 ore sa va dati in RX!
-
ven, sâmbătă, 16.02.2013 16:37
@Adrian:x6 nu e mai frumos ci mult mai frumos decat acest Lexus insipid.Nu mai comparati Lexus cu BMW ca ii jigniti pe germani,BMW sunt mult peste Lexus din toate pdv.De aceea sunt mult mai multe X6 pe strazi decat Lexus,pt ca BMW sunt mult mai bune.@copac:uita-te mai bine la preturi si vei vedea ca BMW e si mai scump si mai dotat,asa ca acele lucruri ce le ai zis tu nu tin.Mai cu dare de mana esti cu un BMW X6 si mai smart,datorita argumentelor date de mine.Lexus e mult sub BMW.
-
antonny, sâmbătă, 16.02.2013 17:00
Automarket .....puteti face o comparatie intre acest lexus si x6 de 100000 euro testat de voi .....pret ,calitate ,imagine
-
unckle, sâmbătă, 16.02.2013 22:23
Nu degeaba BMW vor sistemele hibride ale Toyota ;)
-
Dorin, marţi, 19.02.2013 03:06
@ven: Daca ai sa ajungi vreodata in SUA, ai sa fi poate putin contrariat de numarul masinilor Lexus, covarsitor mai mare decat celor BMW. Nu mai generaliza lucrurile dupa situatia de la noi din tara. Mie personal imi plac mai mult BMW-urile decat Lexus-urile, dar sa stii ca Lexus nu e chiar atat de in urma. Din pacate la noi, cam orice marlan care vorbeste ca din sticla, fara nici macar cei 7 ani de acasa, conduce un BMW, din anii 90, eventual cu nr de bulgaria, pe care, de obicei, il parcheaza cat mai la vedere, blocand de cele mai multe ori circulatia. Pacat de brand-ul asta, nu merita asta.
-
copac, marţi, 19.02.2013 20:25
@ven, Mai dotat de unde X6-le? Foloseste motorizari diesel demne de un microbuz sau un ratb Citaro MBZ. Acest sistem hybrid mi se pare cea mai buna alegere pe timp de criza cat timp taxele si carburantul este in crestere .Deci mai dotat si mai tehnologic este acest Lexus care are un pret mult mai mic.Iar fiabilitate fireste peste orice BMW .
-
@copac, marţi, 19.02.2013 23:07
Adevarul este ca la 77 de mii este pret de criza, clar hibrizii de la Lexus sunt pt criza, te ajuta sa mai economisesti niste bani de mancare. Cat despre X6 sau RX, ambele sunt urate si inutile.
-
copac, marţi, 19.02.2013 23:27
Ar fi mai bine sa folosesti si tu un nick,altfel nu voi mai raspunde astora ca tine. Eu m-am referit la raport pret/economie RX vs X6.Din nou sunteti pe langa unii.Offf
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Nu prea imi place nci RX dar macar este mai frumos ca X6. Si mai rar pe strazi si ceva mai rafinat. Problema e ca nu se ridica la nivelul lui X6 in ceea ce priveste partea tehnica/performante.