Chic practic
Dacia Sandero Stepway este unul dintre cele mai populare modele produse la Mioveni. Cu o alură de mini-SUV, versiunea cu facelift și cutie de viteze robotizată numită Easy-R este o bună alegere pentru traficul urban.
-
daniel, marţi, 05.02.2019 12:39
mai exista versiunea asta.as vrea sa cumpar.nu am mai gasit
-
catalin, marţi, 05.02.2019 13:59
Pai exista versiunea benzina 0.9 turbo care are performante dinamice asemanatoare cu 1.6 aspirat
-
Clique, marţi, 05.02.2019 14:21
Eu tot ce am găsit a fost motorul de 0.9 benzină cu easy-r, diesel, nimic.. Aș opta și pentru benzină, însă tot aud neplăceri cu ambreiajul ăla la robotizată.
-
hazard, marţi, 05.02.2019 14:52
inainte sa va luati maisna cu cutie easy-r va rog sa va interesati in service, sa nu plangeti dupa bani...
-
Tatraurs, marţi, 05.02.2019 17:16
"mașina are un ruliu evident"Nici nu ma mira dupa ce Renault a facut o tiganie maxima cu Sandero si Logan incepand din anul 2008 pentru reducerea de costuri,au scos bara stabilizatoare,pur si simplu,pana in 2008 avea iar dupa nu,au ramas doar gaurile de prindere.Mi se pare de-a dreptul rusinos.
-
Joe, marţi, 05.02.2019 17:26
La cutia asta exista kick-down? cand esti in treapta a 7 si o calci dintr-o data se duce napoi in 3-4? sau nu exista asa ceva?
-
vianu, marţi, 05.02.2019 18:18
@Tatraurs bara stabilizatoare este prezenta functie de versiune si motorizare.
-
Tatraurs, marţi, 05.02.2019 18:46
@Vianu,asa o fi dar tot de porc e ce-au facut.Inaite pana in 2008 aveau toate bare stabilizatoare,de la cea mai ieftina pana la cea mai scumpa,nici nu ma mira,pana la urma e Dacie,e facuta sa strangi din dos la fiecare curba luata mai energic indiferent de nivelul de echipare.Atata timp cat Renault are nesimtirea si isi numeasca pe masini nivelurile de echipare superioare cu GT LIne dar sa ofere tamburi pe puntea spate parca nici nu mai conteaza cine stie ce la Dacia ce aveau primele lor masini acum zeci de ani in standard si nu mai au acum
-
vianu, marţi, 05.02.2019 19:43
@Tatraurs.....bara stabilizatoare NU a fost de la cea mai ieftina la cea mai scumpa. Ori nu esti informat ori dezinformezi. Versiunea cea mai ieftina, Ambiance, NICIODATA nu a avut bara. on-topic...consumul e identic cu al unui motor de 1L benzina (cel putin ceea obtin eu). In afara de cutie, care in principiu ar fi mai confortabila nu vad performante deosebite la acest diesel. Asta apropos de plangaciosii fani diesel ce se dau cu funduletul de pamant si invoca drepturi.
-
Tatraurs, marţi, 05.02.2019 19:56
De versiunea cea mai ieftina mai bine nu vorbim,la ea cea mai mica problema e ca-i lipseste bara stabilizatoare. Ii lipsesc mylte si in special tetierele spate,impardonabil la o masina de acum. Versiunea Laureat dupa jumatatea lui 2008 nu mai avea bara stabilizatoare asa ca nu dezinformez deloc.
-
vianu, marţi, 05.02.2019 20:14
"Inaite pana in 2008 aveau toate bare stabilizatoare,de la cea mai ieftina pana la cea mai scumpa" ce zici, mai bagi o fisa?
-
lulu, marţi, 05.02.2019 20:30
asa si... 13 300 model testat vi se pare ieftin? Sau ca sa merg mai departe vi se pare un raport pret-dotari/calitate corect sau exagerat? Chiar acum vad la tv o reclama cu Ranaul Megane sedan la 13 400! Oare ce sa aleg?
-
Cristi, marţi, 05.02.2019 23:07
Discutia este despre Sandero Stepway, nu laureate sau access (variante simple). Toate Stepway au bara stabilizatoare. Eu am din 2013. Sunt foarte multumit de ea. Nicio problema, doar consumabile.
-
dan_grc, miercuri, 06.02.2019 09:47
Logan și Sandero au nevoie de o nouă generație, le ajunge din 2012.
-
MarDark, miercuri, 06.02.2019 13:13
@lulu Sandero in banii aia are clima, cruise control, toate geamurile electrice, cutie "automata", diesel, navigatie. Megane are gemuri electrice doar pe fata, cruise control, este benzina si cam atat. Deci ce sa alegi in banii astia?
-
MarDark, miercuri, 06.02.2019 13:13
@lulu si aer conditionat manual, am uitat
-
adi_10, miercuri, 06.02.2019 14:36
nu ar fi rau sa umble un pic la design, mai ales la interior. ne-am cam saturat toti de schimbatorul asta de tractor si gaura aia intre scaune.
-
lulu, miercuri, 06.02.2019 14:55
@MarDark - fiecare are gusturile lui si le respect dar ca sa-ti raspund: renault are geamuri fata spate electrice, cuplu maxim 220 N/M ca si sandero in schimb putere 116CP fata de 95 sandero diesel, daca este benzina este ECO (SIC), are AC manual dar are airbaguri laterale fata si spate (asta iti spune ceva?) care sunt mai importante dacat navigatia lui sandero la care orice actualizare a hartilor te usuca la bani! Bineinteles cutia "automata" de care zici tu nu e automata si daca citesti articolul o preferi pe aia manuala! De ce crezi ca nu o mai gasesti la alte marci?
-
MarDark, miercuri, 06.02.2019 16:44
@lulu Cuplul pe 1.5 dci 95 CP este tot 220 la fel ca la 1.3 TCe 116 CP dar consumul nu se compara. Megane da are pairbaguri frontale si laterale tip cortina când Sandero are frontale si laterale fata. Stiu ca nu e automata de asta era ghilimelele, dar acea atomata isi face treaba excelent in oras unde stau 90% din timp si da nu o sa mai fi racer in afara. Ca viteza maxima o diferenta uluitoare de la 180 la 190 de km. La revizii o sa simti o diferenta considerabila. Ca sa nu mai adaug ca urmatoarea versiune va avea Android Auto si Car Play unde nu mai ai nevoie de update la harti. Vor veni motorizarile de 1.0 de 100 si 115 CP de Clio si Micra (posibil cu un -5 CP la ele). Vor fi pe platforma de Clio si vor primi si ele laterale tip cortina ca Duster.
-
MarDark, miercuri, 06.02.2019 16:49
@lulu Apropo mai exista si la alte marci cutie pilotata. Un exemplu este Peugeot 508 SW fabricat 11.2012, 1,6 eHDI 112 CP cutie 6 trepte pilotata.
-
xxx, miercuri, 06.02.2019 16:54
Eu conduc de 2ani un STEPWAY diesel cu Easy-R. In București este perfecta. Pe autostrada așa si așa se descurca. Pe drumurile naționale încep emoțiile, nu te poți baga in depășiri scurte, nici măcar daca dai pe „manuala”. Emoții sunt si când este polei pe jos, frâna de motor nu este perceptibila când ai viteze mai mari, peste 70km/h. Sub 60km/h o simți trecând pe „manual”, sub 40km/h se simte bine luând piciorul de pe pedala de accelerație. Consum mediu București 50%/Autostrada 50% cat se poate de tare 6,3l/100km Consum mediu București -Botoșani 5,2l/100km Viteze maxima atinsa de mine indicata pe bord 175 km/h Sincer la început mă enerva, după ce m-am obișnuit o găsesc extrem de comoda.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Oare ar fi asa greu de pus motorul de 1.6 aspirat de pe Duster pe modelul asta?Ar fi fost combinatia perfecta pentru cei care nu vor diesel.