
Suflet american
Am testat în România prima decapotabilă de segment mediu a celor de la Opel. Este o evoluţie curajoasă de la cabrioletele din trecut ale nemţilor şi vine cu o influenţă puternic americană, cu toate că nu este de vănzare şi în "Lumea Nouă".
-
DAC, miercuri, 16.07.2014 14:45
Greutate 1730 kg.Cum sa faci suta in 9 sec!Este foarte grea.
-
Andy, miercuri, 16.07.2014 15:14
Sam are dreptate prin comparatia mere-pere pe care multi (jurnalisti sau nu) o fac. Dimensiunile masinii dau clasa (A, B, C, D etc.) in schimb nu au legatura cu categoria de pret. La aceleasi dimensiuni poti avea un low-cost (de la Dacia ca alt producator care vinde in Europa nu exista in categorie) sau o masina premium care costa de X ori mai mult. Insa intr-un fel e normal ca jurnalistii lauda tehnologiile moderne gen downsizing si star&stop. In maxim 2 ani toti producatorii de pe piata europeana (inclusiv Dacia) vor avea masini numai cu start&stop. Ca nu e prea util in traficul anapoda din Bucuresti asta e alta poveste insa partea buna e ca sistemul merge oprit. Cascada e o masina frumoasa insa ca orice cabriolet e un produs de nisa care pe piata din Romania nu va avea succes. La noi majoritatea cabrioletelor sunt premium pentru ca cei care-si permit un cabriolet mai au o masina sau chiar doua in garajul familiei si au foarte multi bani, mult prea multi pentru a aparea intr-o masina de volum decapotabila. (la noi e si snobismul mare).
-
Patent, miercuri, 16.07.2014 19:26
Extrem de scumpa si nu inteleg de ce comparati Opel cu BMW sau AUDI ......mai lipsea sa mentionati si Mercedes.Opel e o masina de nivelul celor de la Ford Renault Peugeot VW..etc.
-
vianu, miercuri, 16.07.2014 21:02
de ce va mirati de comparatiile nefericite?...recomand pentru acelasi stil de "mere cu pere" site-ul A-Bild unde gasiti comparativ intre golf si clasa C sau yeti cu navarra (sau ceva de genu') Cascada e frumoasa dar asa cum s-a zis mai sus, pentru Romania e cam nepotrivita. Dealtfel nici in Vest cabrioletele numai sunt in preferinte.
-
mihai, joi, 17.07.2014 03:48
pana sa scoata americanii un motor de 1,6 la 170 de cai vor mai merge in vre-o 3-4 razboaie
-
TC1900, joi, 17.07.2014 12:39
@mihai pt info tale Opel are pe astra H un 1,6 turbo - 180 cp inca din 2007
-
Andy, joi, 17.07.2014 21:13
@Mihai Probabil ca ai uitat ca Opel e al lui GM din anii 20...iar daca ai sa te uiti la diverse modele de pe site-urile americane, gen Chevrolet ai sa vezi ca au motorizari turbo. Vezi si noul Mustang cu motorul turbo 2.3 (care se va vinde si in US si in Europa). Turbo va prinde si la americani spre deosebire de diesel care va ramane apanajul europenilor.
-
Alex, sâmbătă, 02.08.2014 11:22
Dragi jurnalisti, nu stiu ce stiti voi despre masina asta, dar masina asta are sistem start-stop. Se gaseste si pe cele vandute la noi in echipament optional, voi trebuia doar sa cautati putin pe sit-ul opel.ro si ati fi descoperit. Nu are buton start-stop, dar asta este altceva. Tocmai pentru ca nu este o masina premium de 50.000 euro + pentru oamenii foarte bogati, masina are motorizari decente. Si acum sa fim seriosi, cand cumperi o decapotabila, nu o cumperi sa faci liniute, ci pentru a te plimba de primavara pana toamna.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 3 septembrieDeschis spre aventurăTemperaturile ridicate și soarele verii s-au dovedit a fi motivul perfect pentru a testa noul Mini Cooper Cabrio. Indiferent de marcă, model, motor și putere, o mașină decapotabilă îți pune zâmbetul pe buze cum puține o pot face. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.