Gadgetino
Audi a reușit să transplanteze uriașul pachet tehnologic disponibil pe modelele mai mari chiar și pe noul Q2. Crossover-ul demonstrează că mai există loc pentru încă un membru în gama Q.
-
r, miercuri, 20.07.2016 08:25
Nu înțeleg de ce este SUV ( crossover să zicem- adică trece peste tot) și nu este break. Diferența se face doar de garda la sol ? Că Loganul MCV este mai înalt cu 10 mm (adică are 1518) și este doar un amărât de break.
-
Intrebare, miercuri, 20.07.2016 09:41
De ce mi-ati eliminat comentariul? Pentru ca v-am aratat contradictia intre ceea ce constatati in test si nota acordata? Pentru ca Puteti? Ori doar pentru ca nu sunteti corecti? Daca sunteti firma serioasa ar trebuii sa-l repostati. Daca nu....... inseamana ca recunoasteti ca nu sunteti.
-
unu, miercuri, 20.07.2016 12:29
@r cred ca si garda la sol e mai mare la MCV decat la michiduta asta :)
-
Coco, miercuri, 20.07.2016 18:19
Garda la sol Audi Q2 va fi în jur de 200. Deci orice comparație cu garda la sol a unui break standard este inutilă.
-
Fopel, miercuri, 20.07.2016 21:13
Polo Cross la pret dublu. De ce nu se pun si poze cu modelul basic, fara LED-uri, crom, navi, bord digital...stiti voi, ala plin de palsticuri. Ca doar ala va fi cel mai intalnit pe strazi.
-
Kirotractor, joi, 21.07.2016 11:04
Profil de Citroen Cactus si performante similare crossoverelor PSA (vb. de benzinarele franceze 1.2 turbo de 110-130 CP), dar in ciuda pretului dublu se va vinde in draci, ca si Countryman-ul - doar e un Audi si are plasticuri moi pe bord. :-) Nu zic c-ar fi o masina rea nici macar entry-level-ul Q2 (3 cilindri, 116 CP), doar ramin convins ca fudulia "status-ului" ramine tentanta pentru multi.
-
hazard, luni, 01.08.2016 11:45
Cifrele oficiale date de Audi pentru 1.6 tdi sunt printre cele mai mincinoase :)
-
kao, marţi, 02.08.2016 08:58
salut, cifrele celor de la audi nu mint, daca ai unde sa le testezi te vei convinge. De curand am parcurs 8000 de km afara din tara si pe autostrada masina consuma 4.2-4.3 in orasele mari cu o infrastructura foarte buna nu imi sarea consumul de 5.5-6 l/100km motor 2TDI 140 cp. In conditiile in care in tara pe europene consuma 4.8/5.4 (in functie de trafic) si in orase aproximativ 7l la 100 km.
-
Brembo, marţi, 02.08.2016 11:49
Audi si pufaitoarea vw sunt iubirile romanilor.Nu cumva sa spuneti o vorba rea de marcile astea doua. Ai niste banuti,clar iti iei Polo.Daca peste o vreme ai mai strans ceva....nu poti decat Golf(o masina extrem de exclusivista de altfel!) Mai strangi un pic cureaua si faci saltul la Passat,sa crape vecinii de ciuda. Iar daca vrei sa-i zapacesti pe toti,o singura optiune,Audi:-))))))))))) Nu conteaza ca toate arata la fel de la o generatie la alta, ca au falsificat motoare,vw si cu audi,astea-s baza!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
@ întrebare Da, se dau pupici (4,4) fiindcă e marca cu patru găuri în față și alte patru în spate. Mai găsești undeva așa ceva ?