
Tranziţie uşoară
Primul crossover compact de la Subaru şi urmaşul lui Impreza XV vine în segment cu o reţetă potrivită celor care vor să-şi cumpere primul lor crossover, fără să renunţe la micile bucurii ale unei compacte cu tracţiune integrală.
-
kim_vl, marţi, 19.06.2012 23:00
1) Eu nu inteleg cum vine treaba asta cu vibratiile tocmai de la un motor (cu cilindrii orizontali opusi) care se lauda teoretic cu lipsa vibratiilor. 2) Ati uitat de Qashqai 1.6 dCi 130 CP/4000 rpm 320 Nm/1750 rpm (256 Nm/1500 rpm) 4x4 MT6: consum (teoretic, la fel ca la toate celelalte) 6.1% urban, 4.6 extraurban si 5.1 mixt. E adevarat, are sistem stop&start la fel ca si Mazda CX-5, in timp ce Subaru XV nu dispune de asa ceva.
-
constantin, marţi, 19.06.2012 23:18
pareta din spate seamana cu noul ford focus in 4 usi ,sincer mi-as fi dorit aceasta masina,am vazuto la cativa proprietari in c-ta e super masina
-
Alex Radoi, miercuri, 20.06.2012 00:17
Daca ar fi o masina "buna" (si fiind un Subaru foarte probabil chiar este), as putea sa ignor faptul ca e urata si sa o cumpar doar pentru ceea ce poate. ;)
-
Compass, miercuri, 20.06.2012 07:34
Urata masina. Am vazut-o in realitate si arata ca naiba. Masina pare conceputa in anii '90.
-
so, miercuri, 20.06.2012 10:17
stop&start = iti freci electromotorul, cunosc un prieten care are un sharan 2011 si s-a dus electromotoru, la reprezentanta stop&stat impreuna cu toata electronica de vina!!! nu mi-as cumpara o masina cu acest sistem niciodata!!!
-
danutz9393, miercuri, 20.06.2012 11:08
Ideea cu stop&start nu este prea buna la motoare diesel, ele nu sunt concepute pentru a fi oprite si repornite la intervale scurte de timp.... e mai mult o chestie de marketing dar care face rau motorului (in special fiabilitatii pe termen lung) si economia de carburant nu este chiar impresionanta prin folosirea sistemului.
-
slv83, miercuri, 20.06.2012 13:27
Mi-as lua masina asta din doua motive: - motorul boxer diesel potent - sistemul de tractiune integrala
-
ERATA, joi, 21.06.2012 09:52
@Sebastian Toma "360 Nm, încă de la 1.600 rpm. Deşi nu-i campion la cai putere, are cel mai bun cuplu din segment la cea mai joasă turaţie, majoritatea rivalilor oferind fie o valoare mai mică, fie o valoare aproape la fel de bună.." Valoarea cuplului... Nu e niciun "aproape" la fel de buna, ci valoare identica cu Koleos 2.0dci 175 CP si anume 360 Nm
-
@Erata, sâmbătă, 25.01.2014 23:34
Da, numai ca Subaru scoate din 2.0 147 de cai putere cuplul acela, pe cand Koleos abia din 174 cp. Pricepi ce inseamna tehnologia?
-
aurel, sâmbătă, 24.06.2017 02:29
am subarul xv din 2012 si vreau sa spun ca nu la-si schimba pe nimic
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 10 octombriePick-up din viitorAm călătorit până în Delta Dunării pentru a face cunoștință cu un pick-up al viitorului. Este vorba de Ford Ranger Plug-in Hybrid. Modelul americanilor este deja lider la noi în țară, din punct de vedere al vânzărilor, când vine vorba de modele pick-up, dar cei de la Ford au vrut să treacă la un alt nivel. Astfel, prin lansarea versiunii PHEV, Ford este singurul producător de vehicule utilitare de acest fel care oferă o versiune electrificată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 7 octombrieForma viitoruluiAm condus noua Kia EV4 hatchback sau, altfel spus, primul model electric al mărcii produs în Europa. Îți spunem în rândurile următoare cum se simte de la volan, dar, înainte de asta, ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 9 septembrieMărimea contează?După ce anul trecut am călătorit la Viena pentru a face cunoștință cu noua generație Citroen C3, acum a venit momentul să ne întâlnim cu fratele mai mare. Se numește Citroen C3 Aircross și promite să aducă tot ce apreciază clienții la un C3, doar că într-un pachet mai mare și mai practic. Citeste tot
Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.