Inimitabil
Am testat motorizarea de bază din gama Citroen C4 Cactus în compania echipării de top. Modelul franţuzesc ne-a demonstrat încă o dată că este greu de ignorat pe şosea, indiferent dacă eşti sau nu interesat de el.
-
sandu, joi, 12.02.2015 11:59
ce prostie de masina. iar o ciudatenie ca si juke. oricum pretul e mic, 19000euro pentru un motor de 1.2
-
joe, joi, 12.02.2015 13:38
de la 13 mii la 19 mii,,e cale lunga de atatea optionale,,,!mult,,,mult, cat inca o masina LOGAN
-
Andy, joi, 12.02.2015 13:52
Interesanta iar unele solutii sunt chiar ingenioase. @joe diferenta de 6000 de euro nu inseamna un Logan pentru ca nu exista Logan la 6000 (nici la 5000 cum se lauda Renault initial). Plus ca oricum, daca vrei un Logan cat de cat ok scoti 10-11.000 din buzunar. Asa ca de ce comparam iar mere cu pere? Asa poti zice si la un Mercedes ca intra 10 Loganuri insa cel care-si cumpara Mercedesul repectiv nu-si va cumpara in veci 10 Loganuri. So?
-
HRares, joi, 12.02.2015 14:55
sa nu uitam referitor la dotari ca ideea lor este sa ofere masina pentru orice buzunar. sunt multe dotari optionale. Daca unele lucruri par ca ar avea nevoie de imbunatatire...s-ar putea regasirezolvarea in categoria optionale.
-
Bethurbazal, joi, 12.02.2015 18:57
Masina aceasta are un aer aparte. Am facut mai multe drive-test-uri cu ea. De fiecare data cand te urci in ea ai senzatia ca o faci pentru prima oara. La duel-ul cu Sportsvan a luat jumatate din voturile acesteia intrucat unii voteaza caci asa e la moda sau, am mai spus, cum le dicteaza unii. Pacat!
-
ironR, vineri, 13.02.2015 10:47
am facut un test cu el, nu pot trece peste faptul ca geamurile din spate nu se deschid conventional.... In rest masina arata bine, e confortabila, putin cam sus mi s-a parut scaunul soferului... Nu stiu cum rezista acele bandouri pe usi la spalatorie dupa 2-3 ani... In mare masina mi-a lasat impresia ca face mai mult decat pretul pe care il cere, dar pentru faptul ca nu are 4 geamuri "complete" nu as cumpara-o...
-
joe, duminică, 15.02.2015 18:16
cum sa dai la o masina de 82 cp 20 mii de euro? Cu 27 mii iei Santa Fe nou de la reperzentanta,model nou,,,,dar din GERMANIA[sa noi e 43 mii!!!}..si are fie tractiune fata,ori 4x4 http://ww3.autoscout24.de/classified/265648988?asrc=st|as
-
scrynted, duminică, 06.12.2015 16:10
@behturbazal ala e Eugeniu de Savoia de la poza ta de profil la automarket? :))
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Abia asteptam un test. Cel mai mult imi place ca insistati pe faptul ca modelul asta e altceva. Un crossover strict de oras (doar e moda) cu un design funky (clientela tanara), special conceput pentru zona urbana unde poti fi observat si daca nu admirat macar apreciat pentru indrazneala designului si a alegerii. Designul e tipic francez, parizian as zice... cred ca designerii, obsedati de micile probleme aparute in locurile de parcare supraaglomerate, au insistat pentru amplasarea acelor airbump-uri :) Mie imi place "chestia" asta...iar la noi va fi achizitionata probabil foarte subtire.