
Magnetism
Vi se pare că un Juke normal arată trăznit, dar nu are suficientă putere? Nissan a inventat Juke Nismo. Tot nu vi se pare suficient de dement? Nicio problemă, iată noul Juke Nismo RS. 218 cai putere.
-
rushinica1, joi, 11.06.2015 21:39
218 CP si viteza maxima de 200 km/h. WTF?
-
@rushinica, joi, 11.06.2015 23:42
Daca tu crezi ca cu client care vine cu 15.000 EUR in buzunar poate fi convins sa dea 26.000 EUR inseamna ca ai o parere f proasta despre clienti :D si poate si mai proasta despre marketing :) Cumva sa fi gresit AM iese din calcul, nu ?
-
NN, vineri, 12.06.2015 07:33
@rushinica Nu faci diferenta intre modele si versiuni. 15.000 e pretul de pornire pentru MODELUL Juke, iar Nismo RS e doar o alta versiune, la fel cum sunt acenta visia tekna. Era aiurea daca puneau pretul de PORNIRE la Qashqai si testatu Juke. Atunci puteai comenta, insa atat timp cat e afisat pretul pentru modelul testat, anume 30.000 euro, nu vad care-i problema. Oricum fata de Countryman JCW la 37.700 pret de pornire, Juke e chilipir
-
Kap, vineri, 12.06.2015 11:19
Păi în cazul ăsta poate punem şi la vreun articol despre Mitubishi Lancer Evolution preţ de pornire de pe la 14.000 şi ceva, că e tot Lancer, nu? Sau la Megane RS să dăm preţ de pornire pentru Meganele de bază. Bine, au comis-o şi mai tare ăia de la Skoda, care ţi-arătau în reclamă Octavia şi-ţi serveau preţul de start de Fabia, fără taxe şi cu rablă. De-aia le-au şi interzis reclama.
-
Edi, duminică, 14.06.2015 16:14
E clar, in week-end au intrat angajatii Renault- Nissan pe site si au dat minus la comentarii, altfel nu-mi explic de ce dupa o saptamana cu proportia covarsitoare a raspunsurilor cu plus dupa 2 zile sunt mai multe minusuri.
-
MPT, joi, 18.06.2015 01:14
Nu prea pot sa trec peste gandul ca "petarda" asta de Juke este facut de acelasi producator care face si GT-R-ul.
-
Mihai82, luni, 22.06.2015 20:33
@Edi , @MPT Nu ar trebui sa studiati pentru examenul de capacitate acum? :)
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Prima minciuna: pretul de pornire afisat in caseta informatia-15490 euro. Inteleg ca acesta este pretul de baza al unui Juke simplu dar aici vorbim de un Nismo RS care, de fapt, incepe de la 26.700....e bine sa para mai ieftina decat este, poate convingem clientii.