Simfonie pentru suflet
Ford Mustang este un unicorn veritabil, în contextul actual din industria auto. Noi am testat noul Mustang GT Cabrio, iar în rândurile următoare îți spunem de ce trebuie, neaparat, să ai un muscle car american în garaj. Ți-am pregătit și un video.
-
parere, sâmbătă, 14.12.2024 04:52
Un dinozaur american. Il cumpara barbatii aflati la criza varstei de mijloc sau pustanii de bani gata. In rest, are prea multe neajunsuri pentru a fi macar luat in considerare la achizitie.
-
@pierdere, sâmbătă, 14.12.2024 08:15
Când ești un gândac nici măcar nu poți să visezi, ce să mai zic de a înțelege sufletul acestei mașini. O vezi ca pe o cutie de conserve, nu-i așa?
-
@catalin, sâmbătă, 14.12.2024 11:24
Până una alta cred că ești mândru posesor de abonament la transportul în comun și de carnet de partid cu sigla aur, că de creier nu se pune problema sa posezi.
-
dan_grc, sâmbătă, 14.12.2024 12:18
Prețul este decent, comparativ cu germanii, un M4 cabrio este mai performant, dar sare de 100k euro . Mustang rămâne un model de succes, a mers bine si-n Europa, adică acest Mustang, nu Mach E .
-
spaclu lu manole, sâmbătă, 14.12.2024 13:40
O masina banala in America de Nord, dar deosebita este motorizarea de 5.0L. Sunetul este exact cum trebuie si le auzi imediat in trafic. Vad ca in Romania se poate inca merge decapotabil. Sunt invidios :) Din pacate, cand scad temperaturile, chiar si cu caldura 75% spre picioare, scaunele incalzite, sapca in cap, imbracat bine si manusi, frigul tot se simte. Daca in oras inca mai merge, pe autostrada deja e chinuiala si nu mai merita. Singura optiune care iti face viata cu adevarat mai buna la temperaturi joase, este incalzirea din tetiere dar si aia e eficienta pana la un punct. Mustang-ul mai face inca ceea ce a facut Ford acum peste 100 de ani: aduce o masina (sportiva) la indemana omului de rand. Asta e beneficiul major al firmelor americane, accessibilitatea. Cu pretul rabatului la calitate si al materialelor asa si asa, totusi, masinile erau inca la indemana maselor. In ziua de azi insa preturile au crescut la toti, dar si calitatea e parca un pic mai buna decat acum 10-20 de ani. Mustang-urile din ultimii ani totusi sunt foarte faine, iar interioarele sunt mult mai digerabile decat in anii trecuti. Mi se pare amuzant sa "incui" plafonul manual in 2024, dar daca asta o face mai accesibila, de ce nu? Una peste alta, ar fi tare fain sa vezi mai multe prin Romania, dar tinand cont de ce vezi pe youtube, sunt ferm convins ca pietonii, stalpii si traficul din sens invers sunt mult mai in siguranta fara un V8 pe strada. Din pacate BMW e mai mult decat suficient pentru "pilotii" inchipuiti si carnea de tun de la stiri. Dar autorul are dreptate, un V8 macar odata in viata chiar se merita incercat. Stiu ca ramane o utopie pentru foarte multi dintre noi, dar in clipa in care ai unul sub capota e imposibil sa nu zambesti si sa simti ca ai intrat in alta liga. Exact ca atunci cand ai condus prima data o decapotabila sau ai iesit pe strada cu o gagica dupa care saliveaza toti masculii.
-
mda, sâmbătă, 14.12.2024 17:04
@parere a sintetizat cel mai bine: are prea multe neajunsuri pentru a fi macar luat in considerare la achizitie. @@pierdere: suflet? la un fier? babaetz, reveniti-va in simtiri. cat despre cutia de conserve, sanse mari ca aia sa fie superioara mustangului la calitatea fabricatiei. @spaclu lu manole: un comm foarte pertinent. dar sa nu uitam ca aparenta accesibilitate se evapora in neant cand incepe calvarul intrarilor in service si costurile pe care tu cumparatorul le vei suporta, nu ford pe garantie. cine s-a fript cu ford stie la ce ma refer. cand tragi linia socotelilor ajungi cu amar la concluzia ca ai fi iesit categoric mai bine daca ai fi cumparat de la bun inceput o masina mai scumpa, dar facuta cu simt de raspundere. insa e tardiv, teapa n-o mai poti returna.
-
Kxx, luni, 13.01.2025 10:12
Articolul incepe cu o eroare majora: ecoboost-ul de 2.3 inca exista,doar ca nu se aduce in Europa. Aceasta motorizare este mai mult decat suficienta, eu am modelul din 2019(290cp),cu 80.000km parcursi pana acum. Masina este deosebit de fiabila,in aproape 6 ani nu am avut defectiuni majore.Nu am vrut V8 si nu as lua nici acum, nu din cauza consumului,ci a impozitului. Ar fi foarte dificil sa vinzi dupa 10ani un V8 cu impozit de 2000euro pe an.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
Ce dragutz din partea voastră, un muscle car in garaj. Peste 20 ani de guvernare pro-europeana cand in Romania va curge lapte și miere, când aceste muscle-car vor avea preț de Logan al lui Schweitzer, când BYD și Geely vor fi taxate la import cu 1000%, plus că voi fi ieșit demult la pensie și voi fi mândru posesor de Mustang.