Curajul pionierilor
În 2006, Mercedes-Benz a avut curajul să experimenteze un segment nou în Europa: un SUV premium cu 7 locuri, care avea un preț destul de piperat. A fost un act de curaj. Le-a asigurat însă germanilor un avantaj considerabil, de care se bucură acum, la a treia generație a modelului GLS.
-
fan skoda, joi, 26.03.2020 11:01
Un articol exceptional cu o masina speciala. Asta este cu adevarat premium, chiar lux. Lux pe patru roti. Ca pret e ok, pentru ca este foarte luxoasa, poate chiar la fel de luxos ca Bentayga. Un SUV de 5 metri luxos. Masina asta este gandita in primul rand pe confort. Viteza maxima este de 238 km/h si sprintul 0-100 km/h este de 6.3 secunde. Sunt valori bune pentru cat cantareste, dar nu este facuta sa o alergi. Dar vei putea sa mergi pe autostrazile din Germania destul de repede si este destul de rapida si de puternica. Masina este orientata catre confort, dar are si performante bune. Dar iti trebuie si bani ca sa te bucuri de acest lux pe patru roti. Aici intervine eterna intrebare: Iti iei acest lux pe patru roti de 5 metri sau un Mercedes-Benz EQC si inca o masina, poate chiar Mercedes daca mai ai destui bani. Ambele modele ( GLS si EQC ) sunt Mercedes si sunt luxoase. Iti iei EQC si inca o masina sau mastodontul luxos si scump, GLS. @adi_10 Masina asta este pentru cei cu bani care vor confort deplin dar si sportivitate pe alocuri si cu familie uriasa, cu multi copii si vor sa iasa in natura. Pentru asta este facuta.
-
cifre, joi, 26.03.2020 12:02
Pielea e chiar piele sau pseudo-piele eco degraba crapatoare Artico (si nu ArCtico cum e scris?) In rest, are tot ce viseaza monstruos vorba lu Caragiale familistul standard -- adica putere zdrobitoare si sprinturi fabuloase la greutate uriasa. :) Singura hiba e ca el are multi puradei, dar bani de Duster si aia pe credit in cel mai bun caz.
-
cornel.socariciu, joi, 26.03.2020 12:08
@Cifre Mulțumim pentru observație. Am corectat :)
-
petrush, joi, 26.03.2020 13:28
facem progrese. daca la x3 simteam lovituri naucitoare ,la gls avem numai apasare in crestetul capului. si inertia la franare am mai intalnit-o recent. apropo cat e distanta la franare ?
-
joe, joi, 26.03.2020 15:29
De ce ai avea nevoie de un "tanc",,,cand poti lua unul mai mic,,hybrid plug in diesel ..cu autonomie 100 km electric..si la ,aproape,jumatate de pret!https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=289246914&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=HYBRID_DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=58&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=5cbca7b1-6dc4-0f7c-5eca-3add5e452bed
-
netam-nissan, joi, 26.03.2020 16:26
bune tancuri din astea ca pasagerii pot sta la 2 metri unu de altu. nebune ca la italica au inchis benzinariile si urmeaza sigur la noi dar e poate bine ca unii sa afle ca nu pot manca bancnote. rau , sau bine? ca tiida sedanu meu nu mai scanteieste nici nu benzineste dar sigur imi trimite AM masina noua prin mail. ma multumesc cu una microscopica, apropo mitsubishi vad ca a readus space star campioana la consum mic. poate il testati si voi ca mai e si lume amarata care va citeste nu doar manageri mafioti hoti hotentoti troli cu ordin pe unitate ect
-
Andrei, joi, 26.03.2020 18:24
Nu are nimic special, daca tot arunca cineva banii pe asa ceva, un Range Rover e mult mai stilat. La fel de inutil si acela, dar asta e alta discutie.
-
inexorabil, joi, 26.03.2020 19:24
Ştiţi de ce stilul lui Bogdan este recognoscibil încă de la simpla citire a titlului? Fiindcă “emană” o calitate destul de rară şi spumoasă: este non-scolastic! Dar ştiţi ce este hazliu? Că, oricâte descrieri şi impresii ar curge în cadrul acestui articol, în optica unidimensională şi inoperabilă a siamezilor ACEdikk această maşină nu…există (chiar dacă, fireşte, inclusiv ochii lor fizici le-ar spune altceva). Pentru că Diesel. Credeţi că s-ar sinchisi să citească vreun rând, din moment ce încă din titlu au depistat particula incorectă politic “d” ? Până îmi schimb geamul de la chilie spart de o e-praştie, să fabulez şi eu niţeluş şi (in)conştient pe-acilişé. Puteam să jur aprioric că preţul va fi trimis pe “lista neagră”. Iar nemţii sunt cei mai nerăbdători să se reia producţia (din Extremul Orient, desigur :D – hopa, staţi aşa, că GLS vede lumina de la capătul tunelui în State; ei, îi altă borâtură de peşte, deci nici urmă de piese asiatice, pfiu!). Oricum, ca să fiu sigur dinainte, îmi torn singur o găleată de vopsea roşie în cap, adică susţin că între luxul de altădată şi cel de astăzi se întinde o prăpastie numită…pasiune. Başca mult mai mult lemn şi/sau mult mai mult metal. Ca să nu se “conchidă” că vorbesc în dodii, ataşez imaginea de interior a unui (pre)S din urmă cu…50 de ani: https://www.premierfinancialservices.com/wp-content/uploads/2016/08/Mercedes-Benz-280-SE-3.5-Interior.jpg Chiar dacă avansul tehnologic şi senzaţia “imediată” a confortului sunt incontestabile astăzi (că doar evoluţia sinteticelor n-a bătut pasul pe loc), dacă aş avea suma necesară (păi să văd ce pot vinde de prin chilie), eu aş încredinţa-o mai degrabă “vechiturii” cu pricina. Care nu era SUV, nici tributară orgasmelor întreţinute (nemţeşte) “0-100” şi “v-max”. Şi, apropo, credeam odinioară că doar lui Bentley şi Tatra Automobile (în ultimii săi ani) le place combinaţia improprie lux (nu doar confort)-viteză (nu încercaţi să contraexemplificaţi modele germane de acest fel şi datând mai demult, că nu veţi găsi, nici măcar S-Klasse, care n-a părut niciodată atât de impresionant d.p.d.v. al esteticii de interior pe cât ai admite instinctiv…şi n-ar fi doar părerea mea). Oricum, cioaca de genul “Să stau ca-n sufragerie (başca mai sus decât nivelul fraierilor cu trotinete) şi, totodată, să zbor pe şosea” a dinamitat nişte rosturi nu degeaba legitimate în automobilism (şi se subînţelege că apa trece, recte tipurile de motoare, pietrele rămân, recte năravurile). Eh, dar anomaliile nu prea se mai “văd” (la drumul mare) în zilele noastre – neîndoielnic nu câtă vreme bagheta magică a marketingului şi sfânta zicere a lumii (era să scriu “a prostimii”) îşi vor trage partea leului. PS. Actualmente, umblă frenetic/bezmetic un mit pe mirobolanta planetă Terra, cum că “Lumea nu va mai fi la fel” (adică după ce, mai devreme sau mai târziu, se va stinge complet efectul…corona-tâmpeniei umane). Parcă tot aşa am auzit după (şi mai) şocantul moment 9/11. Şi, într-adevăr, lumea n-a mai fost la fel, mai precis a degenerat şi s-a îndrăcit (ateii să citească doar “înrăit”, omiţând “d” şi “c”) mai abitir ca înainte. Deci?...
-
inexorabil, joi, 26.03.2020 20:10
Apropo de MB. Tati, nu prea îmi place ceea ce se poate remarca aici: https://www.jdpower.com/business/press-releases/2020-us-vehicle-dependability-study
-
netam-nissan, vineri, 27.03.2020 08:14
da dle inexo v-am zis si eu nissan e jupanu ca la jdpower face egal cu audi ! sub media industriei dar peste mercedes. de jaguar land rover ce sa mai barfim ca bat coada pana si sub VOLVOOO marea gogoasșă solido-scandisnoavă. pacat ca nu e skoda si nici dacia in clasament, i-ar fi halit pe toti mai ales fabia ca d-aia cauta dna tirca maria zilnic una cu rabla aici. p.s. ma intreb si mai cauta robert kubica pe AM..
-
Aha, vineri, 27.03.2020 09:32
700 Nm cuplu... oho! Bine, cu consum pe măsură. Iar pe măsura prețului ai și calitate, materiale, dotări, motor, confort. Tot ce vrei. Clar, mașina este inaccesibilă muritorilor de rând și țărilor fără autostrăzi. Altfel, pentru ce ai lua-o? Doar ca sa faci naveta din Pipera-n Bucuresti?
-
inexorabil, vineri, 27.03.2020 11:19
A-ha…Acum trebuie iarăşi să ascult pop norvegian (care nici măcar nu face parte din UE mon amour). Oricum, te-au instruit impecabil cerberii emolari: “Nu merge cu raţionamentul, cu reliefarea adevărului? Băşcălia produce sigur rezultate!”. Dar oare…pentru majoritatea ascultătorilor noştri? Iacă, dl. Netam (specialist, printre altele, în chiropractică) nu pompează lături anti-inexorabile. Oricum, te primesc cu mare drag în chilie, ca să te tratez contra arţagului (la comandă). Dar numai dacă nu ţi-e frică de canon. Şi dacă nu te inhibă (pe motiv de civilizaţie avansată) ideea de a dormi pe laviţă (de învelit mă ocup eu). Succes! PS. Mai vrei să fiu şi agenţie de presă? “Zero informaţii” ?! Las’ că primiţi voi (vă ştiţi care…) destule (dez)informaţii. PPS. Niciodată n-am orgasm “citindu-mă singur”. Nu de alta, dar mi-e cam lene de orice, inclusiv de auto-cultul personalităţii. PPPS (sic!). Cert (şi previzibil) este că turbarea se intensifică. Evident, mă refer la mania turbo a constructorilor auto. PPPPS (o, Doamne!). Păi…ce facem, AM? Între timp, m-aţi lăsat fără suzeta muncii? L-aţi tăiat în două pe A-ha precum Shinji pe Ralfi în “Johnny Mnemonic”. Nu că nu şi-ar fi căutat-o.
-
fan skoda, duminică, 29.03.2020 11:57
Mercedes-Benz GLS se descurca foarte bine si pe off road: youtube.com/watch?v=pTf433vohaI
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Asta este un SUV Premium in adevaratul sens al cuvantului, nu Hyundai Santa Fe cum cred unii pe aici:)...la interior arata foarte bine,dar per total masina este prea mare pentru gustul meu. Nu stiu unde si de ce ai avea nevoie de un asemenea tanc. In rest se stie, cutia impecabila, suspensia la fel, iar confortul este la cel mai ridicat nivel. Evident toate astea vin si cu un pret pe masura