Minitehnicus
Noua generație Mercedes-Benz GLC Coupe a fost lansată pe piață în primăvara anului trecut. Noi am testat versiunea plug-in hybrid, adică GLC 300e, pentru a vedea dacă, într-adevăr, poate acoperi peste 100 de kilometri în modul pur electric. Ți-am pregătit și un video cuprinzător cu SUV-ul german.
-
Trilulilu, joi, 08.02.2024 12:44
Nu știu ce fumează ăștia de la mercedes de cer 100.000 euro pe așa ceva
-
joe, joi, 08.02.2024 16:36
Referitor strict la Romania si pretul cerut, mereu vor fi oameni care nu au ce face cu banii,societati de stat dar mai ales ”menegeri”,spagari precum sefi de consilii judetene,primari,secretari de stat!Ca doar nu cer repezentantele auto,,cazierul judiciar sau sa te intrebe de unde ai banii!
-
spaclu lu manole, joi, 08.02.2024 16:43
Masina e foarte faina, are un pachet echilibrat si sistemul hibrid e de top. Am vazut teste cu GLE Hybrid si acolo chiar atingeau 100 km, poate chiar mai mult. Audi, de ex are bateria mai mare dar raza mai mica. E drept ca era modelul vechi. Oricum, chiar si pe timp de iarna, 50km acopera o naveta decenta + un pic de fatzaiala prin oras la cumparaturi. Daca stai la casa si ai priza trifazica, n-ai dureri de cap.
-
oricine, vineri, 09.02.2024 09:03
Felicitări pentru articol pentru că ați avut curajul să spuneți adevărul. Consum de 42,4 kw/h în regim electric spulberă mitul că astea electrice sunt verzi cu adevărat. Deja sunt țări unde e mai scump să mergi pe electric decât diesel.
-
ironR, vineri, 09.02.2024 12:38
concluzia: cu 28lei ati mers 30km reali. Pt aia care nu stiu sa calculeze din W in litrii de benzina, acum e negru pe alb: cu pretul pe 4L benzina mergi cu pretul de "electric" 30km. Asta inseamna un consum de putin peste 13L/100km + toate bataile de cap! In plus, majoritatea auto care sunt PHEV vin cu rezervoare mult mai mici! In continuare HEV sau diesel au cel mai mic consum.
-
Matei, vineri, 09.02.2024 16:21
Ideea de SUV Coupe e absurdă la un cap la altul.
-
pipo, vineri, 09.02.2024 19:21
@ AM - nu înțeleg de ce ar fi atât de impresionant un range de 100 km pt o baterie de peste 31 kwh ! Mi-e unul îmi pare o performanță foarte slaba în an de gratie 2024, după atâta amar de BILIARDE băgate în baterii și electrice in general. Iar apoi , ca să dați cu bata , asa cu dezinvoltura , declarați senin ( chiar cu o usoara mândrie parca ) ca de fapt cu bateria plina -adica 31 kwh- ati parcurs vreo 50 km !!! Iar apoi , încheind apoteotic capitolul consumului - declarând un consum de energie de 40 kwh la 100 km . Dacă ati vrut sa ne uluiți și confuzati ( ca un adevărat dealer de mașini electrice din ziua de azi) , ati reușit. Deci , cu o baterie plina de 31 kw , s-a parcurs 50 km cu un consum de 40 kw la 100 km !!! Oricum, am renunțat de mult sa încerc sa înțeleg ceva din bâlbâielile și aiurelile astea dinspre electrice , dar ideea e ca nimic nu pare sa meargă în direcția bună, desi au trecut atâția ani . Oricât mi-aș dori, nu ma vad intr-o electrica prea curând, nici măcar un hybrid phev ca asta.
-
pipo, vineri, 09.02.2024 19:23
Mi-e a se citi Mie, scuze..
-
@pipo, sâmbătă, 10.02.2024 12:31
Exista și posibilitatea că te depășesc pe tine conceptele pe care încerci să le înțelegi (dar ai abandonat deja ideea). :) "Deci , cu o baterie plina de 31 kw , s-a parcurs 50 km cu un consum de 40 kw la 100 km !!! " Da, pentru că are funcție de regenerare, ca orice electrică. Când franezi sau doar încetinești o parte din energia care ar fi fost pierdută drept căldură e convertită in electricitate și adăugată in baterie. Din acest motiv o electrica e și mai eficienta în oraș comparativ cu o termică. "nu înțeleg de ce ar fi atât de impresionant un range de 100 km pt o baterie de peste 31 kwh ! " Nu eficienta e impresionantă ci faptul că un hibrid oferă o autonomie electrică atat de mare. Eficiența e slabă dar e o mașină grea care pe lângă baterie mai trebuie să care și motorul termic, cutia, transmisia, evacuarea... PS: nu se lasă spațiu înainte de semnele de punctuație
-
Radu, duminică, 11.02.2024 10:31
Ceva nu este in regula. O tesla model y de baza are o baterie de 60kwh (utilizabil 58kwh). Mercedes are 31kwh. Ori are mercedes o mare problema de eficienta ori cei cu electrice mint cu nerusinare si fac 150km iarna in oras in aglomeratie cu caldura pornita constant. Lumea la teste se mandrea cu pana in 20kwh in oras iarna, chiar si mai putin la tesla.
-
Andrei, marţi, 13.02.2024 14:37
Ce masina urata! Nu stiu de ce ar mai cumpara cineva un Phev in 2024.
-
@@, joi, 15.02.2024 20:44
Deci avem inca ceva kw energie din frana pe langa cei din bateria plină . Și totuși rulează 50 km. Wow, acum înțeleg tot, e și mai praf.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
O masina superba, dar eu sunt partinitor, imi place Mercedes. Felicitari domnului Monenciu pentru munca depusa in realizarea recenziei! O chestie insa, de carcotas: nu pot pricepe in ruptul capului de ce sunt blamate/contestate masinile PHEV. Pai toata lumea ar trebui sa le promoveze pe acestea daca s-ar gandi cineva cu adevarat la planeta. Ai cea mai buna varianta posibila: in oras mergi electric, e misto, economic, nu poluezi, e silentios, si la drum mergi pe benzina. Cand colo ce sa vezi? Tocmai masinile astea sunt cele mai injurate de creaturi ca ala cu canalul de iutub care prezinta numai masini pe baterii, ecodrive parca se numeste. Motivul ar fi ca exista studii (din nou, vesnicele, sfintele studii) care atesta ca de fapt PHEVurile merg tot timpul de fapt pe benzina, si vezi bine!, polueaza. O tampenie. Daca te uiti pe spritmonitor.de la consumuri la modele din astea o sa vezi ca-s fanatici chiar utilizatorii. Unii nu merg aproape deloc pe combustibil fosil, incarca cu sfintenie si merg aproape tot timpul electric. Deci dracu sa-i ia de activisti ca numai tampenii fac. Nimeni n-ar trebui sa se ia dupa asemenea creaturi... (am spus spritmonitor ca sursa pentru ca acolo sunt cele mai reale cifre de consum; daca sunt buni la ceva germanii, apai un lucru stiu sa faca bine: sa documenteze absolut tot in mod disciplinat si constiincios)