Japonia
Am testat Mazda6 în ediția aniversară de 20 de ani. Un sedan clasic, cum puține mai găsești în ziua de azi, cu motor de 2.5 litri, aspirat natural, și un interior de poveste. Îți spunem cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video.
-
dan_grc, joi, 22.02.2024 12:07
Într-adevăr o raritate datorită motorului aspirat de 2.5, felicit Mazda pentru această încăpățânare, un sedan reușit cu tot ce trebuie, fără dotări inutile, la un preț decent .
-
ds, joi, 22.02.2024 12:31
Oldies but goldies, cum s-ar zice. Chiar o mașină după care întorci capul pe stardă. Cel mai probabil că se va retrage și din Europa, nu numai din Japonia. Păcat! La un moment dat chiar o luasem în calcul în familie. Clasicul motor aspirat chiar își face bine treaba. Și cu puterea și cu consumul. Bine, îl ajută mult inovația Skyactive-G.
-
quest, joi, 22.02.2024 13:11
@ AM,AM acest G nu-i acel motor aspirat,cu raport de compresie astronomic, cu aprindere prin compresie de la bujie, si care fara a avea nici un fel de supraalimentare,[se specifica se doua ori in articol] are o turbosuflanta cu rol de alizeu?
-
nsrei, joi, 22.02.2024 13:11
n-are a face. motorul desi aspirat este tot direct injection si bineinteles complicat un plus pentru cutia de viteze automata. Per total pentru oras e o masina mult prea mare. Mi as lua de la mazda doar mazda 3 sedan aia mi se pare ce mi trebuie mie.
-
ds, joi, 22.02.2024 13:47
@ quest - raport de compresie 14:1 fărăr nicio turbosuflantă.
-
parere, joi, 22.02.2024 15:31
Din testate, Camry consuma muuult mai putin ca asta.
-
M, joi, 22.02.2024 16:00
Ce-mi mai place. O raritate.... un sedan reușit cu tot ce trebuie, fără dotări inutile, la un preț decent...oldies but goldies...o bijuterie.... dar niciunul nu a cumparat-o.
-
., joi, 22.02.2024 16:07
La exterior e superba. Interiorul insa e cam aiurea. Arata mai bine interiorul de la generatia anterioara.
-
Andrei, joi, 22.02.2024 22:10
Exteriorul arata bine. Din pacate are portbagaj mic, roti cu dimensiuni ciudate (subtiri), un 4 cilindri in linie care trebuie turat destul de mult. Ar merita un 2 litri turbo, s-ar misca mult mai bine la turatii joase/medii. Pret imens. Vanzari slabe.
-
PMC, joi, 22.02.2024 22:41
Mazda vizeaza o categorie de clienti de varsta mijlocie care nu se mai regasesc in electrificare si digitizare absurde. Pretul e mare, nejustificiat de mare, masina e o frumusete, dar vanzari nu va face. Felicitari Mazda. Felicitari pentru recenzie AM.
-
Banditos, vineri, 23.02.2024 12:11
M6 pleaca de la 32.760Eu si la 38.500Eu te poti opri pentru ca in banii astia ai cam tot ce iti trebuie. Nu cred ca e f mult. Editia aniversara e pentru cei care au de gand sa sparga banii...lucru pe care nu il putem judeca. Trec zilnic pe langa un M6 ca in articol si de fiecare data il felicit, in gand, pe proprietar.
-
pipo, vineri, 23.02.2024 20:53
@Banditos- cred ca ai dreptate, nu am stat sa verific, dar știu ca destul de recent am verificat pretul pt Mazda 6 ( doar ca sa fac o comparație) si era sub 40 k în variantele cele mai dotate , deci da, nu vad de ce sa iti iei aceasta ediție. Dar ma rog , or fi ceva fani cu dare de mana și cred ca pe alte continente ( unde 2,5 aspirat nu este inca ceva exclusivist) sunt chiar mulți. Oricum, e superb ( inca) modelul (desi, pe mine personal, culoarea asta nu m-ar încânta deloc). @ quest - ala e Skyactive X ( nu G).
-
sandu, joi, 29.02.2024 10:50
masina arata bine, dar motorul si cutia...lasa de dorit. de aceea nu mi-am luat mazda. consumul este urias, si asta din testat o alta mazda 6, acelasi motor. proprietarul a lasat-o in parcare din cauza consumului si si-a luat o alta masina mica. motorul nu trage cum trebuie portbagaj nu ai,....nu prea exista multe motive sa iti cumperi aceasta mazda.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
o bijuterie