
Spirit reinventat
Noul Renault Clio RS este un produs al curentului downsizing. Adio propulsor aspirat de 2.0 litri şi cutie de viteze manuală, bine ai venit motor 1.6 turbo şi cutie automată cu dublu ambreiaj. Un Clio RS total reinventat
-
La misto:)), marţi, 12.03.2013 11:13
Platiti diferenta de bani pt un Vw Golf 7 GTI,merita diferenta de bani!
-
eee, marţi, 12.03.2013 11:29
vai ce ma omoara masina asta ... desi as vrea-o manuala, sigur m-as obisnui si cu automata asta ... si o vreau galbena si eu :D
-
@eee, marţi, 12.03.2013 11:33
5 usi , cutie EDC , eu zic ca-i mai practica si mai confortabila "for everyday use".
-
Alex Radoi, marţi, 12.03.2013 12:21
Motor aspirat, cutie manuala, 3 usi - reteta perfecta pentru gusturile mele. Concluzie: cel vechi imi placea MULT mai mult, chiar daca interiorul arata mai "cheap".
-
Autotehnic, marţi, 12.03.2013 13:29
Am găsit în text exprimarea ”etrierii” . Corect se spune etriere.
-
Andy, marţi, 12.03.2013 14:42
@la misto: Cand facea Renault masini sport care si castigau in raliuri/F1 VW faceau broscute de 40cp. Nu mai laudati atat de mult nemtalariile.
-
andrey_1293, marţi, 12.03.2013 15:12
Stiu ca pe piata inca nu a aparut Fiesta ST, dar cred ca si ea trebuia mentionata la capitolul concurenta. Si ea tot 1.6 turbo are dar 182 de cai. Referitor la Clio RS, o masina frumoasa si reusita zic eu, sper sa se ridice la inaltimea precedentei.
-
raz, marţi, 12.03.2013 15:22
Au dat-o in bara de data asta. Fara motorul aspirat nu inteleg cu ce se mai deosebesc de concurenta (desigur ca va avea frane si sasiu un pic mai bun, dar atat). Si sa nu-mi dea manuala? Eu am varian anterioara de rs si o ador, dar daca nu o aveam sa vroiam un hot hatch, nici nu as mai considera generatia actuala.
-
pesso, marţi, 12.03.2013 19:08
E superb,pacat ca nu au pus si manuala.Oricum se presupune ca tinuta de drum va fi mai buna decat la Clio III deci o sa rupa tot in testele pe circuit :D
-
mda, marţi, 12.03.2013 21:48
Era de asteptat ca daca se face o schimbare in bine, vor aparea 10 alti indivizi cu RS-uri "inchipuite" in garaj, care sa sustina ca generatia anterioara era mai buna... chiar si in noile conditii economice, de mediu, tendinte tehnologice etc. Asa-i romanul !
-
Mafia, marţi, 12.03.2013 22:50
Mda....mai bine imi cumpar Scion pt incepatori decat Terchea Berchea asta.
-
Ce ti-e si cu jurnalistii asti, marţi, 12.03.2013 23:40
In modul Race, cutia schimba treptele in 150 milisecunde... ma intreb cum un jurnalist, care sa fim sinceri, nu e pilot profesionist, si-a dat seama ca transimia EDC nu schimba la fel de rapid ca DSG ? Hai sa fim cinstiti si sa recunoastem ca aici e vba de subiectivism filogerman... eu nu cred ca in sesiunea de test a avut timp sa treaca prea bine prin cele 3 setari ca sa-si dea ce naiba conduce...
-
flavius, vineri, 15.03.2013 21:11
Daca ar pune pe ea vechiul 200 CP aspirat cu cutia EDC ,pun pariu ca nici un pushti teribil nu ar mai cumpara "downsizing turbo".Nu o spun eu,ci pilotii WRC.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Masina visurilor mele ! Suspensii inteligente, motor nou mai elastic, padele pe volan ca la F1 , design de concept-car ... hmmm il ador !