
Al doilea descălecat
Renault Megane RS este reprezentantul constructorului francez în segmentul Hot Hatch-urilor compacte. Cu un comportament dinamic îmbunătățit și cu un propulsor nou, de 1.8 litri, modelul din Hexagon se adresează chiar și publicului tânăr, axat pe tehnologii. Am testat versiunea cu șasiu Sport și transmisie automată EDC.
-
PMC, miercuri, 24.10.2018 20:47
Bestiala masina. E wow oricat de partinitor ai fi fata de concurenta. Respect Renault!
-
Andrei, joi, 25.10.2018 08:46
Am condus un RS acum cativa ani pe un circuit F1. Foarte buna masina si te implica mult in condus. Frane, sasiu, directie, motor, totul bine. De interior nu imi aduc aminte absolut deloc, dar nici nu conteaza la genul asta de masina.
-
adi_10, joi, 25.10.2018 14:39
32.000 euro pret de pornire :))))))...da da stiu, are 280 de cai. ne ajuta f mult in trafic mai ales pe autostrada...UPSSS..stai ca noi nu prea avem asa ceva am uitat:)
-
Kirotractor, vineri, 26.10.2018 09:36
@adi_10: Cam ai dreptate cu autostrăzile-fantomă, dar prețul de pornire e 30.600 € pentru versiunea cu c.v. manuală - preferabilă după mine nu doar fiindcă-i ceva mai ușoară și bagă 255. :-) Deși părerea unanimă e că EDC-ul lui MRS4 e c-o clasă peste cel cam indecis de pe Clio RS. Comparativ cu scorurile din Vest, prețul *românesc* e oricum un adevărat chilipir, cu 20-30% mai mic - inclusiv suplimentul de numai 1.500 € pt EDC. Clar însă că nici cu discount nu va fi la noi un succes fulminant, chiar dac-ar rupe asfaltul pe Nurburgerking. :-) Culmea că nici la el acasă nu se va vinde grozav, *malus*-ul francez fiind criminal pentru segmentul *hot*. În rest, pînă l-oi conduce (poate), n-am ce adăuga comentariilor de la *prima descălecare*.
-
adi_10, vineri, 26.10.2018 11:08
@kirotractor - nu te pot contrazice, ceea ce vrei tu sa spui este ca "se poate si mai rau de atat" nu?Adica sa dai si mai multi bani pe o masina doar pt ca are multi cai sub capota. Este un subiect pe care pe mine ma deranjeaza, acela de a da dublu pe o masina doar pt ca atunci cand pleaca de pe loc ii lasi pe toti in urma. Da stiu, senzatia este frumoasa, dar pt mine tot un Renault ramane. si nu am nimic cu marca Renault, chiar conduc in Laguna 3 de care sunt f multumit. De aici si comentariul meu de mai sus, inca nu pot pricepe mania asta pentru caii putere si sumele foarte mari cerute pt astfel de masini. In rest, desi nu am condus ceva de genul, sunt convins ca senzatia este una interesanta atunci cand calci acceleratia. Toate cele bune!
-
Kirotractor, luni, 29.10.2018 13:16
@adi_10: Da, parțial și asta voiam să zic. Totuși, produsele diviziei Renault Sport nu cred c-ar trebui asimilate cu Renault-urile *simple*, din f. multe motive. E doar părerea mea poate și asta, clar - ca și-n și-n cazul tău, neinfluențată de faptul c-am posedat acu două decenii un Clio Williams. Deloc perfect -- cu fiabilitate vraiște :-) da-n fine, cumpărat SH devine discutabilă treaba -- însă cu o personalitate pregnantă ascunsă sub aspectul modest. ...În fine, nu-i loc aici de RS-povești - poate, cînd mi-oi scrie memoriile. :-)
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
O realizare de exceptie a diviziei RenaultSport care chiar si in declinarea mai putin fertila de *doar* 280 CP reuseste sa convinga pe deplin.De salutat deasemenea optiunea pentru cutia manuala pentru cei care mai considera ca (si) EDC -ul se face vinovat de aparitia platfusului la piciorul stang :-)) in abordarea RS. Personal m-as fi asteptat ca la recent incheiatul salon auto sa fie facuta publica *prestatia* pe Ring,ce-i drept pentru varianta Trophy ,doar si pentru a certifica odata in plus beneficiile si implicit utilitatea 4Control , punand totusi aceasta absenta,sper eu :-)) pe sufocarea generata de SUV-urile din Muntii Eiffel si nicidecum pe neputinta celor din Dieppe de a detrona cu ultima lor creatie compacta japoneza.