
În manej
Am testat în România noul Ford Mustang Cabriolet în varianta 2.3 EcoBoost. Modelul american a fost adaptat la preferințele europenilor și are și un motor prietenos cu taxele noastre. Ce mai știe să facă noul Mustang Cabrio aflați din acest material.
-
Scorpionul_negru, vineri, 11.09.2015 14:12
Frumos , bun si accesibil. Isi merita banii ! E una din putinele masini sport accesibile si cu atatea calitati.
-
ioi, vineri, 11.09.2015 14:37
Sa fie si niste masuratori, nu doar cifre oficiale: (urmariti in coloana de mijloc unde scrie "C/D TEST RESULTS") -pt mustang convertible automatic: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-ecoboost-convertible-test-review -pt mustang coupe manual: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-23l-ecoboost-manual-test-review
-
Pai da..., vineri, 11.09.2015 14:41
@mm, din pacate, exista norme de zgomot interioare si exterioare pe care un autovehicul trebuie sa le respecte la omologari, care sunt din ce in ce mai exigente... Si daca ai versiunea de 5 litri, tot trebuie sa respecti normele de zgomot!
-
M5, vineri, 11.09.2015 18:05
O masina superba la un pret destul de bun.
-
Mihai, sâmbătă, 12.09.2015 19:10
O masina cu un pret foarte bun pentru ce oferta. Mi-as cumpara V8 doar pentru sound. Motorul de 2.3 are mai multa putere decat ai nevoie in traficul din Romania. Acum cateva zile a oprit langa mine la semafor un Mustang galben V8 cu numere de Germania. Are un sunet fabulous. Super tare masina!
-
LR, duminică, 13.09.2015 14:31
Dacă NHTSA = National Transportation Safety Board, Atunci NTSB = National Highway Traffic Safety Administration. Rezultă: WTF = Walter The FireFighter. q.e.d.
-
ANAF, luni, 14.09.2015 12:15
@Mihai Intrebarea ai avea bani de benzina pt. un V8 ? Ti l-ai permite ?
-
Mihai, miercuri, 16.09.2015 23:11
@ANAF Conduc o masina pe benzina cu un consum mediu de 9-10%. Merg putin cu masina personala, cam 20,000 Km pe an. Motoarele mari nu consuma chiar atat de mult. Depinde foarte mult de cum sunt conduse. Daca scoti untul din ele, orice masina consuma mult. Un Mustang V8 nu cred ca are un consum mediu de peste 17%. Asta cu mers in oras, cu mers sportiv, cu mers potolit cu copiii in masina. Ca sa-ti raspund la intrebare mi-as permite un consum de 17%. Ce nu-mi permit este impozitul urias si asigurarile. In plus masinile cu motoare de peste 3,000 cc au o devalorizare uriasa.
-
Adi, sâmbătă, 19.09.2015 10:57
@Mihai Interesant. Eu sunt invers. Mi-as permite impozitul si asigurarea dar nu ma tin la consum. As merge foarte putin cu ea ....
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 14 iuliePentru toată familiaTayron este al doilea cel mai mare SUV Volkswagen din Europa, după Touareg. Noi am testat versiunea echipată cu motorul care nu are niciun plan să se pensioneze: 2.0 TDI. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 8 iulieDiscretBMW M440i Coupe nu este un model M veritabil, dar odată ce îl conduci ajungi să te întrebi dacă chiar ai nevoie de un M veritabil. Noi am testat cel mai recent facelift primit de coupe-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,