Simfonie pentru suflet
Ford Mustang este un unicorn veritabil, în contextul actual din industria auto. Noi am testat noul Mustang GT Cabrio, iar în rândurile următoare îți spunem de ce trebuie, neaparat, să ai un muscle car american în garaj. Ți-am pregătit și un video.
-
parere, sâmbătă, 14.12.2024 04:52
Un dinozaur american. Il cumpara barbatii aflati la criza varstei de mijloc sau pustanii de bani gata. In rest, are prea multe neajunsuri pentru a fi macar luat in considerare la achizitie.
-
@pierdere, sâmbătă, 14.12.2024 08:15
Când ești un gândac nici măcar nu poți să visezi, ce să mai zic de a înțelege sufletul acestei mașini. O vezi ca pe o cutie de conserve, nu-i așa?
-
@catalin, sâmbătă, 14.12.2024 11:24
Până una alta cred că ești mândru posesor de abonament la transportul în comun și de carnet de partid cu sigla aur, că de creier nu se pune problema sa posezi.
-
dan_grc, sâmbătă, 14.12.2024 12:18
Prețul este decent, comparativ cu germanii, un M4 cabrio este mai performant, dar sare de 100k euro . Mustang rămâne un model de succes, a mers bine si-n Europa, adică acest Mustang, nu Mach E .
-
spaclu lu manole, sâmbătă, 14.12.2024 13:40
O masina banala in America de Nord, dar deosebita este motorizarea de 5.0L. Sunetul este exact cum trebuie si le auzi imediat in trafic. Vad ca in Romania se poate inca merge decapotabil. Sunt invidios :) Din pacate, cand scad temperaturile, chiar si cu caldura 75% spre picioare, scaunele incalzite, sapca in cap, imbracat bine si manusi, frigul tot se simte. Daca in oras inca mai merge, pe autostrada deja e chinuiala si nu mai merita. Singura optiune care iti face viata cu adevarat mai buna la temperaturi joase, este incalzirea din tetiere dar si aia e eficienta pana la un punct. Mustang-ul mai face inca ceea ce a facut Ford acum peste 100 de ani: aduce o masina (sportiva) la indemana omului de rand. Asta e beneficiul major al firmelor americane, accessibilitatea. Cu pretul rabatului la calitate si al materialelor asa si asa, totusi, masinile erau inca la indemana maselor. In ziua de azi insa preturile au crescut la toti, dar si calitatea e parca un pic mai buna decat acum 10-20 de ani. Mustang-urile din ultimii ani totusi sunt foarte faine, iar interioarele sunt mult mai digerabile decat in anii trecuti. Mi se pare amuzant sa "incui" plafonul manual in 2024, dar daca asta o face mai accesibila, de ce nu? Una peste alta, ar fi tare fain sa vezi mai multe prin Romania, dar tinand cont de ce vezi pe youtube, sunt ferm convins ca pietonii, stalpii si traficul din sens invers sunt mult mai in siguranta fara un V8 pe strada. Din pacate BMW e mai mult decat suficient pentru "pilotii" inchipuiti si carnea de tun de la stiri. Dar autorul are dreptate, un V8 macar odata in viata chiar se merita incercat. Stiu ca ramane o utopie pentru foarte multi dintre noi, dar in clipa in care ai unul sub capota e imposibil sa nu zambesti si sa simti ca ai intrat in alta liga. Exact ca atunci cand ai condus prima data o decapotabila sau ai iesit pe strada cu o gagica dupa care saliveaza toti masculii.
-
mda, sâmbătă, 14.12.2024 17:04
@parere a sintetizat cel mai bine: are prea multe neajunsuri pentru a fi macar luat in considerare la achizitie. @@pierdere: suflet? la un fier? babaetz, reveniti-va in simtiri. cat despre cutia de conserve, sanse mari ca aia sa fie superioara mustangului la calitatea fabricatiei. @spaclu lu manole: un comm foarte pertinent. dar sa nu uitam ca aparenta accesibilitate se evapora in neant cand incepe calvarul intrarilor in service si costurile pe care tu cumparatorul le vei suporta, nu ford pe garantie. cine s-a fript cu ford stie la ce ma refer. cand tragi linia socotelilor ajungi cu amar la concluzia ca ai fi iesit categoric mai bine daca ai fi cumparat de la bun inceput o masina mai scumpa, dar facuta cu simt de raspundere. insa e tardiv, teapa n-o mai poti returna.
-
Kxx, luni, 13.01.2025 10:12
Articolul incepe cu o eroare majora: ecoboost-ul de 2.3 inca exista,doar ca nu se aduce in Europa. Aceasta motorizare este mai mult decat suficienta, eu am modelul din 2019(290cp),cu 80.000km parcursi pana acum. Masina este deosebit de fiabila,in aproape 6 ani nu am avut defectiuni majore.Nu am vrut V8 si nu as lua nici acum, nu din cauza consumului,ci a impozitului. Ar fi foarte dificil sa vinzi dupa 10ani un V8 cu impozit de 2000euro pe an.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 28 ianuarieLux la superlativBMW Seria 7 este una dintre cele mai luxoase limuzine de pe piață, dar dacă vrei să mergi "all in", îți poți îndrepta atenția către o versiune Individual. Noi am testat o astfel de versiune și nu a fost electrică. Ci echipată cu un motor de 3.0 litri diesel. Un adevărat devorator de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 24 ianuariePuterea ursuluiSkoda a profitat de succesul primei generații Kodiaq, care s-a vândut în peste 750.000 de exemplare în întreaga lume, și a venit cu o nouă generație. O generație care nu este o revoluție, ci o evoluție a unui model de succes și îndrăgit de marea majoritate a clienților. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 13 ianuarieSupererou deghizatAm condus noul Porsche Macan Turbo electric, un supercar deghizat în hainele unui SUV de familie. Pe lângă faptul că ne-am delectat cu toate opțiunile premium pe care le oferă această mașină, cel mai tare ne-am distrat cu cei 639 de cai putere și cu accelerația violentă. Cât de violentă? Spun doar atât: sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 3.3 secunde. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 decembrieAtipicBMW Seria 1 a primit, anul acesta, un facelift care face cât o generație nouă. Noi am testat acum versiunea de top M135 xDrive, care a pierdut "i"-ul din denumire, dar a câștigat multe alte lucruri. Despre toate acestea afli în rândurile următoare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 9 decembrieAlianță neașteptatăAm testat noul Ford Explorer Electric, o mașină care, în ciuda numelui, nu împarte nimic cu modelul original. Spun asta pentru că în România îți poți cumpăra două modele Explorer care sunt complet diferite. Îl poți alege pe cel cu motor pe combustie (care se trage din linia modelului original) sau pe cel electric, care este creat pe platforma lui Volkswagen ID.4. Citeste tot
Ce dragutz din partea voastră, un muscle car in garaj. Peste 20 ani de guvernare pro-europeana cand in Romania va curge lapte și miere, când aceste muscle-car vor avea preț de Logan al lui Schweitzer, când BYD și Geely vor fi taxate la import cu 1000%, plus că voi fi ieșit demult la pensie și voi fi mândru posesor de Mustang.