O pipetă de motorină
Opel Corsa este unul dintre cele mai populare modele din clasa mică. Recent trecut printr-un facelift, Corsa a devenit acum şi un model foarte economic în versiunea 1.3 CDTi Ecoflex.
-
Constantin, marţi, 14.02.2012 19:57culoare
Cum se numeste culoare ca e super.
-
Costi, marţi, 14.02.2012 20:05Cool ,cred?
Detin acest model dar pe benzina 1.4 lant 101 cp jante scaune incalzite si volan piele incalzit cu comenzi ,8 airbeguri ,faruri adaptive, piele ,clima cu dispei mare esp ebd cbc sunt super multumit pe timpu asta iimi consuma in jur de 8.6 9 merg numai prin orsa ma ajuns 12.200 cu 3 vouchere discount
-
ScorpyonVAG, marţi, 14.02.2012 20:06@
Dupa parerea mea mai bine arata inainte de facelift. Oricum nu este un model prea stralucit. Mai bine mi-as cumpara un Grande Punto, caci are acelasi motor. Pretul este destul de piperat. Chiar nu merita acesti bani. Seat Ibiza sau VW Polo arata mult mai bine (in caliteate de fan al acestor marci).
-
rufy, marţi, 14.02.2012 20:08f scumpa
Masina costa peste 16000Eur si nu are climatizare automata, geamuri electrice spate sau aux/USB. De la o vreme toti constructorii se arunca la niste preturi...
-
cosmin, marţi, 14.02.2012 20:16corsa
in primul rand LA MULTI ANI DE SF.VALENTIN!si apoi cred k este o masina f reusita kiar si la acest scor pe care i lati dat.in ciuda minusurilor minore...este o masina perfecta pt oras mai ales pt romani:mica,practica,iarna sar putea sa fie o problema(tractiune doar pe fata)...,frumushik,economica in primul rand!deci o masina pe placul nostru,alte reprosuri nui gasesc dekt cele mentionate si de dvs intro oarecare masura...oricum bv OPEL!tot asa!si astept un comparativ si sper sa mentionati si clasamentul:D mult succes!!
-
MPS, marţi, 14.02.2012 20:46
din moment ce esti un vagonist convins nu puteai sa dai alte exemple bineinteles. eu simpatizez marca opel mai mult sau mai putin dar corsa e clar o masina foarte ok si tu o compari cu polo care e de generatie noua si poate daia ti se pare un plus . pt mn polo e un golf mai mic adica plictisitor. si corsa e booring daca nu ai bani de niste dotari calumea insa full options vs full options corsa e mai atragatoare. c 3 de exemplu mi se pare mult mai tare.
-
antonny, marţi, 14.02.2012 21:08******
de ce sa cumpar corsa cand pot cumpara chevrolet aveo 1.3 diesel ???? cu banii mai putin ,aceasi masina dar cu alta palarie ........
-
daniel, marţi, 14.02.2012 21:21coolness effect
in functie de ce ati dat la coolness effect interesanta la asta si neinteresanta la citroen c3? iar punctajul la fel., aiurea, cand a aparut a primit 4,2 si acum 3.8. Mi se pare enorma diferenta, numai pentru faptul ca a evoluat piata. unde-i obiectivismul?
-
lorinczi.thomas, marţi, 14.02.2012 21:21
Un bidon de benzina!
-
titi, marţi, 14.02.2012 22:57reclama mascata Fiat
multumim pt reclama facuta motoarelor italiene... doar profanii nu stiu ca e vorba de motrul 1,3 mjet de la Fiat... din pacate, opel a "reusit" sa ii mai scada din performante,[rin softul neperformant+ turbina inhouse... dpdv al motoarelor diesel, italienii le dau lectii nemtilor de ani buni !
-
sorin, miercuri, 15.02.2012 09:12o balarie
scumpa ca dracu ...tre sa fii nebun sa dai atatia bani pe flegma asta de masina...la 16.000 iei un sedan dotat destul de bine ...de ex Cruze... nu stiu ce e in capul producatorilor cand arunca astfel de preturi ...apoi se mira ca scade piata de masini noi... pai va urez faliment fericit :))))))
-
Excomunicatorul, miercuri, 15.02.2012 11:11:)
Poate e o masina buna,merge bine,e noua,are consum mic tra la la. Ideea este ca trebuie sa fii nebun sau ticnit sa dai 16000 de euro pe o masina ca asta.Fie ea si noua.16 000 de euro.
-
serpe66, miercuri, 15.02.2012 14:07iacs
te doare mintea...o masina de categoria asta ar trebui sa fie max 8000 euro....cu indulgenta...ce naiba , is numai niste cotete pe 4 roti...
-
dagwod, miercuri, 15.02.2012 14:50scump vericule.......
Mie personal mi se pare foarte scumpa.... Acum depinde cine o cumpara..... Daca vorbim strict de masina in sine...adica transport..... la 7000 iti iei golf 5 tot diesel, mai bagi 1000 in el ca sa il pui la punct! si iti raman bani de inca un golf 5 :)))
-
sandman, miercuri, 15.02.2012 15:13corsa
masina este f scumpa. 16.000euro? sa fim seriosi. este o masina de clasa mica. in banii astia iti iei o masina din clasa golfului cu destule dotari.
-
sneaker, joi, 16.02.2012 00:22scumpa mea
Nu zic că-i puțin 16.000 pentru o mașină din clasa mică, dar uite, un Aveo LTZ cu același motor costă aproape 15.000, iar un Polo 1.2 TDI (da, ăla cu un cilindru lipsă) tot pe-acolo în echiparea Comfortline. O comparație între dotări e treabă de chinez bătrân, mai ales la ora asta, dar pun pariu că un Corsa Njoy iese mai bine, inclusiv la prețurile opționalelor. Că există și variante mai ieftine, clar. Că merită sau nu una anume, asta-i la alegerea fiecăruia. De-aia prețurile la orice mașină încep jos și se termină sus. Trebuie ținut cont de lucrurile astea înainte de a afirma că asta-i "mașină scumpă".
-
antonny, joi, 16.02.2012 16:01*****
@sneaker ......... aveo 1.3 95cp echiparea ltz costa 14750 deci 1500 euro fata de opel corsa care e aceasi masina dar cu alta sigla ........daca ne uitam la aveo 1.3 95 cp echipare ltz+ unde avem trapa si scaune incalzite pret 15350 ...corsa cu aceste dotari sare de 17000 euro ... si acum mai pun odata intrebarea ...... De ce sa cumpar opel corsa si nu chevrolet aveo ???
-
crysti09, joi, 16.02.2012 22:12
Sa ii vedeti pe baietii care vand OPEL...plini de ei, increzatori etc ....si asta doar cand ii intrebi daca nu mai reduc ceva la pret. In rest amabili, binevoitori. Cum zicea colegu de mai sus ....faliment placut ))))
-
cristi, marţi, 21.02.2012 08:24
Sunt posesor de corsa 1.4 100 cp si sunt dezamagit total in oras ia 9 afara ia 7-8 fara sa depasesti 130 la ora nu are stabilitate este mai zgomotoasa cu mult decat loganul Parerea mea este ca masinile mici sunt prea scumpe pentru ce ofera
-
crocodilul, miercuri, 22.02.2012 01:13
Ba ducetiva la culcare voi astia, care sunteti precum vulpea care nu ajunge la struguri si spuneti ca sunt acri. Voi ati facut diferenta de bani la cat costa un vw polo 1.6TDI de 90cp, numai zic ala de 105cp si apoi sa vorbiti, de parca ala este poleit cu aoleo, ce sa zic sunteti platiti de prea maritul grupul vag sau poate sunteti chiar posesori de vag-uri, orricum automarketul asta dupa cum se vede sunt platiti bine sa laude numai vag sau fordu ca de!, asa isi ia si ei banu, ma rog asta este cu capitalismul asta. Aia dau banu gros sa fie mereu in fruntea clasamentului in revistele astea care mai de care. De fapt niste neaveniti se suie si ei la volan care habar nu au sa conduca si isi dau cu parerea, da ei trebuie sa faca marketing. Tot atat de bine pot da multe exemple aici, referitor la performantele, ce zic astia de fac reclama atata la grupul vag sau care or mai da chasul gros. Pai zicea ceva de stabilitate, ca nu ar avea, pai eu va zic in calitate de posesor al unui opel corsa ecoflex, ca se pisa pe multe masini din clasa ei la stabilitate, inainte sa o cumpar am testat mai multe marci de masini. Daca te uiti la ampatamentul, ecartamentul, garda la sol, sta mult mai bine decat un vw polo, skoda fabia, reno clio, seat ibitza,hiundai i20,chiar si fiat grande punto care multa lume zice ca este la fel, dar nu este nici pe departe, si ca performante am scos chiar un timp mai bun, decat ce scrie in carte de 11,8s de la 0-100km/h, portbagajul este chiar putin mai mare decat la un vw polo, si in primul rand nu prea putem compara un motor de nici 1.3 cu unul de 1.6 . Atunci faceti comparatie cu motorizarea de 1.7 de la opel corsa, 130cp si 300nm de la 1500-2500, care iarasi se pisa pe toate motorizarile diesel concurente in clasa ei. pana la urma si un vw polo ajunge la peste 17000 de euro sau tot atat de bine un ford fiesta. Ca disign eu il vad mai atragator decat un vw polo care aduce a sobru si demodat sau skoda fabia care zici ca aproape este un logan patratos cu ramele usilor de zici ca e dacia 1300, este clar ca din topor si cu cel mai mic ampatament si ecartament. Doar fordul fiesta mia mai placut ca design la exterior si interior care pare totusi mult mai futurist decat un polo. Ce am apreciat la polo a fost calitatea plasticelor mai buna decat la corsa pe care se pare ca il cam dezavantajeaza, iar despre frantuzoaice sau chevrolet nici nu mai incape comparatie ka sunt mulllllt mai praf, as putea sa scriu chiar un roman despre renault clio sau pejo 207 sau aveo. Apropo ala de vorbeste din burta cu consumul lui cred ca este mai mult ca sigur un loganist fustrat. Pai zimi si mie ce masina cu motor aspirat de 1.4 16v sau 1.6 8v sau chiar un 1.2 16v o sa iti ia tie in oras sub 9-10%, cred ca vorbesti prostii. Apropo am un vecin pe scara cu un aveo si mi-ia zis omu ca sub 12% vara nu iese si asta fara aer dat drumul si fara cine stie ce vitejii ca are copilu mic pe bancheta din spate, si la doi saci de adeziv i sa lasat la pamant masina; mai am unul la parter care se plange cu matizul care ajunge la 8% in oras. Prea scumpa domne, pai iati sh-uri de vw sau alte alea, si dupa aia te intrebi de ce mia cazut turbina sau alte alea. Cea mai buna masina ramane tot una noua orice ai zice, si daca este sa o luam la pret si un logan dci depaseste 10000 de eu, ce ai vrea opel la pret de logan hai pa.
-
Manuel, duminică, 20.01.2013 07:41
Si eu sunt posesor de corsa in 2 ani am facut 50000 km prin toata tara, dar deja a trebuit sa schimb bieletele pe fata, usile din spate nu se mai inchid la telecomanda, raman deschise, este inca in garantie, asa ca m-au programat sa-mi schimbe incuietorile, si ce ma deranjeaza cel mai mult, nu este bine izolata, intra praful in masina de parca as intra pe drumuri neasfaltatea, trebuie sa aspir scaunele si sterg praful cel putin odata pe sapt ca daca nu e groaznic. De la opel am mai condus si insignia, acolo e izolata ok, dar la corsa e dezastu
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
O masinuta de crizea, nici prea prea...., nici foarte foarte...!