Remarcabil
În ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare.
-
spaclu lu manole, joi, 22.08.2024 18:01
Ha-ha-ha ... deci ti-a zburat sapca din cap:):) Daca imi dai voie pentru un pont: trage cozorocul mai jos. Fa proba la viteze mici si asigura-te ca vantul impinge cozorocul in jos. Strange sapca un pic mai mult, dar nu prea tare, ca devine suparator dupa o vreme. Dup-aia poti s-o calci in voie. E o veste foarte buna ca au reusit pana la urma sa imbunatateasca timpul de selectie al vitezelor si sa seteze transmisia pe schimburi mai rapide. Lentoarea transmisiei a fost unul din punctele slabe ale generatiilor precedente. Cat despre culoare, design si atractivitate, putine lucruri sunt mai dezirabile decat o decapotabila rosie de la Mercedes. Pretul insa ... la banii actuali costa cam cat era un SL65 acum 20 de ani. Adica un V12 veritabil. Cu sunet, rafinament si livrare a puterii corespunzatoare :) Este mare pacat ca reglementarile actuale din UE au estompat sunetul demential al V8-ului din AMG-urile anilor 2008-2015. Odata cu trecerea cel de 4.0L s-a pierdut mult din farmecul motorului, indiferent ca era la relanti sau sus in turatii. In ziua de azi, AMG iti baga pe gat 4 cilindri electrificati care suna ca un aspirator lesinat. Iar de maine-poimaine, odata cu trecerea la electrice va fi ... liniste totala. Poate ca nu va fi rau, dar cu siguranta o sa lipseasca amprenta auditiva inconfundabila. De-asta zic, enjoy it while it lasts.
-
curcubitaceu progresist, joi, 22.08.2024 18:10
bebelusi in flacari.... plamanasi putrezi.... trala la la lala....
-
Matei, vineri, 23.08.2024 16:33
"Eu am obținut un consum mixt de aproximativ 20 de litri/100 km și chiar nu mi se pare mult. Singura problemă e că rezervorul are doar 70 de litri, iar asta înseamnă că o sa faci în jur de 300 de kilometri până la următoarea alimentare." Hehe, dar măcar alimentezi in 5 minute, dacă nu e coadă la benzinărie și ești masochist care merge 1000km intr-o zi. Într-o mașină gândită pentru placere, nu andurantă.
-
Andrei, luni, 26.08.2024 14:34
Cand Mercedes incearca sa se apropie de Porsche. Si nu ii iese. Mi-au placut dintotdeauna modelele mai vechi, cred ca au gresit alegand aceasta cale.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 16 iulieSărut franțuzescAm urcat la volanul noului Peugeot 3008 în cadrul testului internațional de la Nisa și ne-am bucurat de versiunea electrică a acestuia. Cum e autonomia și cum se conduce, aflați în testul nostru și în clipul video. Citeste tot
SL 63 amg 4Matic+, doar unul dintre multele exemple care reconfirma faptul ca BEV-urile sunt destinate exclusiv hipoacuzicilor.