
Adio, dar rămâi cu mine
Audi ne-a invitat să testăm cel mai performant diesel oferit în gama A8. Experienţa noastră cu A8 4.2 TDI s-a transformat rapid într-un test de adio, nemţii prezentând săptămâna trecută facelift-ul limuzinei înaintea debutului de la Frankfurt.
-
daniel, marţi, 27.08.2013 15:39
de ce testati un model care imediat primeste face-lift?
-
mntsn, marţi, 27.08.2013 16:11
@daniel: Te-am prins: vrei sa-ti cumperi modelul cu face-lift.
-
Dacia Plant, marţi, 27.08.2013 17:39
Consuma cu 2 litri mai mult ca un Logan 1.4mpi. Pe cand un test cu Touareg V8TDI ? Ca de V6TDI m-am saturat sa tot vad teste.
-
eee, marţi, 27.08.2013 17:42
foarte fain review, multumim. oricum la clasa asta nu prea ai ce sa comentezi, mai ales noi parlitii care putem doar visa la asa ceva ...
-
Adrian, marţi, 27.08.2013 20:38
131.975 € .... 911 sau A8 4.2 ? Stiu ca nu are legatura si sunt clase diferite dar totusi....
-
lorinczi.thomas, marţi, 27.08.2013 20:47
@daniel: Nu ai citit ca a fost vorba despre o coincidenta?
-
antonny, marţi, 27.08.2013 23:01
superba masina la 45000 euro dupa 2 ani ........
-
KalEl, marţi, 27.08.2013 23:47
poate reformulati aici: "plusează cu un element care aduce un plus"
-
KalEl, marţi, 27.08.2013 23:53
si aici: "suspensii care adaptează automat suspensia "
-
LUCCI, miercuri, 28.08.2013 00:02
La 130/h doar 1500 de ture!!!!!!...presupun ca in a VI-a!Fantastic! Oricum, o masina impresionanta!!!!
-
@LUCCI, miercuri, 28.08.2013 14:22
Presupui ca in treapta 8 a
-
unckle, joi, 29.08.2013 23:30
cam cate are in comun cutia ZF de pe acest audi cu cutia de pe BMW ? .. ambele ZF, ambele cu 8 trepte, ambele facute sa tina 1000Nm ... sunt si eu curios cat de buni au devenit cei de la ZF :)
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
Baga bani! :)