Suflet american
Am testat în România prima decapotabilă de segment mediu a celor de la Opel. Este o evoluţie curajoasă de la cabrioletele din trecut ale nemţilor şi vine cu o influenţă puternic americană, cu toate că nu este de vănzare şi în "Lumea Nouă".
-
DAC, miercuri, 16.07.2014 14:45
Greutate 1730 kg.Cum sa faci suta in 9 sec!Este foarte grea.
-
Andy, miercuri, 16.07.2014 15:14
Sam are dreptate prin comparatia mere-pere pe care multi (jurnalisti sau nu) o fac. Dimensiunile masinii dau clasa (A, B, C, D etc.) in schimb nu au legatura cu categoria de pret. La aceleasi dimensiuni poti avea un low-cost (de la Dacia ca alt producator care vinde in Europa nu exista in categorie) sau o masina premium care costa de X ori mai mult. Insa intr-un fel e normal ca jurnalistii lauda tehnologiile moderne gen downsizing si star&stop. In maxim 2 ani toti producatorii de pe piata europeana (inclusiv Dacia) vor avea masini numai cu start&stop. Ca nu e prea util in traficul anapoda din Bucuresti asta e alta poveste insa partea buna e ca sistemul merge oprit. Cascada e o masina frumoasa insa ca orice cabriolet e un produs de nisa care pe piata din Romania nu va avea succes. La noi majoritatea cabrioletelor sunt premium pentru ca cei care-si permit un cabriolet mai au o masina sau chiar doua in garajul familiei si au foarte multi bani, mult prea multi pentru a aparea intr-o masina de volum decapotabila. (la noi e si snobismul mare).
-
Patent, miercuri, 16.07.2014 19:26
Extrem de scumpa si nu inteleg de ce comparati Opel cu BMW sau AUDI ......mai lipsea sa mentionati si Mercedes.Opel e o masina de nivelul celor de la Ford Renault Peugeot VW..etc.
-
vianu, miercuri, 16.07.2014 21:02
de ce va mirati de comparatiile nefericite?...recomand pentru acelasi stil de "mere cu pere" site-ul A-Bild unde gasiti comparativ intre golf si clasa C sau yeti cu navarra (sau ceva de genu') Cascada e frumoasa dar asa cum s-a zis mai sus, pentru Romania e cam nepotrivita. Dealtfel nici in Vest cabrioletele numai sunt in preferinte.
-
mihai, joi, 17.07.2014 03:48
pana sa scoata americanii un motor de 1,6 la 170 de cai vor mai merge in vre-o 3-4 razboaie
-
TC1900, joi, 17.07.2014 12:39
@mihai pt info tale Opel are pe astra H un 1,6 turbo - 180 cp inca din 2007
-
Andy, joi, 17.07.2014 21:13
@Mihai Probabil ca ai uitat ca Opel e al lui GM din anii 20...iar daca ai sa te uiti la diverse modele de pe site-urile americane, gen Chevrolet ai sa vezi ca au motorizari turbo. Vezi si noul Mustang cu motorul turbo 2.3 (care se va vinde si in US si in Europa). Turbo va prinde si la americani spre deosebire de diesel care va ramane apanajul europenilor.
-
Alex, sâmbătă, 02.08.2014 11:22
Dragi jurnalisti, nu stiu ce stiti voi despre masina asta, dar masina asta are sistem start-stop. Se gaseste si pe cele vandute la noi in echipament optional, voi trebuia doar sa cautati putin pe sit-ul opel.ro si ati fi descoperit. Nu are buton start-stop, dar asta este altceva. Tocmai pentru ca nu este o masina premium de 50.000 euro + pentru oamenii foarte bogati, masina are motorizari decente. Si acum sa fim seriosi, cand cumperi o decapotabila, nu o cumperi sa faci liniute, ci pentru a te plimba de primavara pana toamna.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Faptul ca comparati masina asta cu BMW seria 4 si Audi A5 mi se pare cam cretin. Numa dimensiunile sunt comparabile. In rest, masina de volum vs. masini premium. Un BMW sau Audi cabrio cu optiuni comparabile ar ajunge undeva la 70 de mii de euro, deci dublu pretul. Ii ca si cand ai compara un Renault Megane cu Audi A3 si BMW seria 1 doar pentru ca toate apartin clasei compacte. Si va rog frumos, terminati cu obsesia pentru sistemele start-stop. Majoritatea le considera o cretinitate, mai ales avand in vedere ca ar crede pretul masinii.